mhomburg zei:Door middel van vlees haal je ook creatine binnen. Op mindere mate maar toch.
en vis ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mhomburg zei:Door middel van vlees haal je ook creatine binnen. Op mindere mate maar toch.

fujifilm zei:oke, zal ik doen.. ik wacht dan nog even met creatine
wat ik wel doe dan, is eiwit shakies..
en ik eet ook al veel, vind ik.. ik post wel een x wat mijn voeding is, kunnen jullie oordelen wat jullie er van vinden, en wat ik er eventueel aan kan veranderen

bur zei:zou ik ook nog mee wachten en eerst gewoon een goed dieet/ voeding aanhouden.
als beginner groei je in het begin echt nog wel hard genoeg.
ps je kan veel eten maar is het ook goed wat je eet?
post daarom eens je voedingsschema en dan kan er eens naar gekeken worden.
goede voeding is veel belangrijker dan eiwitshakes of creatine.
greetz BUR![]()
dan hebben we het tog over rauw rood vlees en vis??
Hallo, ik heb een aantal vragen over het gebruik van creatine.
Ik doe sinds een jaar serieus aan fitness en merk dat ik veel zwaarder til. Bij sommige oefeningen til ik meer dan twee keer zoveel als bij het begin. Ik merk echter geen enkele toename van de breedte van de armen (bijvorbeeld). Is het voor mij nu misschien handig om creatine in te nemen? Ik ben overigens vrij lang. Ik eet veel en vooral gezond, al bijna m'n hele leven lang.
Hoeveel kost creatine?
Hoe neem je het in? Ik heb gehoord over pillen en over poeder in bijvoorbeeld thee. Wat is het verschil, wat zijn de voor- en nadelen?
Ik heb ook gelezen over rustperiodes en periodes waarin je meer moest innemen. Hoe zit dit precies?
Is het gevaarlijk voor de gezondheid, heeft het ernstige of minder ernstige bijwerkingen?
Natuurlijk fitness ik deels voor de gezondheid maar ook het aspect van een mooier, breder lichaam krijgen is interessant.
Alvast bedankt voor de hulp,
Mvg,
Martin.
Ik begrijp dat je het niet leuk vindt dat creatine niet werkt voor jou, maar ik vind het wel wat een zwakke actie om bij de reviews €1,750.00 als kostprijs in te geven en gelijk een 1 als waardering. Dit komt het board niet ten goede. (bij creatine van XXL)