Fitness Seller

JW en BAM stacken met hyperdrol en massfx?

• Topic Starter Topic Starter
en merk je al wat van je stack?

ik zit nu aan jw en bam, hyperdroll en massfx volgen over een maandje, ging lekker maar zit nu met een griepje opgezadeld

mijn bescheiden mening

eenmaal je zo begint te stacken zou ik gewoon voor een var of winny kuur gaan

beter en je weet tenminste wat je gebruikt+ meer results

in geval van problmenen kan je dan ook beter behandelen..

een winny kuurtje slipped my mind...

in geval van problmenen kan je dan ook beter behandelen..

JW / BAM / Hyperdrol / MassFX wordt wereldwijd gebruikt, en nog nergens heb ik negatieve bijwerkingen / ervaringen gelezen.

Ze vergelijken met winny vind ik dan ook niet gepast. De resultaten en leverbelasting zijn ook niet vergelijkbaar met winny.

Na JW met BAM te hebben geprobeerd, wil ik nu JW met MassFX proberen. Hoe zou ik dit het beste kunnen stacken ? Graag advies!

Na JW met BAM te hebben geprobeerd, wil ik nu JW met MassFX proberen. Hoe zou ik dit het beste kunnen stacken ? Graag advies!

kun je volgens mij kiezen, of je neemt eerst je jungle warfair en daarna massfx (of andersom), of lekker samen...

ik heb daar eigenlijk nog geen ervaring mee, pm ripaf anders eens, die weet er wel het een en ander over ;)

I wish my order already was in my possession :lick:

JW / BAM / Hyperdrol / MassFX wordt wereldwijd gebruikt, en nog nergens heb ik negatieve bijwerkingen / ervaringen gelezen.

Ze vergelijken met winny vind ik dan ook niet gepast. De resultaten en leverbelasting zijn ook niet vergelijkbaar met winny.

Heb jij al lever testen gezien van iemand die JW / BAM / Hyperdrol / MassFX heeft gestacked?

Jw enz zijn nog niet lang op de markt, die problemen kunnen nog komen of er zijn er al maar je weet het niet...

Het zijn idd andere stoffen, maar als je al 4 designer supplementen gaat stacken moet je toch al afwegingen beginnen maken... gezond zal het niet zijn :D

Heb jij al lever testen gezien van iemand die JW / BAM / Hyperdrol / MassFX heeft gestacked?

Op bb.com vind je genoeg bloedtesten na het gebruik van de Alri of AX stack, en voor zover ik weet nog geen enkele negatieve gezien.

Hyperdrol, MassFX en BAM zijn niet lever toxisch. Is dus geen probleem.

JW schijnt een zeer lichte methyl variant te zijn.

stackje met jw en bam zit erop, ik heb toch weer wat kracht en een beetje massa gegaind, ging niet zo lekker als de 1ste stack, maar ik ben tevreden

over een paar dagen heb ik normaal massfx en hyperdroll, ik ben serieus aan't overwegen daar drive en rpm bij te zetten, of is dit téveel van het goede?!

over een paar dagen heb ik normaal massfx en hyperdroll, ik ben serieus aan't overwegen daar drive en rpm bij te zetten, of is dit téveel van het goede?!

Nope, geen probleem. RPM is een supp dat nu permanent bij mij in mijn supp kastje staat. Beste pre-workout supp dat er is vind ik.

Nope, geen probleem. RPM is een supp dat nu permanent bij mij in mijn supp kastje staat. Beste pre-workout supp dat er is vind ik.

Wel grappig om te zien dat bijvoorbeeld RPM bij de 1 heel goed werkt en bij de andere niet en met noxplode precies hetzelfde.

Bij mij deed RPM namelijk barweinig, jammergenoeg

Wel grappig om te zien dat bijvoorbeeld RPM bij de 1 heel goed werkt en bij de andere niet en met noxplode precies hetzelfde.

Bij mij deed RPM namelijk barweinig, jammergenoeg

Je maag was wss niet leeg als je het ingenomen hebt. Ik merk ook dat als ik het te kort op een maaltijd inneem de effecten heel wat minder zijn.

Gewoon op een lege maag nemen, 40min wachten en daarna mag je terug eten.

Je maag was wss niet leeg als je het ingenomen hebt. Ik merk ook dat als ik het te kort op een maaltijd inneem de effecten heel wat minder zijn.

Gewoon op een lege maag nemen, 40min wachten en daarna mag je terug eten.

Mijn maag was wel leeg, dat was het probleem niet.
Bij noxplode doe ik precies hetzelfde als met RPM en daar merk ik vele malen meer van.

Zegt me niks al die producten, dacht altijd dat creatine het enige natuurlijke was wat echte werkte.

???

Die staaltjes zijn gratis hoor, gewoon een PM sturen met je adres. Bij die review van RPM van superspider eens kijken.

true, ik heb die samples ook ontvangen, rpm én drive en ik ben echt tevreden, en naar het schijnt word op de lange duur de werking alleen maar sterker...

ik heb het maar 2x genomen maar verdomd lekker geknald :wl:

Terug
Naar boven