XXL Nutrition

Jupiler League Seizoen 2007/2008 - Topic

Peiling Peiling Wie word er kampioen

• Totaal stemmers
    39
  • Peiling gesloten .
moewha die turken gaan de boot in deze week.

• Topic Starter Topic Starter
Toen waren ze nog met 5 :)

Wat was dat trouwens op gent, genk moest daar aantreden met hun shirts. :no:
Gelukkig heeft Anderlecht 3 shirts.

Fenerbaçe - RscA 1-0

Goed resultaat.

Toen waren ze nog met 2 :eek:

Morgen terug met 3 ???

Spijtig voor Anderlecht,

toen ik hier in Brugge auto's hoorde claxoneren door de straten wist ik al hoe laat het was :D

Haha kerel competitie is nog maar begonnen. Eens de onderlinge duels tussen de titelkandidaten er zijn geweest zullen misschien al wat wijzer worden. Anderlecht blijft potentieel de grote favoriet. Maar kben fcb fan dus blijf ik van mening dat brugge kampioen wordt. Als Standard morgen 9/9 doen ze veel beter dan ik gedacht had, maar wat als Jovanovic standard toch nog verlaat??? Dan pas zullen ze problemen hebben. Wat Genk nu door maakt is normaal vorig jaar hadden ze alle geluk aan hun kant, normaal dat die goal minder snel valt. Gent doet zeker mee voor de top3. Winnen hun wedstrijden voorlopig té gemakkelijk. Sollied is een grote, hopelijk krijgt hij eens een kans bij een echte topclub!

De Camargo ziet Marseille wel zitten

Vanavond speelt Standard tegen Cercle Brugge. De Rouches doen het met 6 op 6 voorlopig heel goed. De Luikse aanvallers worden geregeld in verband gebracht met buitenlandse topclubs. Zo werd Igor De Camargo al gelinkt aan Marseille in een Franse krant.
"Zolang mijn manager of de directie van Standard er mij niet over aanspreken, ga ik ervan uit dat het gerucht nergens op stoelt", reageert De Camargo. (HLN)

"Mocht de belangstelling echter een concrete vorm aannemen, dan wil ik gerust praten. Ik ben gelukkig bij Standard. Zeer gelukkig zelfs. En ik sta bij de club nog in het krijt als gevolg van zeven maanden inactiviteit wegens blessures."

"Maar als alle partijen er beter van worden, waarom niet? Als uitdaging boezemt Marseille mij geen schrik in."

+ Jova. Dan zouden ze alleen nog Mbokani & Lukunku hebben.

Volgend jaar word Sollied trainer bij Anderlecht :D

superzet van anderlecht om mbokani te verkopen :rolleyes:

De transfer van Sonck naar Brugge is rond (hij tekende voor 2jaar), ik ben geneigd om te zeggen dat Brugge hiermee een goede transfer heeft gerealiseerd en opnieuw Belgisch :thumb:

Beter Sonck dan VDB.

Laatst bewerkt:
wie word er topschutter volgens jullie? tchité is dit jaar niet echt in form.. en sterchele zie ik toch ook wat minder scoren nu sonck er bij is..

Serhat: "Ik kan Anderlecht helpen om te scoren"

Serhat Akin is volledig hersteld van zijn blessure. Maandag trainde hij individueel en legde hij medische tests af. Na een uitleenbeurt van zes maanden bij FC Keulen wil de Turkse spits zich opnieuw bewijzen in het Astridpark.
"Ik heb een heel goed gevoel", zegt Serhat. "Ik voelde niet de minste pijn op training en kon voluit gaan. Dat doet mij enorm goed."

"Ik wil graag zo snel mogelijk spelen. Ik praat binnenkort met de trainer en de manager, maar het is belangrijk dat ik niets forceer. Ik besef dat ik hard moet werken om te tonen dat ik Anderlecht iets kan bijbrengen."

Misschien keert Serhat wel terug op een ideaal moment. Anderlecht scoort momenteel immers erg moeilijk.

"Als de afwerking moeilijk loopt, kan ik Anderlecht helpen om te scoren", pikt de 16-voudige Turkse international in. "Ik zal terugkeren op mijn oude niveau. Misschien keer ik sterker dan ooit terug."

Goed dat hij terug is, hij hoort toch thuis in het rijtje Frutos/Tchité/Koller/Radzinski...

wie word er topschutter volgens jullie? tchité is dit jaar niet echt in form.. en sterchele zie ik toch ook wat minder scoren nu sonck er bij is..

Jovanovic is een groote kanshebber.

Terug
Naar boven