AndroidHealthClinic

Jupiler Pro League 2010-2011

• Topic Starter Topic Starter
Beetje jammer dat jezelf moet quoten om je gelijk te halen ;)
Normaal gesproken is het toch ook zo dat een speler gewoon vertrokken is al hij meer kan verdienen of naar een grotere ploeg kan.

Tja, als niemand anders zich groot genoeg kan opstellen om in te zien dat een ander het deze keer bij het rechte eind had, moet ik die persoon zelf maar met zijn neus op de feiten duwen he :p

Mja, ik heb die discussie al meerdere keren gehad. Als er inderdaad een monsterbod komt, gaat elke speler weg, al moet hij naar een provinciale klasse in Jakamaka, maar als het een kleine loonsverhoging is of maar een iets grotere ploeg, dan niet altijd. Dan weegt die loonsverhoging gewoon niet op tegen de nadelen die eraan verbonden zijn, zeker niet als het om jonge spelers gaat die liever nog dicht bij de mamie blijven wonen :)

Als Jelle Vossen zo voort doet, is er weer iemand topschutter met 30+goals. 13 goals in 11 competitiewedstrijden en 5 goals in 4 Europese wedstrijden, niet slecht. Niet te vergeten dat hij nog maar 20 is.

Laatst bewerkt:
vandaag standard luik-anderlecht en aa gent-club brugge. **** yeah.

Ruststand: Club Brugge 3 - 1 AA Gent; Hell yeah!

Kom op Club, geef dit niet meer af!

Zware toppers vandaag!

Ruststand: Club Brugge 3 - 1 AA Gent; Hell yeah!

Kom op Club, geef dit niet meer af!

Zware toppers vandaag!
Heb de wedstrijd gezien. ****, wat een lekkere match. Alles wat een wedstrijd moet hebben. Veel goals, gemiste penalty, ... Heb echt genoten:D

Heb de wedstrijd gezien. ****, wat een lekkere match. Alles wat een wedstrijd moet hebben. Veel goals, gemiste penalty, ... Heb echt genoten:D

Heb alleen de laatste 30 min gezien, maar potverdomme, wat een spanning! Nog nooit zo nerveus geweest ... Ik zag het nog helemaal verkeerd gaan!

Op naar de volgende topper, RSCA, laat het knallen en straf Standard af.

Club laten zien dat ze wel kunnen als ze willen.
Gent is duidelijk te zwak voor titel, zoals ik al lang dacht.

RSCA kan vandaag laten zien dat het de titel pakt als het wil, Standard zal vandaag moeten ondervinden dat ze te zwak zijn en dat ze met moeite top 6 zullen halen.

Ik heb niet echt een voorkeur voor deze wedstrijd. Hopelijk ook een mooie match, en eigenlijk wil ik nog wel dat standard wint. Gewoon voor de spanning in het klassement en de drama.:D

1-0 standard na 3 minuten

Op naar de volgende topper, RSCA, laat het knallen en straf Standard af.
4-1 standard. Is eerder omgekeerd. Standard was dodelijk efficient, bij anderlecht wilden de ballen er niet ingaan. Weer een heel mooie wedstrijd gezien:)
edit: 5-1 in de laatste minuut :eek:

Laatst bewerkt:
Jacobs buiten!

haha heerlijk, wat een prachtavond! Nu zulle de nekken wel ff stil zijn

Enorm mooi gedaan van Standard, al ben ik nog altijd niet overtuigd :)

Geen idee of Standard dat ooit zal kunnen, aangezien ik alles door mijn blauw-zwarte bril zie en Standard een vuile ploeg vindt. Jaja, Club maakt ook veel fouten, maar daarvoor heb ik altijd een uitleg klaar staan ;)

Behalve voor de fout van Blondel in Spanje :)

Proficiat Standard en nu is het weer een stukje spannender in de pintjesleague :D

**** man, wat was dat weer voor een k*tavond :(

Standard heel efficient gespeeld, en anderlecht overduidelijk totaal geen vertrouwen/vorm in de ploeg. Wat een hoop kansen gemist, en een verdediging die echt zwaar faalde :(

Wel een topdag voor het belgische voetbal, lang geleden dat we nog zo'n 2 toppers gezien hebben, 2 matchen die toch vrij aanvallend voetbal predikten ipv het gesloten voetbal waarvan je in slaap valt...

En offcourse, jacobs buiten!!! heeft niet de kwaliteit om een match te lezen en tactisch in te grijpen...

En heeft europees altijd rare keuzes bij zijn ploegopstelling!!

Anderlecht verdiende eens een goed pak rammel.

Vandaag een topdag voor de jupiler pro leaugue. De klassieker Club brugge- standard en Genk- Anderlecht.:)

Hele waslijst scouts in Cristal Arena
Genk-Anderlecht is ook in het buitenland een bijzonder aantrekkelijke wedstrijd. Bij beide ploegen staan er immers gegeerde spelers op het veld.

Lukaku, Vossen en co mogen alvast rekenen op de aanwezigheid van Chelsea, Arsenal, Tottenham, Everton, Fulham, Sunderland, Blackburn (Engeland), Bremen, Hamburg, Dortmund, Bayern, Wolfsburg, Mönchengladbach (Duitsland), Twente, Heerenveen, Ajax, VV Venlo, Willem II, PSV, Feyenoord (Nederland), Genoa, Siena (Italië), Bordeaux en PSG (Frankrijk) en Bazel (Zwitserland). Dat weet HLN te vertellen.
lol, hoe kan hln dit nu allemaal weten???

Laatst bewerkt:
**** yeah, met veredeld b-elftal toch 1-2 gewonnen. Spel was wel ni zo om aan te zien :o

en lukaku toch weer gescoord, lijkt eindelijk terug zijn vertrouwen weergevonden te hebben

Stom Club...

Mooi van RSCA!

Klassieker is bezig: anderlecht- club brugge 0-2 na 25 min. IK ruik pak rammel voor anderlecht.

Laatst bewerkt:
Verdoeme eh! 2 - 2

Terug
Naar boven