- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
************** spoiler!!!!!!!**********
uitslagen:
Ruslan Karaev - Badr Hari - KO 1e Round
Gary Goodridge - Remy Bonjasky - KO 3e round
Glaube Feitosa - Paul Slowinski - Points
Semmy Schilt - Bjorn Bregy - KO 1e Round
Ray Sefo - Stefan"Blitz" Leko - Points, after extra round
Ernesto Hoost - Yusuke Fujimoto - KO 3e Round
Mushashi - Chalid "Die Faust" points, split decission
Jerome Le Banner - Hong-Man Choi decission extra round
WhahahahaWHAHAHAHHAAHAHH! Musashi verloren van Chalid! Whahahaha! Kan niet mooier!!! heerlijk!!![]()
![]()
Beetje jammer van Hari,(de manier waarop hij verloor, maar anders had hij ook wel verloren denk ik.

Alle fights goed voorspeld behalve die van Hari, maar dat was dan ook een vreemde partij. Ik hoorde dat Ruslan een elleboog uitdeelde en vervolgens ook nog eens door ging terwijl Hari op de grond lag.
Anyway, weer lekker wat knaken verdiend door te voorspellen dat Chalid Musash zou verslaan en ook met Leko.![]()
hari vs karaev was niet echt een gevecht, hari struikelde over zn eigen voeten dacht ik en voel op grond toen maakte hari een voetbal trap tegen zn ribben.

Anyway, weer lekker wat knaken verdiend door te voorspellen dat Chalid Musash zou verslaan en ook met Leko.![]()

Knaken verdiend, TongPo? Wedden met vrienden of officieel (waar doe je dat dan?)

is jerome afgevallenniet omdat hij naast choi staat maar ook vergeleken de anderen.(voor de bijdehandjes)
Voor 'respect' moet je niet bij de K1 heavyweight zijn bro. Open your eyes. Het is 1 grote show geworden (freakshow soms).
Geniet van de show, want een show is het.
K1-max (de lichtere vechters) daar moet je zijn voor respect etc. De zware jongens zijn een grote show geworden; minder sport, meer show. Natuurlijk staan er nog steeds goede vechters in de ring (naast wat freaks hier en daar, maar gelukkig blijven toch alleen de echte vechters over voor de finale meestal), maar het is meer en meer een show geworden.
Mannen als Hari spelen daar goed op in vind ik. Ja, hij heeft een grote bek. Ja hij is irritant. en ja, hij kan best aardig knokken! Hij is keihard 'op zijn bek gegaan' tegen Graham met zijn grote mond en nog steeds niks van geleerd... prima toch? Laat ze het in de ring maar uitvechten. Laat Karaev maar zien wat hij waard is tegen Hari. Ik denk dat Hari het beste in zijn tegenstanders boven haalt op deze (irritante?) manier. Maakt het gevecht in de ring alleen maar mooier.
Nogmaals: geniet van de show.
Nee, ik ben geen Hari fan, maar ik zie graag de beste winnen. En tegen Peter Graham was Hari gewoon beter.![]()

Als Ray Sefo ook zo iemand is, betekent het woord 'respect' in japan weinig meer, want Sefo is daar ENORM populair.
Ach, ik zou ook liever zien dat Hari een wat minder grote bek had, maar dat is nu eenmaal niet zo. In plaats van me er druk om te maken, geniet ik maar van de show. That's it.