- Waardering
- 0
Als het met het sparren is gebeurd moet je hem gewoon volgende keer de kanker slaan!!!
Dus zorgen dat ie daarna goed blijft leggen!
Succes met je herstel
Goede post voor iemand van 49.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het met het sparren is gebeurd moet je hem gewoon volgende keer de kanker slaan!!!
Succes met je herstel
Succes met je herstel

Succes met je herstel
![]()
![]()
Sla zu de ke*ker Tongpo!!!
Hoe is het verder? Nog steeds klote met eten e.d.?

Gaat prima hoor, doet ook geen pijn ofzo. Volgende week trap ik hem de ke*ker.![]()
)hahaha het hersteld dus beter als verwacht.
En schop um de t**fus! (wel je handen bij je kin houden he)
betekent dit dat je nu 2 derde beens kunt deepthroaten![]()
get better bro
Hm een paar weken geleden had ik iets merkwaardigs met mn kaak. Als ik mijn mond ver open deed dan schoot het kaakgewricht langs elkaar, zeer pijnlijk. Mijn zus had al een keer zoiets soortgelijks.
Ik heb er zeker een maand last van gehad bij bijv geeuwen moest ik echt oppassen dat ik mijn mond niet te ver open deed, erg vervelend.QUOTE]
Dit probleem heb ik al ongeveer 1,5 jaar nadat mijn beugel uit mijn mond ging
elke ochtend problemen met eten, later op de dag gaat het vaak wel beter
's Ochtens kan ik niet eens me mond openen
Moet je PRO ff pm-en, die kerel pakt er drie tegelijk.

Man-Mountain heeft het ook wel eens als hij mij aan het deepthroaten is. Meestal komt hij wel weer in de kom als ik hem daarna een doggiepunch geef.
Heb 5 week geleden het zelfde gahad.Maar dan niet door een stoot maar door een dummbel van 35kg !