MuscleMeat

Jycerian's Log - Nieuw Begin

Jij eet elke dag 2 blikjes tonijn?

Jij eet elke dag 2 blikjes tonijn?

ik denk ook dat je het zwaar krijgt met het redden van dit voedselschema,
maar no problemo, probeer zo dicht mogelijk bij te blijven, en vervang gedurende je smaak eiwitten voor eiwitten en kh voor kh.

succes man

Ik at er eerder altijd 3, zo'n blikje heb je zo op met wat drinken erbij.

Respect dat je die foto's er op gooit, Ik was 8 maandjes geleden zelf ook 60kg op 1.93, En nu 78. Gaat je lukken kerel succes!

Maar krachttraining? Waarom geen massa schema 4x8, deadlift squaten bankdrukken etc.

Hebben ze tegen mij op het begin ook gezegd, Maar ik heb daar uiteindelijk niet naar geluisterd.
Ben zelf begonnen met een 4split schema en heb de gains van mijn leven gemaakt :D

Gaat helemaal goedkomen man, ben benieuwd naar je progress!
Voeding ziet er goed uit, maar ik zou gewoon een 4 day split gaan volgen en rustig opbouwen!

Je kan ook stronglifts gaan doen, download de stronglifts app, die vertelt je ook nog hoeveel je volgende keer moet pakken etc.

ontbijt 7:00 -> 17,5g eiwit puur uit melk is erg weinig, ik zou er wat whey bij gooien.
Brunch 10:00 -> Ook hier, weinig tot geen hoogwaardige eiwit bronnen?

Je zit dus tussen 07:00 en 13:00 ( 6 uur lang ) met puur 17,5g hoogwaardig eiwit uit melk.
Ik zou bij je brunch een stuk vlees of wat eieren gooien, en bij je ontbijt wat whey.

13:00 Niks op aan te merken, netjes :).

16:00 Ook hier zit je weer redelijk laag in eiwit, 22g hoogwaardig totaal

19:00 Netjes

22:00 Is oké.

Dus als we het zo bekijken:

07:00
17g Eiwit
10:00 4g eiwit
13:00 65g eiwit (Hoewel, je moet het uitlekgewicht berekenen van de tonijn, niet het totaalgewicht. foutje?)
16:00 22g eiwit
19:00 65g eiwit (nogmaals, uitlekgewicht van tonijn ;))
22:00 53g eiwit

Zoals je ziet kan je je eiwitten véél beter verdelen. GOoi 15g eiwit bij 0700 en gooi 25-30g eiwt bij 10:00 en het ziet er al een stuk beter uit.
Ook kan je ~10g eiwit bij de maaltijd van 16:00 gooien. Haal ald eze eiwitten van 13:00, 19:00 en 22:00 af.

Dikke broscience dat 'elke maaltijd een minimaal aantal eiwitten eten'.

Succes met je doelen, moet goedkomen.

Net even inkopen gedaan, excl snoep en tassen kosten het mij: €46,54 en laat ik nou hier ook een excel sheet voor hebben gemaakt. Gemiddeld: €4,96 per dag, €34,74 per week, €138,97 per maand. Gekocht bij de Aldi en AH. (Straks mijn voedingsschema updaten met de gegevens van de gekochten producten)

2mzea8w.jpg

2u6pci8.jpg

Nice!

Haha goed bezig!! Zou het dan gewoon over minder bakjes verdelen. Door vocht/afval wordt het aantal KG's inderdaad altijd wat minder. Ik zou me overigens niet zo druk maken om alles precies af te wegen etc. Als je als een beginner gedisciplineerd 'schoon' eet en een goed trainingsschema hebt (essentieel) dan zal het sowieso hard gaan! ;)

kip houdt veel vocht vast dus na het bakken wegen ;)

Ik gebruik gewoon het gewicht voor het bakken.

Waar heb je de kip, eieren en kwark gekocht en hoe duur was t ?

Bleh, motivatie is een b*ch. Heb echt maanden lopen slacken alleen in de eerst maand of 2 ging het lekker. Dus progressie is bijna nihil. Toch al 10+ kg aangekomen waar ik super blij mee ben. Nu door naar de 90kg en weer meer gaan eten en trainen.

o8dv93.png

Al een mooie progressie, keep it up!

Wat is je huidige VP?

Mooi zo, ik ga je volgen. Ben ook nog maar net begonnen, dus lijkt me wel interessant

10kg er bij is zeker goed bezig!

Terug
Naar boven