- Waardering
- 1
Gewoon mensen irriteren... Wordt je er snel genoeg uitgetrapt, en heb je een rede dat je niet betaald! :d
Of je trekt gewoon je jas uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon mensen irriteren... Wordt je er snel genoeg uitgetrapt, en heb je een rede dat je niet betaald! :d

Eigenlijk heeft zo'n incassobureau dus helemaal niets te zeggen. Volgens de wet kan je ze gewoon negeren. De enige bevoegde persoon is de deurwaarder, die komt wel na het incassobureau, maar enkel als het om grote bedragen gaat. Ik denk eigenlijk niet dat dit gedaan wordt voor 300-400 euro.Medische oorzaak werkt niet.
Je bent verplicht om een doctors attest te overhandigen als je die reden wilt gebruiken zeker bij ketens als Health City en Fitness First.
Maak een afspraak met de club manager en kijk of je er gezamenlijk uit kunt komen. Die contracten zijn tegenwoordig helemaal smoezen dicht gemaakt, daar kom je niet onderuit.
Niet betalen werkt ook niet want ze hebben tegenwoordig contracten met grote incasso bureau's. Gewoon open kaart spelen en kijken hoe ver je komt.
Medische oorzaak werkt niet.
Je bent verplicht om een doctors attest te overhandigen als je die reden wilt gebruiken zeker bij ketens als Health City en Fitness First.
Maak een afspraak met de club manager en kijk of je er gezamenlijk uit kunt komen. Die contracten zijn tegenwoordig helemaal smoezen dicht gemaakt, daar kom je niet onderuit.
Niet betalen werkt ook niet want ze hebben tegenwoordig contracten met grote incasso bureau's. Gewoon open kaart spelen en kijken hoe ver je komt.
bij een health gym helpt dat weldegelijk.

ik denk dat de mensen niet echt bang voor je zijn klusmier, je kan wel zeggen dat je de gym gaat afbreken, maar ik denk dat ze jouw breken.
loop gewoon naar buiten met een stang en wat gewichten, als ze je na een paar keer op en neer lopen nog niet dr afschoppen weet ik het ook niet meer.