Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wel domme zet om perisic te laten verdedigen op corner tegen juhasz.
Straks de topperwordt moeilijk voor anderlecht. Zware midweekwedstrijd achter de rug, en in brugge gaan spelen tegen een club dat altijd goed is tegen anderlecht.
Hoop dat ze biglia recupereren vandaag, kan het verschil maken tussen pandoering of overwinning!!

Zonder nieuwe goede spits komt Club niet in top 6.
Anderlecht moet 10 min doordrukken om 1 goal te scoren, Club lukt het niet om te scoren als ze 90 min doordrukken.
38 goals gescoord, waarvan 2 door de spitsen van Club ... Waarom speelt Club uberhaupt met spitsen?
jullie verdienden zeker een voorsprong in de eerste helft. Paar echt goede kansen gehad, die sowieso goal moesten zijn, maar wat een gepruts voor doel.
En anderlecht heeft gelukkig een lukaku staan, die op moeilijke momenten er wel eentje inkrijgt.
2de helft was anderlecht wel beter, en verdiende het een doelpunt en dat is ook gevallen.
Jup, Wissel Lukaku met Akpala en Club wint deze match, maar daarom is Anderlecht een topclub en is Club het niet (meer). Spijtig, want dit had competitie wel terug spannender gemaakt.
Moest Club gewonnen hebben, kwamen ze 3 ptn dichter op RSCA en Standard en 2 op Genk. Jammer, maar verdiende overwinning van RSCA, die volgens mij op weg zijn naar nr 31.

pff, zou toch serieuze aderlating zijn voor anderlecht. Zeker in het oog op de europa leaugue.Van Holsbeeck: "Goede moment voor transfer Biglia"
Lucas Biglia valt na de winterstop mogelijk niet meer in een paars-wit shirt van Anderlecht te bespeuren. Manager Herman Van Holsbeeck sluit een transfer van de Argentijn tijdens de wintermercato niet uit.
Biglia droomt er al langer van om een stap hogerop te zetten. Zeker nu de middenvelder van Anderlecht van Segio Batista, de selectieheer van de Argentijnse nationale ploeg, het advies kreeg om in een sterkere competitie aan de slag te gaan.
“We werken samen aan een transfer”, zegt Van Holsbeeck in Le Soir. “Lucas droomt van een buitenlandse competitie om zijn plaats in de Argentijnse selectie te verzekeren. In januari verwachten we een antwoord van Biglia.”
“Ik denk dat het voor beide partijen het goede moment is voor een transfer. Dat kan in januari, maar misschien ook pas in juni.”
Biglia werd in november opgeroepen voor een oefeninterland tegen Brazilië. De Argentijn kwam niet in actie.
Ik denk 2-6Vanavond, AA Gent - Club Brugge ...
Ookal ben ik dan een FCB-supporter en kijk ik alles door een blauw-zwarte bril, toch denk ik dat het vanavond, objectief gezien, 4 - 0 gaat worden.

Een beetje meer vertrouwen in jouw clubKoster blijft nog tot na Charleroi, ookal wordt het 0/6.
Gaat Club 6 goals maken volgens jou? Zelfs als (h)A(h)A Gent met een 0 - 0 - 4 - 2 speelt maken we nog geen goal![]()

Een beetje meer vertrouwen in jouw club
Lekker die dikke nekken van Gent het zwijgen opgelegd![]()