XXL Nutrition

JW en BAM stacken met hyperdrol en massfx?

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.431
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
ik ga volgende week weer beginnen met een stackje jungle warfair en bad ass mass, nu is het in mijn koppeke gekomen om er massfx en hyperdrol bijtenemen

verstandige keuze of niet?

lijkt me iets teveel van het goede.

ik heb onlangs zelf JW met BAM gestacked en ben zeer tevreden.

ik deed:

week1 JW
week2 JW
week3 JW+BAM
week4 JW+BAM
week5 JW+BAM
week6 JW+BAM
week7 JW
week8 JW

goede krachtgains voornamelijk en ook leuke massa gains.

een dergelijke stack lijkt me meer dan zat om eerlijk te zijn

• Topic Starter Topic Starter
lijkt me iets teveel van het goede.

ik heb onlangs zelf JW met BAM gestacked en ben zeer tevreden.

ik deed:

week1 JW
week2 JW
week3 JW+BAM
week4 JW+BAM
week5 JW+BAM
week6 JW+BAM
week7 JW
week8 JW

goede krachtgains voornamelijk en ook leuke massa gains.

een dergelijke stack lijkt me meer dan zat om eerlijk te zijn

ik heb een tijdje terug ook al gestackt met jw en bam, gewoon elke dag samen
ik heb eigenlijk een beetje bang dat jw en bam only nu niet meer zo gaat aanslaan...

ik ga volgende week weer beginnen met een stackje jungle warfair en bad ass mass, nu is het in mijn koppeke gekomen om er massfx en hyperdrol bijtenemen

Ik zou het allesins proberen, zeker Jungle Warfare en MassFX moeten een goede combo zijn. Maar alles bij elkaar zal ook wel lekker zijn.

Na beiden gerpobeerd te hebben vind ik MassFX het beste van al die supplementen.

Het zijn totaal verschillende producten, door die MassFX erbij te zwieren zal zelfs je test verhoogd worden wat alleen maar meer resultaat zal geven.

ongetwijfeld, maar ja kostenplaatje telt ook mee toch? zal een pittig kaartje aanhangen en weet niet of dat tegen de resultaten op telt.

ongetwijfeld, maar ja kostenplaatje telt ook mee toch? zal een pittig kaartje aanhangen en weet niet of dat tegen de resultaten op telt.

prijs doet er niet zo toe, ik heb hier jw en bam nog staan en heb een nederlands site'je waarop ik hyperdrol en massfx voor een 120euro heb, dat heb ik ervoor over...

ik twijfel nog of ik dan alles samen zou pakken of eerst 4 weken jw en bam en dan 4 weken hyperdrol en massfx... :dunno:

vandaag terug begonnen met jw en bam, over een maandje heb ik hyperdrol en massfx (thanks clawfinger, respect :bow: )

ben nu nog aan't overwegen of ik er retain of restore ofzo ga achterzetten

keep us up en veel suc6

Is er echt eens supplement dat hyperdrol heet?

verstandige keuze of niet?

als ik je iets mag aanraden neem dan Epistane of havoc ik ben deze nu aan het stacken en bevalt prima je voelt het al na 3 dagen en ben van mening dat hyperdrol en massfx gewoon plant Steroïde zijn en het een lichte werking heeft als aromataseblokker

en JW en BAM komen ook niet zo best uit de test

als je de makers van die supps moet geloven dan : an alpha mentality over zich voelen komen. Ze zouden zich helemaal man voelen, libidineus en agressief, en bij zonsopgang spontaan kukeleku kraaien

nou van Epistane en havoc krijg je dit wel;) raad je dus aan om het te proberen.......

als ik je iets mag aanraden neem dan Epistane of havoc ik ben deze nu aan het stacken en bevalt prima je voelt het al na 3 dagen en ben van mening dat hyperdrol en massfx gewoon plant Steroïde zijn en het een lichte werking heeft als aromataseblokker

en JW en BAM komen ook niet zo best uit de test

als je de makers van die supplementen moet geloven dan : an alpha mentality over zich voelen komen. Ze zouden zich helemaal man voelen, libidineus en agressief, en bij zonsopgang spontaan kukeleku kraaien

nou van Epistane en havoc krijg je dit wel;) raad je dus aan om het te proberen.......

kun je dat ook in belgie of nederland krijgen?

Epistane haal ik uit engeland(met en klein weekje al binnen)

en de prijs is maar 42 euro gratis verzending 90 caps.

en Havoc haal ik uit de usa binnen een week binnen ook 90 caps

prijsje van 60 us is dus 42.49 euro inc verzending

deze supps zijn dus echte designer anabole die echt werken;)

PM maar dan laat ike ff weten waar je kunt bestellen en wat tips om de douane in nederland om de tuin te lijden

Sancaman, als je havoc of epistane gaat gebruiken lees dan zeker de thread bij de prohormonen want die zijn een klasse zwaarder dan massfx/hyperdrol. En begin je best niet aan zonder je er eerst goed in te verdiepen.

Sancaman, als je havoc of epistane gaat gebruiken lees dan zeker de thread bij de prohormonen want die zijn een klasse zwaarder dan massfx/hyperdrol. En begin je best niet aan zonder je er eerst goed in te verdiepen.

dat dacht ik ook al ;)

en merk je al wat van je stack?

mijn bescheiden mening

eenmaal je zo begint te stacken zou ik gewoon voor een var of winny kuur gaan

beter en je weet tenminste wat je gebruikt+ meer results

in geval van problmenen kan je dan ook beter behandelen..

Terug
Naar boven