stinovica
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Théréau: "Bij Brugge had ik zeker gespeeld"
Cyril Théréau is nog steeds op zoek naar vertrouwen bij Anderlecht. Toch heeft hij nog geen spijt van zijn keuze voor paars-wit. "Mijn aanpassing bij Anderlecht vraagt meer tijd dan verwacht", weet Théréau. (HNB)
"Natuurlijk ben ik ontgoocheld dat ik niet veel mag spelen, maar ik kan niet meteen de ster van de ploeg zijn." Misschien had Théréau beter voor Club Brugge gekozen? "Dat was voor mij de gemakkelijkste oplossing geweest", vindt de Fransman.
"Bij Brugge had ik zeker gespeeld. De concurrentie daar is niet te vergelijken met de concurrentie in de aanval bij Anderlecht. Ik heb geen spijt van mijn keuze. Ik moet hier bij Anderlecht geconcentreerd blijven werken en dan zal de déclic wel komen."
Toch mist Théréau de aanpak van Jacky Mathijssen (nu trainer van Club Brugge). "Mathijssen benadert spelers iets anders dan Vercauteren. Hij was ook een trainer die veel met mij praatte en dat mis ik wel bij Frank Vercauteren. Ik heb daar nood aan."
volgens mij wordt anderlecht kampioen, moet ook!!
maar standard zal dit jaar toch ferm aanklampen denk ik.. wat een seizoensstart!!
Zo iemand die alleen maar op geld uit is voor hetgeen hij brengt haha walterke toch kheb medelijden met jouw en in de pers maar janken dat hij persé wil spelen, haha dat je lekker mag wegrotten in brussel.

Anderlecht legt Pautasso vast
Martin Pautasso krijgt bij Anderlecht een contract voor vier maanden. De 28-jarige Argentijnse rechtsachter kan in die periode een langer contract verdienen. Anderlecht neemt Pautasso transfervrij over van AEK Athene.
Pautasso geldt als alternatief voor Wasilewski op de rechterflank. De Argentijnse nieuwkomer moet wel nog een conditionele achterstand wegwerken.

Samen met Witsel en Fellaini is hij de toekomst van het Belgische voetbal."
Haha, nee, nog altijd niet overtuigd. Trouwens de meeste beelden zijn van zijn beginperiode. Toen was één van de beter spelers op de belgische velden, maar als je daarna niet kan bevestigen ben je geen goeie voetballer imo. Ja ok dan kaats ik de bal terug, als jij baseggio een goeie voetballer vind ken jij niets van voetbal. Trouwens het jaar voor hij naar treviso ging speelde ie nauwelijks en in Italie mocht ie mss 5 keer starten de rest zat hij op de bank of niet eens in de kern. Hij ging naar bergen om te spelen, maar denkt dat de wereld aan zijn voeten ligt en hem zullen betalen als een godenkind, daar slaat hij de bal serieus mis, want op dit moment is ie niet meer dan een doorsnee voetballer op de belgische velden. Bergen zou beter hun jeugdspelers gebruiken, ze zullen daar meer plezier aan beleven. Zoals een Cordaro.

Haha hongerloon 6000euro per maand, hoeveel verdien jij dan per maand, nerd
2/3 van die 21 wedstrijden in de serieB zeker, alleszins niet in de serieA

Baseggio weigert om helft van zijn loon in te leveren
Bergen aast niet langer op Anderlecht-middenvelder Walter Baseggio (29). 'We hebben dat dossier gesloten', aldus Alain Lommers, manager bij Bergen. Het water tussen Bergen en de Italo-Belg was te diep. Baseggio wilde niet minder dan de helft van zijn huidige loon bij Anderlecht verdienen en dat wilde Bergen niet bekostigen. Ook het contract van vier jaar dat Baseggio wou, zag Bergen niet zitten.
Er resten Baseggio nog drie opties: het Griekse Xanthi, de Engelse tweedeklasser Leicester of bij Anderlecht zijn tijd uitzitten. Xanthi en Leicester zijn financieel aantrekkelijk, maar dat ziet Baseggio zelf niet zitten om familiale redenen. Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck. 'Het ziet er naar uit dat hij bij ons zal blijven. Het is aan Walter om zich weer in de gratie van Anderlecht te spelen.' (jug/jvdl)
. Voetbalkwaliteiten heeft hij zat dus hij komt vanzelf wel weer boven drijven. Gewoon die E 6 a 700.000 p.j. opstrijken en straks een vrije transfer pakken naar een serie B clubje in Italie, want in Italie spelen dat wil hij toch graag, las ik laatst ergens
.Hoeveel zou het zijn?
Niet slecht dat hij blijft! Baseggio > Van Damme > DeMan > Goor
Nota bene manny, denk je dat Baseggio onder moet doen voor Vermant, Engelbert & Blondel?