Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Dus laat me ff samenvatten: Wallonië verfranst al jaren grond van Vlaanderen, dus als wij Vlamingen onszelf nu hier en daar gaan opblazen als protestactie dan is dat ok, nee ok nu begrijp ik het helemaal [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nogmaals ik kies geen kant van Israel, ik probeer de zaken in balans te bekijken, beiden hebben schuld!
We worden niet met geweld verdreven, dat is 1 en een niet al te kleine punt.
Wat die Joden doen is misschien niet goed te keuren...hoewel het mogelijk ooit hun grond was... maar dat je terrorisme goedpraat, dus het laf vermoorden van gezinnen die zelf geen macht hebben over wat hun politieke leiders en leger doen, dat kan dus niet he. Daar gooien ze alleen hun eigen ruiten mee in.
rood: ?
Als ze niets doen, dan pas gooien ze hun eigen ruiten in. Of beter gezegd: hebben ze geen eigen ruiten meer.
Dat ze onschuldige burgers uitmoorden gebeurt ook in kleinere mate, maar het wordt wel uitvergroot. Overgrote meerderheid van de slachtoffers waren militairen en burgers in bezette gebieden en volgens Conventie van geneve (?) heb je wel je recht om je land te verdedigen. Dat is vaak voorbijgekomen door Thinkalot en nooit weerlegd geweest.
Als het louter ter verdediging is, dan staan ze in hun recht en kan je ze niet beschuldigen van terrorisme.
En waar moeten de Joden dan wonen als we de Arabs volgen? Iedereen verdient volgens mij een stukje land dus ooit zal men dat toch moeten aanvaarden.
Europa(engeland) zou iets beter verzind moeten hebben. Waarom niet allen naar belgië brengen ?
Dan voel je mss ook hoe palestijnen zich voelen...