Fitness Seller

Kaak uit de kom

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Gister tijdens sparren heeft iemand m'n kaak uit de kom geslagen. Moet nu 's nachts een bitje in totdat het is hersteld. De genezingsduur is volgens de dokter persoonsgebonden, dus ik vroeg me af of iemand hier ook wel iets soortgelijks heeft gehad en zo ja, hoe lang het duurde eer het genezen was.

Hm een paar weken geleden had ik iets merkwaardigs met mn kaak. Als ik mijn mond ver open deed dan schoot het kaakgewricht langs elkaar, zeer pijnlijk. Mijn zus had al een keer zoiets soortgelijks.
Ik heb er zeker een maand last van gehad bij bijv geeuwen moest ik echt oppassen dat ik mijn mond niet te ver open deed, erg vervelend.
Of mn kaak toen telkens echt uit de kom schoot weet ik niet, wel zijn gewoon mn spieren in ieder geval flink opgerekt en dat blijf je dus afhankelijk van hoe ver ze zijn opgerekt nog wel een tijd voelen.

• Topic Starter Topic Starter
Het doet eigenlijk geen pijn, maar als ik m'n mond open doe hoor je een vaag klakkend geluid. Is wel komisch als ik aan het kauwen ben.

kaakbreuk duurde bij mij 2 maanden, dus uit de kom iig een stuk korter denk ik

Het doet eigenlijk geen pijn, maar als ik m'n mond open doe hoor je een vaag klakkend geluid. Is wel komisch als ik aan het kauwen ben.

hm vaag want ik neem aan dat de spieren die er aan vastzitten toch wel uitgerekt zullen worden, afijn wat bedoel je precies met klakkend, niet krakend :rolleyes: want sinds ik dat had heb ik regelmatig dat ik een soort knakje hoor bij mn kraakgewricht, zoals je ook wel eens in je vinger of arm/schouder hoort.

kaakbreuk duurde bij mij 2 maanden, dus uit de kom iig een stuk korter denk ik

had je na die 2 maanden helemaal geen pijntjes meer ook of was het nog wel gevoelig?

Dat heb ik na die breuk nog een hele tijd gehad. Schoot ie soms nog even uit de kom en schoot ie zelf weer terug. Net of je "scharnieren" van je kaak loskomen bij het kauwen.

hm zijn omstandigheden waren niet bepaald om te lachen als je weet hoe het gebeurd is.

dus voortaan kin op de borst en kaken op elkaar haha

Heb je geen beelden van het incident bro!?

Hehe jk, good luck!

Hm een paar weken geleden had ik iets merkwaardigs met mn kaak. Als ik mijn mond ver open deed dan schoot het kaakgewricht langs elkaar, zeer pijnlijk. Mijn zus had al een keer zoiets soortgelijks.
Ik heb er zeker een maand last van gehad bij bijv geeuwen moest ik echt oppassen dat ik mijn mond niet te ver open deed, erg vervelend.
Of mn kaak toen telkens echt uit de kom schoot weet ik niet, wel zijn gewoon mn spieren in ieder geval flink opgerekt en dat blijf je dus afhankelijk van hoe ver ze zijn opgerekt nog wel een tijd voelen.
Ja! ik had excact hetzelfde na een stevig potje sparren. Het duurde ruim een week en toen was alles weer o.k.

Ik heb het ook gehad, duurde ongeveer een weekje. Vooral bij het gapen was het grappig en bij het eten van brood ofzo. Je voelt er gelukkig geen moer van.

Man-Mountain heeft het ook wel eens als hij mij aan het deepthroaten is. Meestal komt hij wel weer in de kom als ik hem daarna een doggiepunch geef.

dus voortaan kin op de borst en kaken op elkaar haha

dat kaken op elkaar houdt je zolang vol als je door je neus kan blijven ademen

gelukkig kan je onderkaak wijd open terwijl je als een molenpaard staat te hijgen nog verbazingwekkend veel hebben. :D

bij mij deed het trouwens wel een week lang flink zeer als ik mijn mond te ver opendeed.

Ik heb eens een high kick tegen mijn kaak gekregen. Daarna hoorde ik ongeveer 2 maanden lang een hard knakkend
geluid als ik mijn onderkaak naar links of rechts bewoog. Maar na een tijdje werd het minder en nu heb ik er geen last meer van.

hm vaag want ik neem aan dat de spieren die er aan vastzitten toch wel uitgerekt zullen worden, afijn wat bedoel je precies met klakkend, niet krakend :rolleyes: want sinds ik dat had heb ik regelmatig dat ik een soort knakje hoor bij mn kraakgewricht, zoals je ook wel eens in je vinger of arm/schouder hoort.

Dat heb ik na die breuk nog een hele tijd gehad. Schoot ie soms nog even uit de kom en schoot ie zelf weer terug. Net of je "scharnieren" van je kaak loskomen bij het kauwen.

Dat bedoel ik dus.

Heb je geen beelden van het incident bro!?

Helaas niet. :D

Ik liet even m'n dekking zakken en dat bleek fataal. Dom eigenlijk, want de dader kon al bijna niet meer op z'n benen staan. Zo zie je maar weer; onderschat nooit je tegenstander.

Als het met het sparren is gebeurd moet je hem gewoon volgende keer de kanker slaan!!!
Dus zorgen dat ie daarna goed blijft leggen!
Succes met je herstel

Terug
Naar boven