MuscleMeat

Jupiler Pro League 2010-2011

Jens Van Acker en Coosemans, wat een helden!

Eindelijk terug een Club gezien dat ervoor knokte, maar dat was ook wel te verwachten met Hoefkens, Blondel en Simaeys, dat zijn nu eens spelers naar mijn hart se! Die knokken voor elke vierkante centimeter!

En eindelijk past Koster zijn ploeg eens aan de tegenstander aan, zou hij veel vaker moeten doen. Ja Adrie, je hebt vriend en vijand verbaasd jonge! :)

EDIT:
Ook nog grappig;
De Witte voor de wedstrijd: "We kijken niet naar Club, we zijn groot genoeg om onze eigen koers te varen."
De Witte na de wedstrijd: "Liever 38 punten, dan 33."

:roflol:
inderdaad, nice van Club, maar pff wat heb ik een hekel aan die de witte. Met zijn ****ing play offs en hoe kan het dat een voorzitter van een ploeg ook voorzitter is van de pro leaugue??? Bovendien denkt hij dat Gent bij de grote ploegen hoort en even groot of groter is dan club terwijl ze nog nooit kampioen zijn geweest :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad, nice van Club, maar pff wat heb ik een hekel aan die de witte. Met zijn ****ing play offs en hoe kan het dat een voorzitter van een ploeg ook voorzitter is van de pro leaugue??? Bovendien denkt hij dat Gent bij de grote ploegen hoort en even groot of groter is dan club terwijl ze nog nooit kampioen zijn geweest :roflol:

Ik ben voor de play-offs :)

Ja, dat De Witte zowel bij Gent als bij de Pro League zit begrijp ik ook niet echt, moet inderdaad verandering in komen.

Gent komt nog niet tot aan de enkels van Club. Het is niet omdat je de laatste jaren top 5 kan spelen en verscheidene onderlinge duels wint dat je beter bent.

hAhA Gent :)

Lukaku = brussels dynamite!!

Weet dat Oguchi Onyewu een beest is maar is het ook een goeie verdediger? Hij zou in de belangstelling staan van Twente.

Et zijn niet alleen de topfavorieten, het zijn ook de enigste favorieten :)

Ik zal erover nadenken :P

Stemmen kan nog tot morgenmiddag 12u. :)

Boussoufa gewonnen en Lukaku op twee.

Enige verrassing vond ik Lepoint op de 10de plaats :p

haha ik ook. Ik dacht wtf doet hij daar :roflol:

De prijs voor 'Profvoetballer van het jaar' schat ik daarom ook hoger in.

Anderlecht standard vandaag. Normaal zou anderlecht dit moeten winnen met alle geblesseerden van standard maar je weet nooit.

Club, Standard en Genk winnaars van het weekend.

Lokeren, Gent en Anderlecht verliezers.

Wordt nog spannend! (voor plaatsen 1 en 2, en 3/4/5/6 bedoel ik dan! )

Club, Standard en Genk winnaars van het weekend.

Lokeren, Gent en Anderlecht verliezers.

Wordt nog spannend! (voor plaatsen 1 en 2, en 3/4/5/6 bedoel ik dan! )
Idd. Club zet trouwens mooie reeks neer 18 op 18 al.
Ik heb het gevoel dat de play offs dit jaar veel spannender gaan zijn als vorig jaar.:)

Idd. Club zet trouwens mooie reeks neer 18 op 18 al.
Ik heb het gevoel dat de play offs dit jaar veel spannender gaan zijn als vorig jaar.:)

18 op 18 niet dacht ik, maar wel in een 18 op 21. Enkel thuiswedstrijd tegen RSCA verloren. Uit gewonnen op Gent, maar voor de rest wedstrijden tegen Eupen, GBA en Charleroi, niet zo spectaculair dus.

3de plaats zit er nog in, maar daar zal hard voor geknokt moeten worden en het moet een beetje meezitten, zoals dit weekend het geval was.

Terug
Naar boven