AndroidHealthClinic

Jupiler Pro League 2010-2011

• Topic Starter Topic Starter
Standard is nu echt wel de laatste ploeg die het zou verdienen om kampioen te worden ... amper de play offs halen, 10 matchen verliezen dit seizoen en 15 punten achterstaan op twee koplopers...

Persoonlijk vind ik dat niemand het verdiend, maar aangezien er toch eentje het moet worden, dan maar Genk (ben bruggefan trouwens). Ook zij spelen niet bijster goed, maar ik gun het Vercauteren om zijn middelvinger te laten zien aan het Anderslechtbestuur :p

Benieuwd welke keeper Brugge nu zal binnenhalen :)

Go FCB! Zou mooi zijn als ze winnen! Word een wel heel spannende top 4 dan :)

Standard champion.

Ik denk dat standard juist onder stoom aan het komen is:evil2:

Heb match tegen gent niet gezien. Maar heb wel gehoord dat ze 2 goals cadeau kregen door Boeckx.

Dus gelijkspel? Of waren ze echt wel veel sterker?
Na de 1-3 hebben ze het balbezit aan gent gelaten wat begrijpelijk is, de verdediging kon alles makkelijk opvangen. Bij standard werd er zelfs nog een doelpunt onterecht afgekeurd voor offside wat er geen was.

Bon, we zullen wel zien wat er allemaal zal gebeuren, spannend is het alleszinds wel.;)

Na de 1-3 hebben ze het balbezit aan gent gelaten wat begrijpelijk is, de verdediging kon alles makkelijk opvangen. Bij standard werd er zelfs nog een doelpunt onterecht afgekeurd voor offside wat er geen was.

Bon, we zullen wel zien wat er allemaal zal gebeuren, spannend is het alleszinds wel.;)

Inderdaad. Veel plezanter dan vorig jaar! En net nu ik beslist heb om geen Play-offs abbo te kopen dit jaar :fuu:

haha :P

:fuu: 0-0 :mad:

Standard is nu echt wel de laatste ploeg die het zou verdienen om kampioen te worden ... amper de play offs halen, 10 matchen verliezen dit seizoen en 15 punten achterstaan op twee koplopers...

Persoonlijk vind ik dat niemand het verdiend, maar aangezien er toch eentje het moet worden, dan maar Genk (ben bruggefan trouwens). Ook zij spelen niet bijster goed, maar ik gun het Vercauteren om zijn middelvinger te laten zien aan het Anderslechtbestuur :p

zou het beste zijn wat er kan gebeuren.
laat die mannen van brussel maar enkele voorrondes europa league
spelen.

1.Standard
2.FCB
3.genk
4.anderlecht
5.gent
6.lokeren

Pronostiek van de stand lijkt me echt moeilijk. Er kan echt nog zoveel gebeuren ... En alle ploegen spelen sterke matchen en daarna weer een zwakke match.
Ze zijn echt wisselvallig.

heeft toch zelf beslist om ermee te stoppen ?

De Vlieger heeft bij Club Brugge nog een contract tot juni, daarna zet hij een punt achter zijn carrière. "Dat is een logische gang van zaken, ooit kwam ik ook als 18- of 19-jarige in doel bij Beveren als opvolger van Dirk Rosez. Nu is het mijn moment om afscheid te nemen. Na 22 jaar is het mooi geweest."
Wat gaat hij straks doen? "Ik neem wat tijd om rustig uit te kijken. Ik heb een trainersdiploma en kan ook terugvallen op mijn ervaringen bij buitenlandse clubs. We

Terug
Naar boven