AndroidHealthClinic

K1 Final Eliminations Osaka 2006

verdomme zie ik weer eerst de uitslagen en dan de filmpjes

************** spoiler!!!!!!!**********

uitslagen:

Ruslan Karaev - Badr Hari - KO 1e Round

Gary Goodridge - Remy Bonjasky - KO 3e round

Glaube Feitosa - Paul Slowinski - Points

Semmy Schilt - Bjorn Bregy - KO 1e Round

Ray Sefo - Stefan"Blitz" Leko - Points, after extra round

Ernesto Hoost - Yusuke Fujimoto - KO 3e Round

Mushashi - Chalid "Die Faust" points, split decission

Jerome Le Banner - Hong-Man Choi decission extra round

WhahahahaWHAHAHAHHAAHAHH! Musashi verloren van Chalid! Whahahaha! Kan niet mooier!!! heerlijk!! :D :D :D

Beetje jammer van Hari,(de manier waarop hij verloor, maar anders had hij ook wel verloren denk ik.

Alle fights goed voorspeld behalve die van Hari, maar dat was dan ook een vreemde partij. Ik hoorde dat Ruslan een elleboog uitdeelde en vervolgens ook nog eens door ging terwijl Hari op de grond lag.

Anyway, weer lekker wat knaken verdiend door te voorspellen dat Chalid Musash zou verslaan en ook met Leko. :cool:

Alle fights goed voorspeld behalve die van Hari, maar dat was dan ook een vreemde partij. Ik hoorde dat Ruslan een elleboog uitdeelde en vervolgens ook nog eens door ging terwijl Hari op de grond lag.

Anyway, weer lekker wat knaken verdiend door te voorspellen dat Chalid Musash zou verslaan en ook met Leko. :cool:

hari vs karaev was niet echt een gevecht, hari struikelde over zn eigen voeten dacht ik en voel op grond toen maakte hari een voetbal trap tegen zn ribben.

• Topic Starter Topic Starter

Knaken verdiend, TongPo? Wedden met vrienden of officieel (waar doe je dat dan?)

Hari vs Karaev was een beetje jammer zo inderdaad. Had ze graag echt zien knokken. Dit leek nergens op zo. Anti climax.... :sad:

Hari ing half neer in de hoek (denk combinatie van struikelen/uitglijden en een stoot) kreeg een halve elleboog (niet zo ernstig imo) ging zitten en Karaev trapte em vol in zijn ribben toen hij al zat.
Schijdsrechter had gewoon al eerder in moeten grijpen naar mijn idee.
Hari boos: "ik vecht nooit meer!" Zou graag een re-match zien. :cool:

Ah ok! Ik was gewoon benieuwd. Wel lekker als je daarmee wat centen kan verdienen. Lijkt me ook wel eens leuk om zoiets te doen.

k-1gposaka2006%20122.jpg

Hari en Leko; ware vrienden.

k-1gposaka2006%20130.jpg

is jerome afgevallen??? niet omdat hij naast choi staat maar ook vergeleken de anderen.(voor de bijdehandjes)

is jerome afgevallen??? niet omdat hij naast choi staat maar ook vergeleken de anderen.(voor de bijdehandjes)

Viel mij ook op. Hij oogt wat 'klein' vergeleken met anders. Anders zag hij er hard en bruut uit. nu is ie wat kleiner en softer lijkt het wel. En een kale bats (kop) staat wat cooler dan dit.

Maar hij zal wel voor de opnamen van de film waarin hij speelt (asterix en obelix volgens mij) af moeten vallen ofzo. weet het niet.

Leko weegt 97 kilo op 1.87 m ??
Ligt het nou aan mij of oogt hij veel lichter

Drie Nederlanders in K-1-finale
door onze Telesportredactie

Sem Schilt

TOKIO - De Tokyo Dome kleurt begin december weer oranje. Sem Schilt, Remy Bonjasky en Ernesto Hoost hebben zich tijdens het eliminatietoernooi in Osaka overtuigend geplaatst voor de grote K-1-finale. Belangrijkste afwezige op de finaledag van het prestigieuze vechtsportevenement is Peter Aerts. De drievoudig K-1-wereldkampioen moest zich noodgedwongen terugtrekken voor zijn kwalificatiegevecht (ziek), waardoor hij over ruim negen weken na dertien opeenvolgende deelnames ontbreekt op Japanse bodem.

Door de afmelding van Aerts moest Bonjasky het in de Osaka-Jo Hall opnemen tegen Gary Goodridge. De Almeerder won na een knock-out in de derde ronde en stelde daarmee zijn ticket voor de finale van de K-1 World Grand Prix veilig. Sem Schilt krijgt op 2 december de kans zijn titel te verdedigen. Hij had geen enkele moeite met de Zwitser Bjorn Bregy.

Ernesto Hoost hoopt in Tokio zijn carrière af te sluiten met een vijfde wereldtitel. De Noord-Hollander (41) toonde tegen Yusuke Fujimoto in ieder geval aan nog niet versleten te zijn. Hoost maakte in de derde ronde een vroegtijdig einde aan de partij. Badr Hari was minder succesvol. De Amsterdammer verloor in een tumultueus gevecht van Ruslan Karaev en kan daardoor een finaleplaats vergeten.

Tokio. Loting K-1 World GP Final 2006: Sem Schilt - Le Banner (Fra), Ernesto Hoost - Chalid 'Die Faust' (Dui), Karaev (Rus) - Feitosa (Bra), Remy Bonjasky - Leko (Dui).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor 'respect' moet je niet bij de K1 heavyweight zijn bro. Open your eyes. Het is 1 grote show geworden (freakshow soms).

Geniet van de show, want een show is het.

K1-max (de lichtere vechters) daar moet je zijn voor respect etc. De zware jongens zijn een grote show geworden; minder sport, meer show. Natuurlijk staan er nog steeds goede vechters in de ring (naast wat freaks hier en daar, maar gelukkig blijven toch alleen de echte vechters over voor de finale meestal), maar het is meer en meer een show geworden.
Mannen als Hari spelen daar goed op in vind ik. Ja, hij heeft een grote bek. Ja hij is irritant. en ja, hij kan best aardig knokken! Hij is keihard 'op zijn bek gegaan' tegen Graham met zijn grote mond en nog steeds niks van geleerd... prima toch? Laat ze het in de ring maar uitvechten. Laat Karaev maar zien wat hij waard is tegen Hari. Ik denk dat Hari het beste in zijn tegenstanders boven haalt op deze (irritante?) manier. Maakt het gevecht in de ring alleen maar mooier. ;)

Nogmaals: geniet van de show.

Nee, ik ben geen Hari fan, maar ik zie graag de beste winnen. En tegen Peter Graham was Hari gewoon beter. :)

Het woord respect staat daar in Japan nog aardig hoog in het vaandel! Hari is echt een enorme wijsneus, geweldig om zulke mannetjes zien te verliezen. Stefo is ook zo iemand..

Als Ray Sefo ook zo iemand is, betekent het woord 'respect' in japan weinig meer, want Sefo is daar ENORM populair. ;)

Ach, ik zou ook liever zien dat Hari een wat minder grote bek had, maar dat is nu eenmaal niet zo. In plaats van me er druk om te maken, geniet ik maar van de show. That's it.

Wauw Remy Bonjasky vs. Gary Goodridge, wat een partij! Die Bonjasky is echt een prachtige vechter!

Als Ray Sefo ook zo iemand is, betekent het woord 'respect' in japan weinig meer, want Sefo is daar ENORM populair. ;)

Ach, ik zou ook liever zien dat Hari een wat minder grote bek had, maar dat is nu eenmaal niet zo. In plaats van me er druk om te maken, geniet ik maar van de show. That's it.

Vind het altijd zo irritant als Stefo vecht en telkens weer zijn tegenstander zit uit te schelden of uit te dagen. Komt voor mij over als een teken van zwakte. Alhoewel het een taaie rakker is die haast maar niet KO wil gaan.

Maar inderdaad je kan er maar beter van genieten dan aan te ergeren, ik hoop dan ook altijd maar dat ie verliest.

ik ereger mij ook altijd kapot als hij zijn acteer trucendoos weer tevoorschijn toverd ... als hij dat niet doet is het leuk om naar zijn gevechten tekijken.

badr oooow zo hard geowned :D

Nu eens echt een voorbeeld van een k*tmarrokaan(niet rasistisch bedoelt, maar zo lopen er nog rond), niks respect, veel eigendunk en dan hard op zn kop krijgen

zalig

Terug
Naar boven