Fitness Seller

Jouw doel/trainingsplan voor 2013

010

Advanced Bodybuilder
Waardering
56
Ik ga als het nodig is eerst nog verder cutten maar heb zin om vvm aan te zetten.
De spiegel zal het zeggen op 01.01.2013.

Geen einddoel qua kilo's, gewoon IF lean gains, creatine d'r bij, meer gewicht pakken want nu sta ik redelijk stil tijdens de cut.

3x per week KT, 1-2 x per week zwemmen (borstcrawl leren).
Vanaf april weer hardlopen en wat wedstrijdjes van 10KM lopen tot aan de herfst.
Als dat niet snel genoeg lukt naar m'n zin dan ga ik voor een snelle 5KM.

Wat is jullie doel?

Laatst bewerkt:
dit jaar proberen 8kg spiermassa aan te komen
en een gezonder levenstijl er aan over te houden

Eerst weer helemaal beter worden en dan proberen te gainen tot 85 á 90 kg, met welk schema weet ik nog niet.

Ik ga proberen zo droog mogelijk te worden............

Volgende week leangains starten en proberen 3kg vvm te pakken tot februari 2013. Dan lichte cut inzetten

20 rep squat voor 6-8 weken voor wat massa in de benen, dan week of 4 basic lifts, en dan german volume training ziet er echt een goede manier van trainen op wat massa te kweken, of het werkt bij een semi-beginner weet ik nog niet zo..

Massa 8-10kilo vvm miss te hoog gegrepen, ben al blij als ik eind 2013 2x body weight squat en 1,5x bench press, en helemaal blij als ik bodyweight press..

Op naar de 100 kilootjes!
Geen idee of het lukt. Stel geen termijnen. Wil m'n VP niet te hoog op laten lopen. 4-5 kg vetvrije massa is wel veel, maar hebben dan ook nog meer dan een jaar :)

Volgende week leangains starten en proberen 3kg vvm te pakken tot februari 2013. Dan lichte cut inzetten

Dus bijna een kilo per maand? Succes!

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 10:59 ----------

Ik ga gewoon cutten tot ik tevreden ben, neem de spiegel als uitgangspunt en zie wel waar het schip strandt. Stel mezelf geen termijn of deadline, ik heb geen haast.

• Topic Starter Topic Starter
bump!

Eindelijk sterk worden !!

Nog cutten tot de kerst en dan clean bulken tot ik 100 kilo weeg... kan wel ff duren ;-)

Weer wat sterker proberen te worden

Ik ga voor een VP van 18%
Als ik dan nog steeds blij word van de spiegel ga ik voor de 16%

Hoop voor 2013 mn vetpercentage op acceptabel nivea te hebben. Dus dan kan ik weer op onderhoud gaan eten en voorzichtig wat meer spiermassa aanzetten.

Dit trainschema (UB/LB) bevalt erg goed en wil ik mee doorgaan. Vooral benen moeten groter!

Daarnaast wil ik wide grip pull-ups leren en meer kracht opbouwen:
1 x bw bench en bor
1.5x bw squat
2 x bw deadlift

Qua cardio alleen hardlopen, wekelijks een keer interval en een keer duurloop. Om die laatste op te bouwen tot 15 km op redelijk tempo.

naar 2% vet

Terug
Naar boven