MuscleMeat

Jupiler Pro League 2010-2011

• Topic Starter Topic Starter
Pfff... Nu spelen we eens goed en winnen we nog niet.

Devroe buiten!

brugge heeft hier toch een serieuse kans gemist om ons een opdoffer te verkopen.:p

Eerste 25 minuten van brugge waren indrukwekkend, gelukkig scoort juhasz altijd tegen brugge, en dat deed die terug :D wel domme zet om perisic te laten verdedigen op corner tegen juhasz.

En offcourse terug mooi doelpunt van lukaku, he is back :D

Na de wedstrijd mijn maat(waar ik mee meereed) opgepakt door de ****ing cops omdat die wat had geroepen. Heb tot 22uur daar moeten wachten voor hij vrijgelaten werd.

ik volg het voetbal niet echt meer maar ik hoop wel anderlecht aangezien dat vroeger mijn favo ploeg was.

Anderlecht heeft een Argentijns international. Luca Biglia is voor het eerst opgeroepen voor de nationale ploeg.:thumbup:

Straks de topper :) wordt moeilijk voor anderlecht. Zware midweekwedstrijd achter de rug, en in brugge gaan spelen tegen een club dat altijd goed is tegen anderlecht.

Hoop dat ze biglia recupereren vandaag, kan het verschil maken tussen pandoering of overwinning!!

Straks de topper :) wordt moeilijk voor anderlecht. Zware midweekwedstrijd achter de rug, en in brugge gaan spelen tegen een club dat altijd goed is tegen anderlecht.

Hoop dat ze biglia recupereren vandaag, kan het verschil maken tussen pandoering of overwinning!!

Ik hoop dat Brugge wint, zou competitie nog stuk spannender maken :D
Veld ligt er perfect bij, dus wedstrijd gaat door :thumbup:
wa28tl.png

Laatst bewerkt:
wat een wedstrijd!! langs beide kanten echt met open vizier gevoetbald, constant op en af, veel kansen!!

kortom, een uur en een half puur genieten!!

dit anderlecht, met polak, biglia, suarez, deschacht en kouyaté 5 basisspelers van vorig jaar minder, begint op stoom te komen.

Super match ook van lecjacks, wat een mooie speler op de linksback terug :)

Zonder nieuwe goede spits komt Club niet in top 6.

Anderlecht moet 10 min doordrukken om 1 goal te scoren, Club lukt het niet om te scoren als ze 90 min doordrukken.

38 goals gescoord, waarvan 2 door de spitsen van Club ... Waarom speelt Club uberhaupt met spitsen?

Zonder nieuwe goede spits komt Club niet in top 6.

Anderlecht moet 10 min doordrukken om 1 goal te scoren, Club lukt het niet om te scoren als ze 90 min doordrukken.

38 goals gescoord, waarvan 2 door de spitsen van Club ... Waarom speelt Club uberhaupt met spitsen?

jullie verdienden zeker een voorsprong in de eerste helft. Paar echt goede kansen gehad, die sowieso goal moesten zijn, maar wat een gepruts voor doel.

En anderlecht heeft gelukkig een lukaku staan, die op moeilijke momenten er wel eentje inkrijgt.

2de helft was anderlecht wel beter, en verdiende het een doelpunt en dat is ook gevallen.

jullie verdienden zeker een voorsprong in de eerste helft. Paar echt goede kansen gehad, die sowieso goal moesten zijn, maar wat een gepruts voor doel.

En anderlecht heeft gelukkig een lukaku staan, die op moeilijke momenten er wel eentje inkrijgt.

2de helft was anderlecht wel beter, en verdiende het een doelpunt en dat is ook gevallen.

Jup, Wissel Lukaku met Akpala en Club wint deze match, maar daarom is Anderlecht een topclub en is Club het niet (meer). Spijtig, want dit had competitie wel terug spannender gemaakt.

Moest Club gewonnen hebben, kwamen ze 3 ptn dichter op RSCA en Standard en 2 op Genk. Jammer, maar verdiende overwinning van RSCA, die volgens mij op weg zijn naar nr 31.

Jup, Wissel Lukaku met Akpala en Club wint deze match, maar daarom is Anderlecht een topclub en is Club het niet (meer). Spijtig, want dit had competitie wel terug spannender gemaakt.

Moest Club gewonnen hebben, kwamen ze 3 ptn dichter op RSCA en Standard en 2 op Genk. Jammer, maar verdiende overwinning van RSCA, die volgens mij op weg zijn naar nr 31.

idd, de winnaar deed vandaag sowieso een uitstekende zaak, met de tegenstander die verloor, genk dat gelijkspeelde en standard dat ook verloor.

Als straks gent punten laat liggen, heeft anderlecht een gouden zaak gedaan.

Maar door het playoffsysteem en het halveren van de voorsprong na 30 matchen, kan er sowieso nog veel gebeuren :)

Mooie match inderdaad. Kon beide kanten op, maar anderlecht was tweede helft wel gevaarlijker. Jammer voor club maar nu gaan ze waarschijnlijk echt beseffen dat ze in de winterstop spits(en) moeten halen.
En Lukaku does it again, heeft er intussen ook al 9, netjes.

en een echte spits zoals wesley die toch wel iedere match zorgt voor gevaar moeten ze niet hebben bij brugge liever een kouemaha die niet loopt ..

Van Holsbeeck: "Goede moment voor transfer Biglia"

Lucas Biglia valt na de winterstop mogelijk niet meer in een paars-wit shirt van Anderlecht te bespeuren. Manager Herman Van Holsbeeck sluit een transfer van de Argentijn tijdens de wintermercato niet uit.

Biglia droomt er al langer van om een stap hogerop te zetten. Zeker nu de middenvelder van Anderlecht van Segio Batista, de selectieheer van de Argentijnse nationale ploeg, het advies kreeg om in een sterkere competitie aan de slag te gaan.

“We werken samen aan een transfer”, zegt Van Holsbeeck in Le Soir. “Lucas droomt van een buitenlandse competitie om zijn plaats in de Argentijnse selectie te verzekeren. In januari verwachten we een antwoord van Biglia.”

“Ik denk dat het voor beide partijen het goede moment is voor een transfer. Dat kan in januari, maar misschien ook pas in juni.”

Biglia werd in november opgeroepen voor een oefeninterland tegen Brazilië. De Argentijn kwam niet in actie.
pff, zou toch serieuze aderlating zijn voor anderlecht. Zeker in het oog op de europa leaugue.

Vanavond, AA Gent - Club Brugge ...

Ookal ben ik dan een FCB-supporter en kijk ik alles door een blauw-zwarte bril, toch denk ik dat het vanavond, objectief gezien, 4 - 0 gaat worden.

Vanavond, AA Gent - Club Brugge ...

Ookal ben ik dan een FCB-supporter en kijk ik alles door een blauw-zwarte bril, toch denk ik dat het vanavond, objectief gezien, 4 - 0 gaat worden.
Ik denk 2-6:cool:
Als Club verliest is het adios Koster.

Koster blijft nog tot na Charleroi, ookal wordt het 0/6.

Gaat Club 6 goals maken volgens jou? Zelfs als (h)A(h)A Gent met een 0 - 0 - 4 - 2 speelt maken we nog geen goal :)
Een beetje meer vertrouwen in jouw club:mad:
Lekker die dikke nekken van Gent het zwijgen opgelegd:D

Een beetje meer vertrouwen in jouw club:mad:
Lekker die dikke nekken van Gent het zwijgen opgelegd:D

Jens Van Acker en Coosemans, wat een helden!

Eindelijk terug een Club gezien dat ervoor knokte, maar dat was ook wel te verwachten met Hoefkens, Blondel en Simaeys, dat zijn nu eens spelers naar mijn hart se! Die knokken voor elke vierkante centimeter!

En eindelijk past Koster zijn ploeg eens aan de tegenstander aan, zou hij veel vaker moeten doen. Ja Adrie, je hebt vriend en vijand verbaasd jonge! :)

EDIT:
Ook nog grappig;
De Witte voor de wedstrijd: "We kijken niet naar Club, we zijn groot genoeg om onze eigen koers te varen."
De Witte na de wedstrijd: "Liever 38 punten, dan 33."

:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven