XXL Nutrition

Jouw doel/trainingsplan voor 2013

nu verder cutten , en dan cleanbulken

800+ totaal, 260 bench.

In een goede shape blijven, vanaf Januari het hele jaar door beachproof.

Goed topic. Dit jaar nog even verder met Madcow, en nog een 5x150 squat halen, volgend jaar eerste 10 weken Madcow doorzetten, dan een Smolov jr bench routine volgen om mijn bench wat bij te trekken en dan weer verder met Madcow of eventueel Wendler 5/3/1. Sowieso komend jaar 95 kg bw bereiken, eventueel nog mee doen met de DBB contest. En oja, mijn homegym bij elkaar gespaard hebben.

gemotiveerd blijven ,en zomer 2013 tegen de 80kg 12%bf staan. mn prs eindelijk verbeteren op de grote 3.

340-350 squat zou leuk zijn

• Topic Starter Topic Starter
ga toch mn cut nog even doorzetten in 2013
sta nu op 17.9%
zie je weinig van aangezien ik een lange dunne bouw heb
toch nog geen abs te zien, dus tja..

Deadlift er weer bij gooien en op niveau brengen. Misschien op langere termijn een PL-wedstrijd, lijkt me wel eens leuk om te doen.

En een tuinhuisje kopen om mijn eigen materiaal in te plaatsen. :)

Tegen de zomer: 83 kilo aan 10% vetpercentage. Ofwel door stronglifts, ofwel door een splitschema.

Na de zomer: Wendler 5-3-1 beginnen en wat meer op kracht focussen :).

:)

Laatst bewerkt:
De nederlandse hannibal for king worden

• Topic Starter Topic Starter
heeeeey come on people
nog een paar posts erbij
dan eind 2013 kijken wat er van geworden is

Hoop voor 2013 mn vetpercentage op acceptabel nivea te hebben. Dus dan kan ik weer op onderhoud gaan eten en voorzichtig wat meer spiermassa aanzetten.

Dit trainschema (UB/LB) bevalt erg goed en wil ik mee doorgaan. Vooral benen moeten groter!

Daarnaast wil ik wide grip pull-ups leren en meer kracht opbouwen:
1 x bw bench en bor
1.5x bw squat
2 x bw deadlift

Qua cardio alleen hardlopen, wekelijks een keer interval en een keer duurloop. Om die laatste op te bouwen tot 15 km op redelijk tempo.

:fuu:
Laatste maand toch weer wat aangekomen en niet tevreden, dus gebruik de eerste maand nog om weer zo'n 55kg te wegen of iig strakkere benen te hebben.

Wide grip pull-ups lukken al een beetje. Voor einde 2013 wil ik ze dus met extra gewicht kunnen.

Squatten gaat weer minder fijn, dus dat kan nog wel een probleem worden. Misschien maar s iemand inschakelen voor hulp.

10 km heb ik al s gelopen, maar in ruim een uur. Dat moet eerst echt naar de 50 min. Ga dan waarschijnlijk die afstand bij de City-Pier-City weer eens lopen. Wel snel al :(

Laatst bewerkt:
80 KG 8 a 9 % BF (beachproof) daarna bulk tot 2014

Terug
Naar boven