MuscleMeat

K1 Final Eliminations Osaka 2006

K-1 finale live kijken

weet niet of iemand het al gemeld had..... maar ik meen dat vorig jaar het in de satellite sportscafe live te zien was, amsterdam, leidseplein....
Satellite Sports Cafe

ik zie dat K-1 wel op het programma staat, alleen nog verkeerde datum....

2006-11-25 K1 WORLD GP 2006 FINAL

WE SHOW IT LIVE, BIG SCREENS, SOUND , FEELS LIKE YOU ARE IN THE TOKYO DOME. BUT MUCH BETTER THAN.

weet niet of iemand het al gemeld had..... maar ik meen dat vorig jaar het in de satellite sportscafe live te zien was, amsterdam, leidseplein....
Satellite Sports Cafe

ik zie dat K-1 wel op het programma staat, alleen nog verkeerde datum....

2006-11-25 K1 WORLD GP 2006 FINAL

WE SHOW IT LIVE, BIG SCREENS, SOUND , FEELS LIKE YOU ARE IN THE TOKYO DOME. BUT MUCH BETTER THAN.

kijk ff topic verder komt gewoon op sbs zaterdag :D

badr oooow zo hard geowned :D

Nu eens echt een voorbeeld van een k*tmarrokaan(niet rasistisch bedoelt, maar zo lopen er nog rond), niks respect, veel eigendunk en dan hard op zn kop krijgen

zalig

Ik vind er niets zaligs aan. K*tmarrokaan of niet fair play staat bij mij nog altijd bovenaan in mijn lijstje en bij iedereen in de vechtsportwereld. En dit was geen fair play belachelijk dat dit door mocht gaan....................

En als jij dit zalig vond ben je imo geen echt liefhebber

Ik vind er niets zaligs aan. K*tmarrokaan of niet fair play staat bij mij nog altijd bovenaan in mijn lijstje en bij iedereen in de vechtsportwereld. En dit was geen fair play belachelijk dat dit door mocht gaan....................

En als jij dit zalig vond ben je imo geen echt liefhebber

Ja ik vind dit zalig, ik vind het erg zalig als arrogante mannetjes klap voor hun bek krijgen, is het badr hari of bob sapp, maakt me niet uit. Vind jij me dan geen echte liefhebber, boehoe...

En als je over fair play begint, zou ik me eerst nog eens ff verdiepen wat er tijdens de persconferentie ervoor is gebeurd...

kerel dat was allemaal show. als je dat nog niet snapt. de hele k-1 is een show, waarom denk je dat akebono en sapp er vechten.

Ja ik vind dit zalig, ik vind het erg zalig als arrogante mannetjes klap voor hun bek krijgen, is het badr hari of bob sapp, maakt me niet uit. Vind jij me dan geen echte liefhebber, boehoe...

En als je over fair play begint, zou ik me eerst nog eens ff verdiepen wat er tijdens de persconferentie ervoor is gebeurd...

Dat maakt helemaal niets uit. In de ring hoor je respect te tonen voor je tegenstander zelfs als je hem haat en je aan de regels te houden!

kerel dat was allemaal show. als je dat nog niet snapt. de hele k-1 is een show, waarom denk je dat akebono en sapp er vechten.

Er zijn zovele vechters in k1 die niet zo overdreven doen, en respect hebben in en naast de ring. Daarnaast zijn er een paar arrogante lullen die denken zich alles te kunnen veroorloven. Ik heb nog niks gezien in k1 wat ik niet in gewoon boxing heb gezien, rellen in persconferenties, arrogantie, onsportiviteit all been done... Als dat volgens jou "show" is en een imagostunt, mooi voor jou, dan kun je hetzelfde over boxing zeggen. maar goed,heb ik geen zin om over rellen.

Dat akebono en sapp er vechten is omdat het altijd leuk om te zien is wie er wint tussen kilogram en brute kracht of techniek. akebono was gewoon blut en voor de k1organisatie was het de perfecte manier om k1 wat Japanser getint te maken, wat weer meer fans meebrengt.

Daarnaast, ik keur de actie van karaev niet goed, hij had zeker strafpunten moeten krijgen, maar het is niet de eerste keer dat zoiets voorkomt. Maar ik heb wel zoiets van, oww karma... :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven