XXL Nutrition

Jouw top 3 smoesjes om onder je jaarcontract van de sportschool uit te komen?!

Ga je gewoon zwaar misdragen ofzo.

Ik had trouwens nu ik er weer aan denk ook ergens voor getekend zonder te weten. Ik wilde 1 maandje ergens sporten en heb dat dus ook gedaan en zei gelijk van ja ik wil ook gelijk weer opzeggen.
Toen zeiden ze dat is oke en na een half jaar kreeg ik een rekening van 300 euro die ik ineens moest vergoeden en dat ik niet meer welkom zou zijn als ik dat niet deed. Ik heb dus gewoon niet betaald en niks meer van gehoord.

Ohh jurriaan jij lolbroek hou op ik kom niet meer bij

Medische oorzaak werkt niet.
Je bent verplicht om een doctors attest te overhandigen als je die reden wilt gebruiken zeker bij ketens als Health City en Fitness First.

Maak een afspraak met de club manager en kijk of je er gezamenlijk uit kunt komen. Die contracten zijn tegenwoordig helemaal smoezen dicht gemaakt, daar kom je niet onderuit.
Niet betalen werkt ook niet want ze hebben tegenwoordig contracten met grote incasso bureau's. Gewoon open kaart spelen en kijken hoe ver je komt.
Eigenlijk heeft zo'n incassobureau dus helemaal niets te zeggen. Volgens de wet kan je ze gewoon negeren. De enige bevoegde persoon is de deurwaarder, die komt wel na het incassobureau, maar enkel als het om grote bedragen gaat. Ik denk eigenlijk niet dat dit gedaan wordt voor 300-400 euro.

Niet betalen kan werken, maar je krijgt dan wel een hoop gezeik in de post/ aan je deur.

ik ben verhuisd daarom nood gedwongen in zo'n health ding gaan trainen
dumbbells tot 32kg alleen maar 10kg stangen die max belastbaar waren tot 150kg

toen ben ik daar weg gegaan.reden was onvoldoende trainingsmogelijkheden voor mij..
wilde die gast nog over nadenken,kreeg toen wel gewoon een maandelijkse afschrijving,heb ik terug laten vorderen bij de bank,verder nooit meer iets gehoord!

zeg dat je niet hardcore genoegt bent.

Hmmz is best lastig om onderuit te komen. Ik had 2 jaar terug hetzelfde probleem , maar ik had het voordeel dat ik me contract heb ondertekend en niet me ouders. En me ouders betaalden het abonnement voor me toendertijd. Maargoed me vader zei gewoon dat hij het er niet mee eens is en dat de contract zonder zijn toestemming is getekend.

#1. ik ga emigreren

#2. ik betaal jullie niet langer, kom je met een incasso.......dan kom ik je gym slopen!

Medische oorzaak werkt niet.
Je bent verplicht om een doctors attest te overhandigen als je die reden wilt gebruiken zeker bij ketens als Health City en Fitness First.

Maak een afspraak met de club manager en kijk of je er gezamenlijk uit kunt komen. Die contracten zijn tegenwoordig helemaal smoezen dicht gemaakt, daar kom je niet onderuit.
Niet betalen werkt ook niet want ze hebben tegenwoordig contracten met grote incasso bureau's. Gewoon open kaart spelen en kijken hoe ver je komt.

:rolflol:
doet me denken aan die kerel waar hier nog een tijdje mee gelachen is:
http://www.bigfrank.nl/

Ik zeg altijd dat ik een goede bekende ben van 'skinny' van dbb.com... met die wetenschap in hun achterhoofd laten ze me gewoon met rust..

ik denk dat de mensen niet echt bang voor je zijn klusmier, je kan wel zeggen dat je de gym gaat afbreken, maar ik denk dat ze jouw breken.

ja man... (nee dat bedoel ik ook niet) (en houd je *** gezeik op mij eens voor je grote ** hoofd :D)

Zeggen dat je hamster ziek is en je geld moet sparen voor een operatie.

Laatst bewerkt:
gewoon netjes vragen. doen ze moeilijk zet je de betaling stop. Krijg je geen gezeik mee. Een bekende van mij heeft het precies zo gedaan.

loop gewoon naar buiten met een stang en wat gewichten, als ze je na een paar keer op en neer lopen nog niet dr afschoppen weet ik het ook niet meer.

loop gewoon naar buiten met een stang en wat gewichten, als ze je na een paar keer op en neer lopen nog niet dr afschoppen weet ik het ook niet meer.

Misschien gaan ze je wel meehelpen omdat ze denken dat er nieuwe spullen komen :D

Terug
Naar boven