Fitness Seller

K-1 World Grand Prix Finals 2004

Very nice indeed!

Hmm filmpje loopt k*t bij mij....met blokjes :(.
Iemand een idee welke codec ik nodig heb?

nu trainen :D laterrrrr

TongPo bedankt! Karma on it's way :D

je kunt het hele toenooi downloaden op torrentsite: http://mma-tracker.org
(wel ff registreren bij die site)
is in totaal 812 mb ofzo, alle wedstrijden behalve goodrigde-abidi, maar die kun je los downloaden daar (is ie ook wel waard trouwens)!
Ik had alles in totaal in 2,5 uur op mijn pc staan, lekker snel dus!

maar ff over de wedstrijden

jerome vs amada was duidelijk dat jerome overheerste.

thai vs mo was ook wel duidelijk

sefo - musashi was erg close. Sefo leek beter doordat zijn klappen vaker aankwamen, maar musashi landde meer rake trappen. Extra ronde was wel terecht (sefo fans en musashi haters zullen dit uiteraard niet met me eens zijn, maar je moet wel reeel blijven natuurlijk). In de extra ronde vond ik niet echt duidelijk worden wie er beter was. Uiteindelijk hebben ze musashi gekozen, maar het had net zo goed sefo kunnen zijn.

aerts vs botha was heel vervelend voor aerts. Na 5 lowkicks blesserde hij zich. Erg jammer, want het leek er op alsof aerts van plan was botha's benen eraf te trappen (lumberjack style)

remy -hoost!!! oooh wat een hoog niveau! niet spectaculair, maar wat kunnen die 2 vechten zeggen. Hoost was erg beheerst, maar wel scherp. Remy was explosief als altijd, maar toch ook redelijk rustig.
Eerste ronde was Hoost was dominanter, daarna kwam remy steeds meer in de partij. Extra ronde was wel terecht vond ik. In de extra ronde is gekozen voor remy als winnaar. Veel mensen vonden dit onterecht, maar als ik eerlijk ben vond ik het wel terecht. Remy eindigde gewoon net iets scherper in mijn ogen.

thai vs musashi was wel leuke pot. echt veel respect voor die thai! het ging redelijk gelijk op, beide vechters hadden hun momenten, dus extra ronde wederom terecht. Uiteindelijk was musashi's kracht gewoon net iets teveel. Maar de thai heeft zich kranig geweerd! Ik had niet raar opgekeken als de thai naar de finale was gegaan, maar bij een japanse jury weet je bij voorbaat al hoe het zit :P

remy-botha...ooh mijn god, het leek er echt op dat botha ging winnen. Botha was fris, remy was nog kapot van de strijd met hoost. Veel body blows van botha..remy raakte botha wel met lowkicks, maar botha's klappen waren gewoon teveel voor remy. met nog 10 seconden te gaan uit het niets een prachtige high kick van remy wqaardoor botha neerging. of dit daadwerkelijk genoeg was om te winnen laat ik in het midden (ja, ik ben remy fan :P), maar gelukkig vond de jury van wel. Het had eerlijk gezegd ook wel een draw kunnen zijn.

de finale begon een beetje lam, maar was uiteindelijk wel leuk en spectaculair. Remy domineerde, maar musashi maakte ook zijn puntjes wel. Remy had nog wat gevaarlijke stunts in petto waarbij hij over de touwen vloog. maar uiteindelijk kwam de jury met draw1 onterecht in mijn ogen, maar ja, japan he..dus ik kon er nog mee leven! maar de extra ronde sloeg alles! remy kickte ass! musashi kon niets! en wat zei de jury? een draw!! je had remy's kop moeten zien! vol ongelooof prachtig! in de 5e ronde heeft remy wel ff duidelijk laten zien dat hij de terechte kampioen is!!

abidi vs big daddy een korte all out brawl!!! prachtig!!! wat een klappen! in 1 ronde zijn volgens mij nog nooit zoveel klkappen uitgedeeld!! gruwelijke ko van goodridge!

zo, dit was ff mijn korte beschrijving van hoe ik het toernooi heb gezien! was echt wel leuk, maar ja, meningen verschillen, dus zijn er altijd wel mensen die er anders over denken dan ik!

Heb heel het toernooi gezien nu, behalve LeBanner vs Amada.

vond de beslissingen van de jury in de finale Bonjasky vs Musashi ronduit schandalig! :mad:
Remy was stukken beter.

Ik vond de KO van Kaoklai vs Mighty Mo toch wel echt de mooiste, geweldig was dat, nooit verwacht dat die hem KO zou kunnen trappen.
Vond het een beetje onterecht dat Kaoklai van musashi verloor.... :(

idd Kaoklai had gewoon gewonnen

:thumbs:
mocht je ooit nog een te gekke satijnen badjas willen laten maken dan kan dit via deli-wear. die maakt kleding op maat. Binnenkort zal er een afbeelding van op www.deliwear.nl staan.

Ophoeren...

Pass die deliwear een ban ofzo, ze voegt niks to aan het forum behalve dat ze reclame maakt voor haar eigen site. En die fotos maken me bang... :(

Terug
Naar boven