XXL Nutrition

K1 Final Eliminations Osaka 2006

iemand enig idee, waar je dit zaterdag LIVE kunt zien?

• Topic Starter Topic Starter
Waarschijnlijk is het in Japan wel ergens live te volgen. :D

Betse is om diverse fora in de gaten te houden waar je filmpjes kunt downloaden... en anders youtube ofzo.

yup le banner vecht gewoon tegen choi,,,,
hij was alleen niet op tijd voor de persconferentie

bregy vecht gewoon tegen schilt,,,,badr hari was zoals bekend weer boven zich uit aan het stijgen,,,,en goodridge vecht gewoon tegen remy,,
de verdere line up is gewoon hetzelfde gebleven...

voor degene die het willen zien.....
helaas das alleen live via fuji tv...
maar meestal staat het een dag erna al op veel sites,,,
zoals:
www.k-1fans.com
DutchBodybuilding.com Forum - Fitness & Bodybuilding Board
(in het mediaforum)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en HAri... Whahaha! Wat moet ik toch lachen om hem. :D Heerlijk! :D

The card's first matchup will be a battle of relative newcomers, as the explosive Russian kickboxer Ruslan Karaev, 23, will see if he can outpower 21 year-old enfant terrible Badr Hari of Holland.

Sporting a dowdy brown V-neck sweater, Hari didn't look like the instigant who socked Peter Graham in the jaw at the New Zealand GP press conference earlier this year. Hari had a new shtick this time. After Karaev described him as "fast," Hari set to slouching in his chair and speaking in the most sluggish of murmurs.

Hari: "Um, (pause) I dunno about Karaev, I guess I just want to knock him out or something. Um, (pause) I forgot my medication so I can't put it in words, um, yeah, um, about the fight, um, I have nothing to say, um, (pause) I hope Ruslan takes his pillow with him because he is going to have an early bedtime and a nice sleep. If he forgot his pillow he can ask Ray Sefo."
Later, when it was the other fighters' turn, Hari repeatedly tugged at the microphone cord like an impish child. The media was generally amused by the antics, some of the fighters looked like they were not.
Karaev: "The best 16 are here and I am proud to be part of it but I want to be in the top eight so I will beat Hari."

:D Hari... like it or not... Maar iedereen weet wie Hari is. :D

Tuurlijk weet iedereen wie je bent als je eerst stoer doet op een persconferentie tegen Peter Graham en daarna keihard KO gaat haha.

Uiteraard! En dat maakt het alleen maar leuker. ;)

Ik smul van zulk soort dingen hoor. Hoort er allemaal bij. :)

Tuurlijk weet iedereen wie je bent als je eerst stoer doet op een persconferentie tegen Peter Graham en daarna keihard KO gaat haha.

Hari domineerde wel het gevecht, hij is gewoon beter alleen hij maakte een fout.

Helemaal waar. Graham had mazzel dat Hari een fout maakte. Maakte de KO niet minder mooi overigens, hoewel ik liever hari had zien winnen toen.

Hari moet klappen krijgen, ik haat dit soort mensen. het woordje respect

Voor 'respect' moet je niet bij de K1 heavyweight zijn bro. Open your eyes. Het is 1 grote show geworden (freakshow soms).

Geniet van de show, want een show is het.

K1-max (de lichtere vechters) daar moet je zijn voor respect etc. De zware jongens zijn een grote show geworden; minder sport, meer show. Natuurlijk staan er nog steeds goede vechters in de ring (naast wat freaks hier en daar, maar gelukkig blijven toch alleen de echte vechters over voor de finale meestal), maar het is meer en meer een show geworden.
Mannen als Hari spelen daar goed op in vind ik. Ja, hij heeft een grote bek. Ja hij is irritant. en ja, hij kan best aardig knokken! Hij is keihard 'op zijn bek gegaan' tegen Graham met zijn grote mond en nog steeds niks van geleerd... prima toch? Laat ze het in de ring maar uitvechten. Laat Karaev maar zien wat hij waard is tegen Hari. Ik denk dat Hari het beste in zijn tegenstanders boven haalt op deze (irritante?) manier. Maakt het gevecht in de ring alleen maar mooier. ;)

Nogmaals: geniet van de show.

Nee, ik ben geen Hari fan, maar ik zie graag de beste winnen. En tegen Peter Graham was Hari gewoon beter. :)

sem schilt wint ook op ko in de eerste ronde van bjorn bregy. die bregy heeft goed last van gyno zo te zien:o zn tepels staan gewoon bol. hij ziet er oko wel heel afgetraind uit.

Ik zie Bregy tog liever winnen de sT die Schilt hanteert verveelt me al.
En inderdaad bregy is flink getraind toen in amsterdam laatst zag hij er echt huge uit overal aderen te zien enzo.:p

nou badr hari heeft verloren op ko in de 1e ronde maar heb niet goed kunnen zien hoe. hij kreeg wel een onregelimentaire trap naar het hoofd toen die op de grond zat. hij heeft daarna gelijk voor de camera gezegt dat hij stopt met vechten, maar dat zou die wel uit boosheid hebben gezegt. bonjasky ook gewonnen door een harde knie op de kop van goodridge. lijkt erop dat de oude bonjasky terug is.

Ik heb dus geen reet te doen..

347gu2t.jpg

sem schilt wint ook op ko in de eerste ronde van bjorn bregy. die bregy heeft goed last van gyno zo te zien:o zn tepels staan gewoon bol. hij ziet er oko wel heel afgetraind uit.

************** spoiler!!!!!!!**********

uitslagen:

Ruslan Karaev - Badr Hari - KO 1e Round

Gary Goodridge - Remy Bonjasky - KO 3e round

Glaube Feitosa - Paul Slowinski - Points

Semmy Schilt - Bjorn Bregy - KO 1e Round

Ray Sefo - Stefan"Blitz" Leko - Points, after extra round

Ernesto Hoost - Yusuke Fujimoto - KO 3e Round

Mushashi - Chalid "Die Faust" points, split decission

Jerome Le Banner - Hong-Man Choi decission extra round

WhahahahaWHAHAHAHHAAHAHH! Musashi verloren van Chalid! Whahahaha! Kan niet mooier!!! heerlijk!! :D :D :D

Beetje jammer van Hari,(de manier waarop hij verloor, maar anders had hij ook wel verloren denk ik.

Laatst bewerkt:
Bonjasky vs Goodridge. :D

RapidShare Webhosting + Webspace

filmpjes zijn te vinden op dat forum bij k1-multimedia en dan ergens bovenaan in de stickies. GP osaka 2006 ofzoiets.
En reposten die filmpjes daar!!! niet alleen leechen! :mad:

Terug
Naar boven