AndroidHealthClinic

jullie ervaring op high tren low test

XD truth has spoken!

ik begin vanaf maandag trouwens met 600tren e/500 test e pw. ben benieuwd !!!

Lekker man. Ik merkte dat test en tren hoog nemen het meeste massa en meeste bijwerkingen gaf.
Dat laag test hoog tren de beste look gaf.
En dat hoog test met laag tren een goeie bulker zonder al teveel bijwerking is.

Beste kuur die ik ooit deed was 200mg tren ace + 200mg test prop EOD

K ga binnenkort mijn 2de kuur starten

Heb test deca gehad en wil nu voor de zomer een kuur starten met kwaliteitsmassa en een hardere look evt zakken in vet ik twijfel erg tussen 500 test 300/400 tren of 250 test 400 tren wat is jullie ervaring ?

250mg test en 400mg tren e is goed te doen, maatje van me is er net klaar mee en we zijn dik tevreden met het resultaat.

Ik heb zelf gecut met 225mg ace en 200mg testP en drostP Eod voor 7-8 weken.

250mg test en 400mg tren e is goed te doen, maatje van me is er net klaar mee en we zijn dik tevreden met het resultaat.

Ik heb zelf gecut met 225mg ace en 200mg testP en drostP Eod voor 7-8 weken.

Had jij veel bijwerkingen hierbij? Bij mij was het vooral zweten, snel buiten adem en heel erg agressief.

Ik volg dit, test/tren combi lijkt me wel interessant. Kan wel eens m'n eerste worden.

Ik volg dit, test/tren combi lijkt me wel interessant. Kan wel eens m'n eerste worden.

Eerste wat? Eerste kuur? Ik zou eerst alleen test nemen kijken hoe dat voelt.
Als je tren erbij neemt doe dan niet een hoge dosering want het effect op agressie is bij velen overweldigend

Eerste wat? Eerste kuur? Ik zou eerst alleen test nemen kijken hoe dat voelt.
Als je tren erbij neemt doe dan niet een hoge dosering want het effect op agressie is bij velen overweldigend
Jup eerste kuur, ben zowizo niet van plan hem hoog te doseren dan hoor. Ben nog een beetje aan het rondneuzen naar mensen hun combi en resultaten e.d.
Kuur is zowiso nog niet voor direct, ik heb nog een hele boel werk :o

Wat mij momenteel wel oké lijkt is 1-10 tren-e 200mg en 1-12 test-e 500mg en dan me nakuur. Dit is er eentje die ik al wel een paar keer ben tegengekomen als eerste kuur.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven