XXL Nutrition

Jouw top 3 smoesjes om onder je jaarcontract van de sportschool uit te komen?!

Ik heb onlangs een grote fout gemaakt om bij een hardcore gym weg te gaan en me aan te melden bij een br33z4h sportschool.

Reden: puur tijdswinst. Naar de hardcore gym zit ik gauw een half uur heen, half uur terug in de auto. Bij de br33z4h sportschool hoef ik maar 5 minuten te fietsen.

Maar ik heb spijt en ga weer terug. Maar hoe kom ik zonder gezeur van mijn jaarcontract af? :D

1: Misschien een beetje 'over the top' maar, "Ik heb terminale kanker, kan niet meer trainen"

2: Mijn slechte tweelingsbroer heeft onder mijn naam met mijn geld hier een contract afgesloten, ik eis mn geld terug.

3: Je zorgt ervoor dat het lijkt dat je je blesseerde aan 1 van hun toestellen en maakt een hele scene in de gym. En dan roep je dat je dit een klotegym vind en dat als ze je je geld niet teruggeven je ze aanklaagt vanwege je 'blessure'

succes ermee:p

bij een health gym helpt dat weldegelijk.
;)

je betaalt per maand, dus heb je ook een opzegtermijn van een maand, klaar!

Wat een onzin lul je weer. Je tekent een jaarcontract met als afspraak dat je per maand betaald. Als dat met je volle verstand ondertekent dan dien je je daaraan te houden.:rolleyes: Maar jij als notoire wanbetaler boeit dat uiteraard niet. Geen contract is klusmierproof!

Ik had een naai abbo waar je niet onderuit kwam maar toch weer flink wat koste op jaarbasis (50*12) Had een briefje van de dokter toendertijd die niet leesbaar was en de perfecte smoes was geboren!

anabolen aan de man brengen :D

Sloop die gym bij iedere training!

Neem Modric een paar keer mee naar je gym als je dat een paar keer doet staat er geen apparatuur meer en moeten ze sluiten.

asociaal en luidruchtig gedragen, klanten en sportschool minderwaardig behandelen, gooien met gewichten, spugen op de grond etc. Ik had het namelijk, en het was niet eens de bedoeling weg te gaan :)

irritant zijn

een breezah die in je weg loopt meppen

ofwel in een borat slip komen trainen

gewoon kotsen in de gym urinelekkage alsje loopt etc gwn dom doen

schijten in de zaal

Vraag of je 2 uur per dag begeleid kan worden, dan ben je snel genoeg van ze af.

Een contract dat je tekent voor een jaar is nou eenmaal voor een jaar
daar kom je niet zomaar onderuit
mensen lastig vallen, dealen, lawaai maken, alles wat je een goede oplossing lijkt, zal een slechte blijken, je wordt nl gewoon gebanned, maar een contract is een contract, en je zal wss toch je volledige jaar moeten uitbetalen..

Domiciliering stopzetten bij de bank heeft gewoon het gevolg dat wnnr je 2maand achterstaat, je wordt doorverwezen naar een incassobureau en je dus nog bijkomende kosten moet betalen..

Enkel via doktersvoorschrift is het mogelijk denk ik, maar echt gemakkelijk zal dit niet zijn...

Bij ons op het werk heb je een bepaalde regeling waar je kan kiezen:
of je blijft toch betalen en kan nog de rest van de tijd komen sporten
of je neemt een 50% regeling, je betaald dus in één keer de helft van de maanden, maar je kan niet meer komen (maw als je 40/maand betaald voor nog 6 maanden betaal je dus : 20x6)

Hoe dan ook, een contract voor een jaar, is een contract voor een jaar..

veel eiwit/koolhy shakes en lekker veel scheten laten!!!
schreeuwen en vloeken en tieren...
heb je echt schijt...zijk dan 3/4 x in je broek...wedden dat ze je weg sturen!!!

als ze je wegsturen zonder reden waarom maken ze ook een contract breuk waardoor je niet meer hoeft te betalen, sturen ze jou weg en zeggen erbij waarom heb jij pech en moet je conform de contract regels minimaal 3 maanden betalen.
Ik ben ook weggestuurd onterecht voor een slechte reden maarja 22 december gaat Befit voor altijd dicht dus mij hoor je niet klagen want All Sports Body Gym is so much better!

HAHAHA

Heb je het over Fit For Free :P :D?
waar trainde je eerst dan ?

Terug
Naar boven