MuscleMeat

Jupiler League Seizoen 2007/2008 - Topic

Peiling Peiling Wie word er kampioen

• Totaal stemmers
    39
  • Peiling gesloten .
Jovanovic kan topschutter worden, maar gaat die wel blijven ???

En Cédric Roussel is ook weer in België, de voormalige aanvaller van Zulte-Waregem, heeft voor 3 jaar getekend bij Bergen . Benieuwd hoe lang hij het nu zal volhouden :rolleyes:, zoveel ploegen al gehad !:eek!:

• Topic Starter Topic Starter
Hij zegt zijn carriere te gaan beeindigen bij Bergen, dat hoop ik van harte zodat hij terug op het niveau komt van zijn 1ste periode bij bergen.

Jovanovic: "Kans dat ik vertrek is erg miniem"

Milan Jovanovic blijft naar alle waarschijnlijkheid bij Standard. De aanvaller zegt zich steeds beter te voelen bij de Rouches. Vanavond zou Jovanovic graag starten bij Servië in de interland tegen België. "Ik zou graag tegen België scoren", zegt hij.
"Voor mij is België favoriet omdat ze thuis spelen", zegt Jovanovic die misschien even vergeet dat Servië dubbel zoveel punten heeft als België. "Ik zou graag tegen België scoren, maar ik denk dat het heel moeilijk zal worden."

De spits voelt zich momenteel uitstekende bij Standard. "De kans dat ik vertrek, is nu erg miniem. De band met de coaches en de ploegmaats wordt alsmaar beter. Ik kom met veel plezier trainen en kan nog groeien", zo zegt hij in Gazet van Antwerpen.

Defour, de nieuwe Enzo Scifo

Jovanovic is vooral te spreken over aanvoerder Steven Defour. "Defour is een creatieve speler, enkel Hassan is op dat vlak nog beter. Defour kan wel eens de nieuwe Enzo Scifo worden. Samen met Witsel en Fellaini is hij de toekomst van het Belgische voetbal."

Théréau: "Bij Brugge had ik zeker gespeeld"

Cyril Théréau is nog steeds op zoek naar vertrouwen bij Anderlecht. Toch heeft hij nog geen spijt van zijn keuze voor paars-wit. "Mijn aanpassing bij Anderlecht vraagt meer tijd dan verwacht", weet Théréau. (HNB)
"Natuurlijk ben ik ontgoocheld dat ik niet veel mag spelen, maar ik kan niet meteen de ster van de ploeg zijn." Misschien had Théréau beter voor Club Brugge gekozen? "Dat was voor mij de gemakkelijkste oplossing geweest", vindt de Fransman.

"Bij Brugge had ik zeker gespeeld. De concurrentie daar is niet te vergelijken met de concurrentie in de aanval bij Anderlecht. Ik heb geen spijt van mijn keuze. Ik moet hier bij Anderlecht geconcentreerd blijven werken en dan zal de déclic wel komen."

Toch mist Théréau de aanpak van Jacky Mathijssen (nu trainer van Club Brugge). "Mathijssen benadert spelers iets anders dan Vercauteren. Hij was ook een trainer die veel met mij praatte en dat mis ik wel bij Frank Vercauteren. Ik heb daar nood aan."

12

Laatst bewerkt:
volgens mij wordt anderlecht kampioen, moet ook!!
maar standard zal dit jaar toch ferm aanklampen denk ik.. wat een seizoensstart!!

volgens mij wordt anderlecht kampioen, moet ook!!
maar standard zal dit jaar toch ferm aanklampen denk ik.. wat een seizoensstart!!

moet ook.....hahhaahhaa ,laat me niet lachen, standard wwordt ongetwijfeld kampioen dit seizoen. Witsel ,de nieuwe "Henry" ,wordt topscorer,wat een kwaliteit heeft die kerel zeg

Baseggio & Herpoel tekenen deze week bij Bergen, na Roussel toch weer 2 versterkingen.

Had je mij tussen 1997 & 2003 gezegd, Baseggio speelt op z'n 29'ste bij Bergen dan had ik je vierkant uitgelachen.
Die man stond destijds in belangstelling van topclubs uit Italie en was op een bepaald moment 600-800 Miljoen BEF waard.

Nu zijn ze nog met... 1 :D

Anderlecht & Club Brugge alletwee gelijk gespeelt bij een neo - 1steklasser :D

Als Standard wint zonderdag kan het op 5 punten komen en Anderlecht op 3.

Baseggio blijft te duur

De onderhandelingen tussen Bergen en Walter Baseggio zijn afgesprongen. De speler wenste wat water bij de wijn te doen, maar de kloof tussen vraag en aanbod blijft te groot. Bergen kan de looneisen van Baseggio niet ophoesten.

De 27-voudige international heeft tot 31 augustus de tijd om een nieuwe club te vinden. Anderlecht liet de speler weten dat er voor hem geen plaats meer is in de achttien. De 29-jarige Baseggio heeft nog een contract voor één seizoen bij de titelverdediger.

Die klojo zou beter zijn schoenen aan de haak hangen. Heeft ie nu nog niet genoeg verdient met niets doen??? Zo iemand die alleen maar op geld uit is voor hetgeen hij brengt haha walterke toch kheb medelijden met jouw en in de pers maar janken dat hij persé wil spelen, haha dat je lekker mag wegrotten in brussel.

Haha, nee, nog altijd niet overtuigd. Trouwens de meeste beelden zijn van zijn beginperiode. Toen was één van de beter spelers op de belgische velden, maar als je daarna niet kan bevestigen ben je geen goeie voetballer imo. Ja ok dan kaats ik de bal terug, als jij baseggio een goeie voetballer vind ken jij niets van voetbal. Trouwens het jaar voor hij naar treviso ging speelde ie nauwelijks en in Italie mocht ie mss 5 keer starten de rest zat hij op de bank of niet eens in de kern. Hij ging naar bergen om te spelen, maar denkt dat de wereld aan zijn voeten ligt en hem zullen betalen als een godenkind, daar slaat hij de bal serieus mis, want op dit moment is ie niet meer dan een doorsnee voetballer op de belgische velden. Bergen zou beter hun jeugdspelers gebruiken, ze zullen daar meer plezier aan beleven. Zoals een Cordaro.

Anderlecht legt Pautasso vast

Martin Pautasso krijgt bij Anderlecht een contract voor vier maanden. De 28-jarige Argentijnse rechtsachter kan in die periode een langer contract verdienen. Anderlecht neemt Pautasso transfervrij over van AEK Athene.

Pautasso geldt als alternatief voor Wasilewski op de rechterflank. De Argentijnse nieuwkomer moet wel nog een conditionele achterstand wegwerken.

Bij AEK hebben ze geld over, een speler die een jaar geleden nog 4 koste, laten ze nu gratis gaan. :duh:

Haha, nee, nog altijd niet overtuigd. Trouwens de meeste beelden zijn van zijn beginperiode. Toen was één van de beter spelers op de belgische velden, maar als je daarna niet kan bevestigen ben je geen goeie voetballer imo. Ja ok dan kaats ik de bal terug, als jij baseggio een goeie voetballer vind ken jij niets van voetbal. Trouwens het jaar voor hij naar treviso ging speelde ie nauwelijks en in Italie mocht ie mss 5 keer starten de rest zat hij op de bank of niet eens in de kern. Hij ging naar bergen om te spelen, maar denkt dat de wereld aan zijn voeten ligt en hem zullen betalen als een godenkind, daar slaat hij de bal serieus mis, want op dit moment is ie niet meer dan een doorsnee voetballer op de belgische velden. Bergen zou beter hun jeugdspelers gebruiken, ze zullen daar meer plezier aan beleven. Zoals een Cordaro.

Beelden zijn van al zijn seizoenen, want ik zie daar bv Serhat lopen ;)

Bevestigen? Walter speelde nooit slecht bij Anderlecht, maar hij ging van uitstekend naar goed.
Hij moest nota bene weg omdat hij niet op een goed blaadje stond bij Franky net zoals Jestrovic, Vanderhaeghe & Akin.
Elke idioot wist hij niet ging spelen bij zijn terugkomst, ze hadden hem maar moeten verkopen toen hij erg veel waard was.

Bij Treviso stond hij 21x in de basis op 29 westrijden ;)

Bij Bergen verdien je een hongerloon (max 6000 Euro per maand?), ik zou er ook niet gaan spelen.

Laatst bewerkt:
Haha hongerloon 6000euro per maand, hoeveel verdien jij dan per maand, nerd!

2/3 van die 21 wedstrijden in de serieB zeker, alleszins niet in de serieA

Haha hongerloon 6000euro per maand, hoeveel verdien jij dan per maand, nerd

2/3 van die 21 wedstrijden in de serieB zeker, alleszins niet in de serieA

Genoeg, maar als je als voetballer binnen kunt zijn naar je carriere zou u het niet doen. :duh: :duh: :duh:
In Treviso verdiende hij waarschijnlijk 1 Miljoen Euro per jaar.

2de klassers uit de grote 3 spelen hier top 3.

Baseggio weigert om helft van zijn loon in te leveren

Bergen aast niet langer op Anderlecht-middenvelder Walter Baseggio (29). 'We hebben dat dossier gesloten', aldus Alain Lommers, manager bij Bergen. Het water tussen Bergen en de Italo-Belg was te diep. Baseggio wilde niet minder dan de helft van zijn huidige loon bij Anderlecht verdienen en dat wilde Bergen niet bekostigen. Ook het contract van vier jaar dat Baseggio wou, zag Bergen niet zitten.

Er resten Baseggio nog drie opties: het Griekse Xanthi, de Engelse tweedeklasser Leicester of bij Anderlecht zijn tijd uitzitten. Xanthi en Leicester zijn financieel aantrekkelijk, maar dat ziet Baseggio zelf niet zitten om familiale redenen. Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck. 'Het ziet er naar uit dat hij bij ons zal blijven. Het is aan Walter om zich weer in de gratie van Anderlecht te spelen.' (jug/jvdl)

Hoeveel zou het zijn?

Niet slecht dat hij blijft! Baseggio > Van Damme > DeMan > Goor

Nota bene manny, denk je dat Baseggio onder moet doen voor Vermant, Engelbert & Blondel?

Laatst bewerkt:
Als hij verstandig is blijft hij gewoon bij Anderlecht, blijft toch een grote club;). Voetbalkwaliteiten heeft hij zat dus hij komt vanzelf wel weer boven drijven. Gewoon die E 6 a 700.000 p.j. opstrijken en straks een vrije transfer pakken naar een serie B clubje in Italie, want in Italie spelen dat wil hij toch graag, las ik laatst ergens???.

Blondel scoort niet en geeft met moeite een assist, euuuuh ok :bang:

Terug
Naar boven