Fitness Seller

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

hij kan niet tegen zijn verlies...hele slechte verliezer.
Na de wedstrijd en eind van de wedstrijd huppelend in de ring, rennend naar sletstelle.

En toen hoorde hij dat hij tegen londt moest...oeps, dat zag hij niet aankomen, dus trappen we keihard tegen de stoel aan in de kleedkamer. Die anderhalve ton is toch al binnen.

Echt een zielige vertoning. Straks als hij weer stijf staat van de test heeft ie weer praatjes en dan durft hij wel.
Het hele toernooi was gewoon schandalig slecht. Sfeer was k*t, iedereen pro badr en pro mirco (logisch), maar mirco is ook niet meer wat het geweest is, wat was dat voorheen een beul zeg, afegtraind en zo lomp sterk.

Leuke tip, zoek even op badr hari vs allistar overeem.... Wat had badr toen praatjes...
Allistar zegt, ok, 2 wedstrijden 1 kickboxen en een mma.

1e wedstrijd was kickboxen, wat gin die badr hard neer zeg...pffff....
2e wedstrijd mma regels, is er natuurlijk niet van gekomen.... Welke smoes had hij toen ookal weer???

Filmpje badr en allistar kun je op youtube terugvinden.

+1

helaas betreft het dezelfde voet als op de foto van de telegraaf, anders was die mooi nat gegaan

@ovosnoso: ik ben alistair zijn grootste fan en badr hari grootste hater maar laten we eerlijk zijn AO kreeg de 2e rematch ook een partij klappen van badr. Zelfs al had de scheids de oude regels gehanteerd(3 knockdown en unlimited clinchen) dan had AO het hoogstwaarschijnlijk nog verloren.

@boterham: uitgaande van de beelden die ik heb gezien heeft die nog zeker 5 min rondgehuppeld na het leveren van zijn laatste trap dus je vermoeden dat er iets is gebeurt na de wedstrijd zou best eens kunnen kloppen.

Het hele toernooi slaat trouwens nergens, dit is niet het oude K1 maar het oude Showtime en lijkt alleen maar te zijn opgezet om Badr aan een titel te helpen die bij het oude K1 nooit kon krijgen. De vechters die moesten opdraven zijn lang niet meer van de K1 klasse en sommige zijn amateurs, zelfs de match-ups klopte niet want Badr hari zou namelijk na de halve finale van Cro Cop gaan vechten ondanks het feit dat hij het toernooi opende met de eerste wedstrijd. Zelfs Johan Derksen beweerde dat het allang vaststond dat Badr de titel zou krijgen wat meteen het slappe Roster aan vechters verklaard en het feit dat hij gelijk al in de final 8 staat.

Inderdaad ja! Allemaal zeer zwakke vechters in het toernooi. En toen Badr nog slechter vond als de rest koos die eieren voor zijn geld en stapte maar uit t toernooi voor zijn reputatie en record te sparen.

Hele toernooi klopte echt helemaal niks van! Vond sowieso dat Badr niet eens mee had mogen doen

was een grap over dat been lol.

Welke vechters zijn in potentie dan wel sterker in de huidige K-1? Een grandprix is toch slechts een voorronde voor de final 8 later dit jaar?

Alle HW's die nu allemaal bij Glory zitten vooral Schilt dat is een echte GP vechter.

Die zitten bij glory, dus niet k-1. Hari kan er verder ook weinig aan doen dat k-1 zo zwak is.

Ja en? Hari mag al blij zijn dat hij het eerste gevecht heeft overleefd.

En btw in de toekomst zal hij toch wel naar Glory gaan.

Ja en? Hari mag al blij zijn dat hij het eerste gevecht heeft overleefd.

En btw in de toekomst zal hij toch wel naar Glory gaan.

Het lijkt of het Hari eerder wordt aangerekend dat de K-1 zo zwak is. Een citaat van ergens hier boven.

"Het hele toernooi slaat trouwens nergens, dit is niet het oude K1 maar het oude Showtime en lijkt alleen maar te zijn opgezet om Badr aan een titel te helpen die bij het oude K1 nooit kon krijgen."

Als Hari slim is blijft hij bij K-1 en strijkt hij komende jaren elk jaar die 800k op.

Dat leek volgens mij "op papier" zo ja als Hari bijvoorbeeld wel fatsoenlijk had getraind dan was het goed mogelijk geweest want de K1 is inderdaad nog nooit zo zwak geweest. Maar toen ik hem eenmaal op mijn televisie zag dacht ik echt WTF komt hij dan doen hier.

Een fitte Hari wint dit met gemak. 6 weken training is natuurlijk niks. Ik heb het ook over de komende jaren. We gaan het zien.

Het lijkt of het Hari eerder wordt aangerekend dat de K-1 zo zwak is. Een citaat van ergens hier boven.

"Het hele toernooi slaat trouwens nergens, dit is niet het oude K1 maar het oude Showtime en lijkt alleen maar te zijn opgezet om Badr aan een titel te helpen die bij het oude K1 nooit kon krijgen."

Als Hari slim is blijft hij bij K-1 en strijkt hij komende jaren elk jaar die 800k op.

Ik reken het hem niet aan dat het k-1 zo zwak is maar als hari niet zulk onbehoorlijk gedrag had vertoond in de ring had die nu nog bij glory (het oude k1) gevochten en had die voor een echte titel kunnen gaan i.p.v. een titel van een organisatie die niemand erkend en alleen is opgezet om hem (hari) te promoten

Hij kan niet tegen zijn verlies...hele slechte verliezer.
Na de wedstrijd en eind van de wedstrijd huppelend in de ring, rennend naar Sletstelle.

En toen hoorde hij dat hij tegen Londt moest...oeps, dat zag hij niet aankomen, dus trappen we keihard tegen de stoel aan in de kleedkamer. Die anderhalve ton is toch al binnen.

Echt een zielige vertoning. Straks als hij weer stijf staat van de test heeft ie weer praatjes en dan durft hij wel.
Het hele toernooi was gewoon schandalig slecht. Sfeer was k*t, iedereen pro Badr en pro Mirco (logisch), maar Mirco is ook niet meer wat het geweest is, wat was dat voorheen een beul zeg, afegtraind en zo lomp sterk.

Leuke tip, zoek even op Badr Hari vs Allistar Overeem.... wat had Badr toen praatjes...
Allistar zegt, ok, 2 wedstrijden 1 kickboxen en een MMA.

1e wedstrijd was kickboxen, wat gin die badr hard neer zeg...pffff....
2e wedstrijd mma regels, is er natuurlijk niet van gekomen.... welke smoes had hij toen ookal weer???

filmpje Badr en Allistar kun je op youtube terugvinden.

ben je even vergeten erbij te zeggen dat hij in de revenge beloofde overeem in de 1ste ronden ko te slaan en dat gebeurde ook!! Kan je ook vinden op youtube.

voor hetzelfde geld was hij zelf neergegaan in de eerste.

ben je even vergeten erbij te zeggen dat hij in de revenge beloofde overeem in de 1ste ronden ko te slaan en dat gebeurde ook!! Kan je ook vinden op youtube.

Ach ja daarna knapte Sem Schilt het vuile werk mooi op en won wederom de k-1 titel die Hari nog nooit gewonnen heeft.

Terug
Naar boven