Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haha je kan er niet echt omheen kan ik je vertellen. ik heb de beste man irl mogen ontmoeten en geloof mij je krijgt er een minderwaardigheidscomplex van
En ik wordt zoveel als gek verklaard hier. hahahaha mmmmmmmmzzzzzzzzz geen lichaam herstel dus, voor de meeste en leuk escuus hier op het forum ''herstel'' maar als ik dit lees meer een geld kwestie.
Volgens deze topic zouden veel van de mensen die mij voor ongezonde gek bititelen zichzlf letterlijk dood injecteren. hahahahahaha
En ik wordt zoveel als gek verklaard hier. hahahaha mmmmmmmmzzzzzzzzz geen lichaam herstel dus, voor de meeste en leuk escuus hier op het forum ''herstel'' maar als ik dit lees meer een geld kwestie.
Volgens deze topic zouden veel van de mensen die mij voor ongezonde gek bititelen zichzlf letterlijk dood injecteren. hahahahahaha
geen slin,igf,hgh voor mij maar ik ben ook nog maar een rookie
zoiets zou ik dan nemen(let op geen groots kuurverleden dus vandaar geen hoge dossieringen maar voor mij dan eigelijk wel hoog...)
1-12 deca 400mg
1-12 sus 750mg
1-6 dbol 30mg
7-14 tren enth 400mg
12-17 test prop 100mg eod
10-17 primo 400mg
12-17 winstrol depot 50mg eod
hcg 500iu vanaf week 6
nakuur:
18-23 60mg nolva&100mg clomid
haha nu ik dit op stel ga ik toch ff berekenen hoeveel het zou kosten