MuscleMeat

Justin Bieber - Never say never

Een leven zonder swagger is geen leven.

De buurman beschuldigt Bieber ervan dat hij de eieren zou gegooid hebben. De schade zou 20.000 dollar (14.600 euro) bedragen.

De populaire zanger was aanwezig tijdens de huiszoeking, maar heeft volgens een politiewoordvoerder wellicht niets te maken met de drugs. Er waren zeven of acht mensen aanwezig in het huis van Bieber en één van hen, een 19-jarige, werd opgepakt. Volgens TMZ, dat doorgaans goed geïnformeerd is, gaat het om de rapper Lil Za, een van de beste vrienden van Bieber.
20 000 dollar voor een paar eieren... Iemand heeft geld geroken denk ik :roflol:

:roflol:
Is hij nou weer terug bij Selena?
Ze worden de laatste tijd weer vaak samen gespot en er verscheen paar dagen terug een instagramfoto van Bibi met die sloerie rond z'n nek.

Een leven zonder swagger is geen leven.
Die gast z'n humor is echt veel te droog. Deed me letterlijk elke dag hardop lachen achter de pc :D

20 000 dollar voor een paar eieren... Iemand heeft geld geroken denk ik :roflol:

Ze worden de laatste tijd weer vaak samen gespot en er verscheen paar dagen terug een instagramfoto van Bibi met die sloerie rond z'n nek.

Die gast z'n humor is echt veel te droog. Deed me letterlijk elke dag hardop lachen achter de pc :D

Hmm, als hij nou haar mijn richting op stuur, mag jij hem hebben deal? ;)

justin-miley-seperated-at-birth__oPt.jpg

Bieber heeft geen inspiratie meer

Justin Bieber heeft de gevangenis van Miami-Dade al verlaten. Het meisjesidool betaalde de borgsom van 2.500 dollar, wat een lachertje is voor iemand met het fortuin van de amper 19-jarige Canadees. Bij het verlaten van de gevangenis ging hij bovenop een wagen zitten en wierp hij een kushandje naar de fans die er stonden.
Want dat is hoe Bibi rolt :heart:

Imago stunt. Homeaux wil stoerder worden.

Komt van een anonieme bron, gelanceerd door The Sun...

In recent months Justin has been showing off a very toned physique compared to just two years before when he still had the body of a young boy
Kan natuurlijk helemaal niet als je naar het einde van je puberteit gaat, begint te trainen en dan nog eens op twee jaar tijd :o

huh

Zit hij nu al in het gevang of word hij gedeporteerd?
Dacht dat z'n proces er binnenkort zit aan te komen. Zal morgen eens rondneuzen.

edit; alsof ik iets te doen heb :roflol:

Proces is op 3 maart voor z'n verkeersovertredingen. Dan heb je nog die buurman met z'n gejank over die eieren die Bieber met z'n homies gooide, daarvan vind ik niet meteen nieuws...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven