Fitness Seller

Jullian Assange van Wikileaks, held of crimineel?

Peiling Peiling Jullian Assange is een .....

• Held

Stemmen: 56 83,6%
  • Crimineel

Stemmen: 11 16,4%

• Totaal stemmers
    67
Geen van beide.
Maar Wikileaks doet goede dingen al zal niet iedereen dat inzien.

Ik mis de optie 'attention wh*re'

Held no doubt. Ik wil hem zelfs steunen met funds.

Een held nu niet echt maar vind het wel goed wat hij doet.

Als je op uitzendinggemist kiest voor de beta versie neemt de kans met 30 procent toe om in de toekomst in oude patronen te worden gelokt met langetermijnbeloften waar je uiteindelijk bij de 'eindstreep' nog geen rode biet voor terugkrijgt.

Keep the 2007/2010 history alive.

Vind het geen held, dan maar crimineel dus. Meer smaken zijn er niet in deze enquete. Wikileaks kan potentieel het leven in gevaar brengen van meerdere personen die zich bezig houden met geheime missies. Dat kan ik niet anders dan crimineel vinden eigenlijk.

Ach tja geheime missies , die geheime missies zijn crimineel en worden aangevoerd door criminelen.

Dit aankaarten is nodig en wordt zoveel in de doofpot gestopt door mensen op hoge posities. Imo een held.

Laatst bewerkt:
Ach tja geheime missies , die geheime missies zijn crimineel en worden aangevoerd door criminelen.

Dit aankaarten is nodig en wordt zoveel in de doofpot gestopt door mensen op hoge posities. Imo een held.

Alsof iedere geheime missie een missie is om criminele activiteiten uit te voeren. Intel-operaties zijn ook geheim maar wel onontbeerlijk in sommige gevallen.

Doofpotten gaan echt niet opeens verminderen omdat Assange en co een hele berg geheime stukken de wereld in brengen. Hooguit wordt alles nog meer afgeschermd en zal de openheid dus alleen maar afnemen.

Alsof iedere geheime missie een missie is om criminele activiteiten uit te voeren. Intel-operaties zijn ook geheim maar wel onontbeerlijk in sommige gevallen.

Doofpotten gaan echt niet opeens verminderen omdat Assange en co een hele berg geheime stukken de wereld in brengen. Hooguit wordt alles nog meer afgeschermd en zal de openheid dus alleen maar afnemen.

Welke openheid heb je het over? Die was er niet en is er nooit geweest. Dat de waarheid door de documenten nog minder in openbaarheid komen is juist misdadig.

Welke openheid heb je het over? Die was er niet en is er nooit geweest. Dat de waarheid door de documenten nog minder in openbaarheid komen is juist misdadig.

Openheid in de zin dat openbare stukken nu misschien ook wel classified worden en classified stukken de status secret krijgen. Gegevens zullen hoe dan ook meer worden afgeschermd en mogelijk worden wetten aangepast zodat classified materiaal veel later wordt vrijgegeven dan momenteel het geval is. Daar gaat je openheid dan.

Openheid in de zin dat openbare stukken nu misschien ook wel classified worden en classified stukken de status secret krijgen. Gegevens zullen hoe dan ook meer worden afgeschermd en mogelijk worden wetten aangepast zodat classified materiaal veel later wordt vrijgegeven dan momenteel het geval is. Daar gaat je openheid dan.

Welke openheid? Die is er nooit geweest.

Ach tja jij noemt iemand crimineel die alleen maar de waarheid openbaar maakt imo genoeg om deze discussie te stoppen.

Welke openheid? Die is er nooit geweest.

Ach tja jij noemt iemand crimineel die alleen maar de waarheid openbaar maakt imo genoeg om deze discussie te stoppen.

Meer smaken waren er niet gaf ik al aan, fijne enquete die veel ruimte laat voor nuancering. Als het geen held is dan is het een crimineel, wat begrijp je niet aan deze enquete? Of moet ik hem een held vinden omdat ik hem eigenlijk ook geen crimineel vind. Wel een egotripper omdat hij ook een dubbele agenda heeft gelet op zijn uitspraken. Of zou een uitspraak als 'Obama moet aftreden' niet politiek gemotiveerd zijn?

Nobody bends the rules, ook nie obama. Ik zie daar geen politiek in. Een ander flapdrol democraat mag gerust zijn plaats innemen, als hij maar braaf is.

En julian assange remt openheid ?
Zonder assange heb je het sowieso nie.

Laatst bewerkt:
Nobody bends the rules, ook nie obama. Ik zie daar geen politiek in. Een ander flapdrol democraat mag gerust zijn plaats innemen, als hij maar braaf is.

En julian assange remt openheid ?
Zonder assange heb je het sowieso nie.

Ik ben niet de enige die dit zegt natuurlijk. 'Dankzij' Assange wordt de toegankelijkheid van classified info gewoon een stuk minder. De vrijheid om informatie te betrekken voor degenen die de info ook echt nodig hebben wordt gewoon een stuk minder.

Alsof burgers uberhaupt iets hebben aan de info uit de cables, de enige die er wel bij varen zijn degenen wel iets aan deze info hebben. Dit soort vormen van anarchisme leiden tot niks, hooguit tot meer controle van overheden.

Onzin, dus de footage van die iraksoldaten die op onschuldige burgers schoten heeft geen enkel impact gehad ? Outrage en mass heeft meer impact dan outrage van een paar individuen. Hoe meer, hoe beter wel. Grote namen hebben ook enkel grote namen doordat ze gesteund worden door een onderlaag.

Jij downgrade de rol van onderuit.

Onzin, dus de footage van die iraksoldaten die op onschuldige burgers schoten heeft geen enkel impact gehad ? Outrage en mass heeft meer impact dan outrage vane en paar individuen. Hoe meer, hoe beter wel. Grote namen hebben ook enkel grote namen doordat ze gesteund worden door een onderlaag.

Jij downgrade de rol van onderuit.

Alsof je dit soort misstappen gaat voorkomen als het bij het grote publiek bekend wordt. De meesten zitten eerder met een boner te kijken naar een filmpje op Liveleak waarna snel wordt gezapt naar '3 guys 1 hammer'. Outrage mijn reet, het is meer sensatiezucht.

Vind overigens wel dat dit soort misstanden aan de kaak moeten worden gesteld maar door het vrijgeven van geheime info gaat Wikileaks een stap te ver.

Kan moeilijk geloven dat je de negatieve consequenties van dit soort materiaal kan ontkennen. Wawzers :s

Kan moeilijk geloven dat je de negatieve consequenties van dit soort materiaal kan ontkennen. Wawzers :s

Ja die debieltjes van 4Chan gaan natuurlijk de nieuwe revolutie ontketenen. Het wachten is op een nieuwe Che!

Maar hoe ontken ik de negatieve consequenties van dit soort materiaal, ok ben je wat kwijt.

Je doet alsof het geen enkel impact heeft behalve wat gare figuurtjes op het Internet.

Heb de indruk dat jij een gesloten, statisch idee hebt over hoe de zaken tewerk moet gaan. Nog zo'n geval van times are a-changing waar je knorrig over doet.

EricR is dan ook al 40 :D
Ben het wel met hem eens verder.

Terug
Naar boven