XXL Nutrition

Jouw top 3 smoesjes om onder je jaarcontract van de sportschool uit te komen?!

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik heb onlangs een grote fout gemaakt om bij een hardcore gym weg te gaan en me aan te melden bij een br33z4h sportschool.

Reden: puur tijdswinst. Naar de hardcore gym zit ik gauw een half uur heen, half uur terug in de auto. Bij de br33z4h sportschool hoef ik maar 5 minuten te fietsen.

Maar ik heb spijt en ga weer terug. Maar hoe kom ik zonder gezeur van mijn jaarcontract af? :D

Ik ga verhuizen:)

medische oorzaak

tja had je eerst maar een maandabbo moeten nemen :P

-Ik heb een darmoperatie laten doen en het minste wat ik sport schijt ik heel de boel onder
-Ik sta op nieuwe medicatie waardoor ik heel de dag door spontane erecties krijg waarmee ik alles omduw
-mijn hart slaat soms door waardoor alle cardio toestellen ontregeld raken

Even Apeldoorn bellen...

Test_Addicted
Advanced Bodybuilder

Leeftijd: 26
Geslacht: M

uhm gewoon bij de bank de betaling stop zetten..

Je regelmatig van kleerkamer vergissen en de meisjesdouches binnenstappen.

Je gaan douchen in de herenkleedkamers maar buiten komen zonder je kleren

regelmatig met je hoofd naar links trekken en zeggen: "Ssst". En als men je dan vraagt waarom je "Ssst" zegt, dan antwoord je dat het is om de stemmen in je hoofd te doen zwijgen....

etc...

Zeg, het geld is op, ik kan het niet meer betalen.

Ik heb onlangs een grote fout gemaakt om bij een hardcore gym weg te gaan en me aan te melden bij een br33z4h sportschool.

Reden: puur tijdswinst. Naar de hardcore gym zit ik gauw een half uur heen, half uur terug in de auto. Bij de br33z4h sportschool hoef ik maar 5 minuten te fietsen.

Maar ik heb spijt en ga weer terug. Maar hoe kom ik zonder gezeur van mijn jaarcontract af? :D

Niet. :(

Medische oorzaak werkt niet.
Je bent verplicht om een doctors attest te overhandigen als je die reden wilt gebruiken zeker bij ketens als Health City en Fitness First.

Maak een afspraak met de club manager en kijk of je er gezamenlijk uit kunt komen. Die contracten zijn tegenwoordig helemaal smoezen dicht gemaakt, daar kom je niet onderuit.
Niet betalen werkt ook niet want ze hebben tegenwoordig contracten met grote incasso bureau's. Gewoon open kaart spelen en kijken hoe ver je komt.

Gewoon deadliften, gooien ze je snel genoeg buiten.

Ik moet een poosje op vakantie op kosten van de staat, werkte voor een maat van me...

en gewoon hardcore trainen dat ze jou buiten zetten? Gewichten laten vallen, wat schreeuwen,...

Terug
Naar boven