MuscleMeat

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

Bezoekers in dit topic

Op een of andere manier terug te kijken?

Echt saai :( En niveau is lager dan voorheen.

Londt wel gaaf om te zien! Jammer dat de commentators het zo opzichtig vervelend vonden dat ie z'n rondes won. Waren mooie tko's!

**** k1. Om te huilen vanavond. Ismael die na de eerste partij geen puf meer had. Badr die echt bloed onder mn nagels vandaan haalt met zn tyfus smoes. Die oud politieagent die tegen londt vecht die begint te weinen om zn weet ik veel. Andere partijen die gewoon echt nergens op leken. Baal er egt van...
Glory zet tenminste nog wat vette toernooien neer. Met vechters zoals jamal ben sadik,gohkan saki,sem,peter, tyrone(binnekort op 23 maart),bonjasky(niet dar hij alles is),verhoeven,kraus,petrosyan,van roosmalen,direcki,holzken etc. Dat lijkt tenminste ng ergens op.

Helemaal met je eens behalve dat 030 dan :D

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 11:43 ----------

Echt saai :( En niveau is lager dan voorheen.

Londt wel gaaf om te zien! Jammer dat de commentators het zo opzichtig vervelend vonden dat ie z'n rondes won. Waren mooie tko's!

Na vanacht 8 partijen van Londt gezien en heb maar 1 mooie ronde van hem gezien, de 1ste ronde tegen Hesdy....
Over het algemeen, altijd traag, niet explosief, te afwachtend, terughoudend, niet altijd even slim/tactisch (die linker highkick dat weet je gewoon)... Maar verder super van hem maar hij kan veel beter! Helaas dit jaar al in 2 finale's gestaaan en niet winnend wetend aftesluiten... Toch super gedaan..

Badrtje was in slechte vorm en wat zal hij balen.
Weer niet gewonnen en zichzelf afvragen of het anders was gelopen als hij niet zolang vast had gezeten.

Had hem wel langer willen zien vechten.

Helemaal met je eens behalve dat 030 dan :D

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 11:43 ----------

Na vanacht 8 partijen van Londt gezien en heb maar 1 mooie ronde van hem gezien, de 1ste ronde tegen Hesdy....
Over het algemeen, altijd traag, niet explosief, te afwachtend, terughoudend, niet altijd even slim/tactisch (die linker highkick dat weet je gewoon)... Maar verder super van hem maar hij kan veel beter! Helaas dit jaar al in 2 finale's gestaaan en niet winnend wetend aftesluiten... Toch super gedaan..

haha verschil moet er wezen:p. jij ben een nul twintiger?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 12:50 ----------

Op een of andere manier terug te kijken?

rtl 7 uitzending gemist

Wat een niveau. Dat de oude crocop wint geeft weer aan dat deze sport het nog steeds van zijn oude iconen moet hebben en dat er na Hari niemand meer is opgestaan. Nu ook nog verdeeld in 2 bonden doet deze sport geen goed.
Ik vond Hoost erg cocky uit de hoek komen. Ook op de vraag of het knap was van crocop nog zo goed mee te kunnen haalde hij zijn schouders op en zei "toen ik 37 was....." met andere woorden nee, het is normaal.
Vroeger waren alle deze grand-prix leuk om te zien met veel mooie k.o's. Nu ga ik er alleen de leuke matchen uitpikken denk ik.

was niet cocky bedoelt hoor maar gewoon om aan te geven dat leeftijd niet alles is zie ook Sem Schilt.

Wordt tijd om Glory samen te voegen met de K-1. Dan is ten minste wat meer spektakel

trieste comeback van hari, hij oogde zwak en kon zijn klappen nauwelijks hebben. Paar flinke wonden opgelopen en vooral die actie op het einde dat die een dikke 20 seconden gewoon weigert om te vechten maakte dit echt tot een slechte pot

trieste comeback van hari, hij oogde zwak en kon zijn klappen nauwelijks hebben. Paar flinke wonden opgelopen en vooral die actie op het einde dat die een dikke 20 seconden gewoon weigert om te vechten maakte dit echt tot een slechte pot

Sooo true..

Ik denk dat we er te hoge verwachtingen van hadden, omdat die altijd iedereen in de 1ste ronde KO slaat. Maar 6 weken trainen is gewoon veel en veelste weinig. Maar toch props dat die zijn tegenstander 2x8 tellen geeft en de partij wint ondanks een gebroken voet.

Kan nu weer een poosje niet goed trainen door die voet..

Back
Naar boven