AndroidHealthClinic

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

Bezoekers in dit topic

Geloof niet dat ze voet gebroken is je zal hem de laatste halve minuut gewoon huppelen
Vond hem ook zwak ogen scheelde niet veel of die was zelf KO gegaan viel een paar x bijna weg .
Is maar goed dat die niet is doorgegaan, had die toch klappen gekregen

Geloof niet dat ze voet gebroken is je zal hem de laatste halve minuut gewoon huppelen
Vond hem ook zwak ogen scheelde niet veel of die was zelf KO gegaan viel een paar x bijna weg .
Is maar goed dat die niet is doorgegaan, had die toch klappen gekregen

http://www.telegraaf.nl/telesport/21394222/__Gebroken_voet_Badr_Hari__foto___.html zie foto

Het mooie is dat het altijd een zwakke plek zal blijven. :)

Misschien, het gebroken gedeelte word vaak zelfs dikker.
En het was gewoon ongelukkig geraakt, dus als het niet verbrijzeld is zal het verder wel loslopen.

Ik hoorde op TV dat het 2 middenvoetsbeentjes zijn die gebroken zijn.

Ik vond Badr i.t.t. wat de meeste beweren erg goed vechten. Hij ging duidelijk voor de winst door de laatste minuut de confrontatie uit de weg te gaan en dat siert een professioneel vechter in plaats van een opgejaagd berberaapje.

Ik vond Badr i.t.t. wat de meeste beweren erg goed vechten. Hij ging duidelijk voor de winst door de laatste minuut de confrontatie uit de weg te gaan en dat siert een professioneel vechter in plaats van een opgejaagd berberaapje.

Een halve minuut lang weglopen voor je tegenstander siert geen enkele vechter. In de ring zo agressief mogelijk zijn binnen de regels en na de bel je sportief gedragen, dat siert een vechter.

Wel begrijpelijk door zijn blessure, maar daar doel jij niet op.
Ben benieuwd of Hari nog kansen en anders een wildcard krijgt om toch mee te kunnen doen straks aan de eindronde. Mits hij niet in de bak zit. Zo niet is dit toch wel weer het 3e jaar waarin hij niet tot prestaties kan komen.

Mss had hij toen al veel pijn, en probeerde hij de schade te beperken voor z'n volgende gevecht.

Hij kan niet tegen zijn verlies...hele slechte verliezer.
Na de wedstrijd en eind van de wedstrijd huppelend in de ring, rennend naar Sletstelle.

En toen hoorde hij dat hij tegen Londt moest...oeps, dat zag hij niet aankomen, dus trappen we keihard tegen de stoel aan in de kleedkamer. Die anderhalve ton is toch al binnen.

Echt een zielige vertoning. Straks als hij weer stijf staat van de test heeft ie weer praatjes en dan durft hij wel.
Het hele toernooi was gewoon schandalig slecht. Sfeer was k*t, iedereen pro Badr en pro Mirco (logisch), maar Mirco is ook niet meer wat het geweest is, wat was dat voorheen een beul zeg, afegtraind en zo lomp sterk.

Leuke tip, zoek even op Badr Hari vs Allistar Overeem.... wat had Badr toen praatjes...
Allistar zegt, ok, 2 wedstrijden 1 kickboxen en een MMA.

1e wedstrijd was kickboxen, wat gin die badr hard neer zeg...pffff....
2e wedstrijd mma regels, is er natuurlijk niet van gekomen.... welke smoes had hij toen ookal weer???

filmpje Badr en Allistar kun je op youtube terugvinden.

hoe zit het met die foto met dat ei op z'n poot dan?

Implying ei = fractuur. En hoewel kunnen belasten een fractuur niet helemaal uitsluit, maakt het de kans wel erg klein. Je zou eigenlijk eens de beelden moeten bekijken direct na het gevecht. Als er dan nog steeds geen ei op zat, is het hoogst waarschijnlijk dat het trauma pas na het gevecht is geweest. Bij een band-/kapselruptuur zou je toch wel sneller een zwelling verwachten.

Na de wedstrijd en eind van de wedstrijd huppelend in de ring, rennend naar Sletstelle.

En toen hoorde hij dat hij tegen Londt moest...oeps, dat zag hij niet aankomen, dus trappen we keihard tegen de stoel aan in de kleedkamer. Die anderhalve ton is toch al binnen.

Echt een zielige vertoning. Straks als hij weer stijf staat van de test heeft ie weer praatjes en dan durft hij wel.
Het hele toernooi was gewoon schandalig slecht. Sfeer was k*t, iedereen pro Badr en pro Mirco (logisch), maar Mirco is ook niet meer wat het geweest is, wat was dat voorheen een beul zeg, afegtraind en zo lomp sterk.

Leuke tip, zoek even op Badr Hari vs Allistar Overeem.... wat had Badr toen praatjes...

2e wedstrijd mma regels, is er natuurlijk niet van gekomen.... welke smoes had hij toen ookal weer???

Precies zo denk ik ook erover , londt had hem kapot geslagen nu die niet in vorm was
Wat ik ook raar vond dat manhoef bij londt in de hoek stond weet is ze neef Ofzoiets maar toch.
Ben eens benieuwd wanneer die weer in actie gaat komen badr zal wel ff gaan duren.
Pappa Mike is ook hoofdverdachte in de doping dus moeten ze denk ik wel beetje uitkijken wat ze doen.

Precies ja! De 2e wedstrijd MMA is er nooit van gekomen. Heel knap van Overheem dat hij Badr versloeg maarja typisch een Marrokaan 't waren alleen maar praatjes de MMA wedstrijd heeft Badr nooit aan durven gaan. (Wist van te voren al tot die niet zou komen)

En wedstrijd Zagreb was gewoon belachelijk! Was puur voor het geld tot die daaraan meedeed iedereen wist tot diie geen schijn van kans had om te winnen. En na de eerste wedstrijd heeft ie ervoor gekozen de 2e niet in te gaan waarschijnlijk om zijn record en reputatie te beschermen zeer laf.

En de eerste wedstrijd was trouwens alleen maar gewonnen omdat de tegenstander nog slechter vocht als hij, (toevallig tot Badr ook weer IMO de zwakste tegenstander van t hele toernooi kreeg)

Wat een zielige afgang, je mankeert niks, en toch een pootje in het gips.

"ik wil lekker geknuffeld worden door mijn vrouwtje" want ik heb auw aan me voetje

Het zit wel diep bij sommige :roflol:

2e keer ging Overeem trouwens neer in de eerste ronde..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Precies zo denk ik ook erover , londt had hem kapot geslagen nu die niet in vorm was
Wat ik ook raar vond dat manhoef bij londt in de hoek stond weet is ze neef Ofzoiets maar toch.
Ben eens benieuwd wanneer die weer in actie gaat komen badr zal wel ff gaan duren.
Pappa Mike is ook hoofdverdachte in de doping dus moeten ze denk ik wel beetje uitkijken wat ze doen.

Ismael en Badr zijn trainingspartners bij Mike's Gym, daarom stond Manhoef bij hem en Mike bij Badr. En het is idd ook zijn oom of iets. Denk dat Badr Londt trouwens had opgegeten, ik bedoel hij heeft verloren van een F*kking trage Crocop. Londt was alleen goed in de partij tegen Hesdy, daarna was die helemaal op.

Back
Naar boven