AndroidHealthClinic

kaalheid voorkomen

wigger

Novice
Waardering
0
hoi mensen

ik heb zelf aanleg voor kaal te worden zijn er mensen die dit ook hebben en toch gekuurd hebben met dht middelen
en daarbij spiro flutamide of fluridil gebruikt hebben (topicals)
en wat was daarbij het resultaat heb de searchknop gebruikt maar het laatste over spiro is lang geleden dus vandaar deze vraag
mvg r

Als je bang bent om kaal te worden moet je niet aan de a.s. beginnen.. Niet echt een tip waar je wat aan hebt. Maar a.s. versnellen nu eenmaal het proces.

ben zo kaal las een biljartbal teken dat de AAS bij mij goed werkten!!

kaalheid is geilheid zegt men in de rechtse scene :D

Stress en vroeg opstaan werken ook op het boldie effect, net zo als a.s. :D :evil2:

Ik heb een tijd lang Propecia gebruikt en moet zeggen dat het wel een stuk minder werd.Ik had namelijk op een gegeven moment echt last van veel haar op mn kussen s'morgens en na een paar maanden Propecia gebruik was dat aanzienlijk minder.
Het kost vrij prijzig;ik meen 42 euro per maand maar het zou bij jou ook misschien kunnen helpen.Het is wel op doktersvoorschrift.

Ik gebruik het nu niet meer omdat ik met hgh bezig ben en geloof het of niet,ik heb hetzelfde effect;mn haaruitval is redelijk normaal gezien de genetische situatie in de familie.

Als ik geen hgh meer zou gebruiken zou ik zeker weer aan de Propecia gaan maar het blijft altijd persoonlijk natuurlijk want wat bij de één wel werkt hoeft bij de ander niet te werken.

Gewoon nemen zoals het is... En anders gewoon scheren die hap! :rolleyes:

Beetje een rare uitspraak kerel. Kaalheid is voor veel mannen een flink probleem. En gewoon nemen zoals het is"" is een beetje vreemd op het steroiden board..........

CBX zei:
Gewoon nemen zoals het is... En anders gewoon scheren die hap! :rolleyes:

Sja we weten allen wat er gebeurd als je aas neemt,Dus ik denk dat het onnodig is om er heel diep op in te gaan.

Maar dat neemt niet weg dat je middelen kan nemen wat het tegen gaat maar ik denk dat het ook weer aan je gene ligt.

Elmo zei:
Beetje een rare uitspraak kerel. Kaalheid is voor veel mannen een flink probleem. En gewoon nemen zoals het is"" is een beetje vreemd op het steroiden board..........

Als kaalheid voor sommige mannen een probleem is, zouden zij misschien niet moeten denken aan het gebruik van AAS. :rolleyes: Ik heb ook altijd lang haar gehad, maar het werd dunner. Conclusie? Of janken of gewoon scheren die hap. Scheren dus. Helemaal als je aanleg hebt. Kaalheid, is dat minder mannelijk ofzo?? Niet zeuren als je AAs gebruikt, want je weet als het goed is wat de bijverschijnselen kunnen zijn. :rolleyes: Dus neem je het gewoon zoals het is. Ik wel in nieder geval, maar ja, ik ben dan ook een knappe vent :D :D

Kaalheid is juist mannelijker eigenlijk, mannen die namelijk van nature al hogere test levels hebben worden ook eerder kaal :cool:
Maja wat zouden de vrouwtjes liever zien een lekker kaalgeschoren bolletje, of een volle bos haar? (of hoort dit nu in het gare/geile hanenhok thuis ;)

Elmo zei:

BB'rs dus AAS gebruikers zijn toch zulke zelfverzekerde mensen :rolleyes: , dus is het naar mijn mening ook ZEER normaal om het voor lief tenemen :D :D :D

Pipo®

Propecia werkt inderdaad erg goed, in Nederland betaal je inderdaad rond de 50 euro p.m. beter is het om het in buiteland te kopen ik betaal 20 euro p.mnd via d site [Link niet meer beschikbaar]

ariekanarie zei:
Ik heb een tijd lang Propecia gebruikt en moet zeggen dat het wel een stuk minder werd.Ik had namelijk op een gegeven moment echt last van veel haar op mn kussen s'morgens en na een paar maanden Propecia gebruik was dat aanzienlijk minder.
Het kost vrij prijzig;ik meen 42 euro per maand maar het zou bij jou ook misschien kunnen helpen.Het is wel op doktersvoorschrift.

Ik gebruik het nu niet meer omdat ik met hgh bezig ben en geloof het of niet,ik heb hetzelfde effect;mn haaruitval is redelijk normaal gezien de genetische situatie in de familie.

Als ik geen hgh meer zou gebruiken zou ik zeker weer aan de Propecia gaan maar het blijft altijd persoonlijk natuurlijk want wat bij de één wel werkt hoeft bij de ander niet te werken.

Propecia werkt inderdaad erg goed, in Nederland betaal je inderdaad rond de 50 euro p.m. beter is het om het in buiteland te kopen ik betaal 20 euro p.mnd via d site [Link niet meer beschikbaar]

ik scheer me zowieso al kaal:haha:
hoef je je ook geen zorgen te maken, en anders scheelt het me al weer scheren

Het ligt eraan welke AS je neemt.
Winstrol is de 5-ar al voorbij, dus heeft het geen nut om dan nog een 5-ar blokker zoals finasteride of dutasteride te nemen. Je zou bij gebruik van winstrol wel een topische androgeenblokker kunnen nemen zoals Fluridil of Spironolactone lotion/creme. en natuurlijk niet te vergeten een shampoo met ketoconazol, nizoral 2% volstaat.

Grotendeels ben ik het met je eens maar ik zie het nut van een androgeenblokker tijdens een AAS-kuur niet zo in. Dan kun je beter minder androgene AAS nemen lijkt mij dan de AR-receptor te gaan blokken!

Spironolactone is trouwens een anti-aldosterone en geen anti-androgeen dus snap even niet waarom je dat in dit verband noemt. Is een middel om vocht af te drijven lijkt me.

Guillermo zei:
Het ligt eraan welke AS je neemt.
Winstrol is de 5-ar al voorbij, dus heeft het geen nut om dan nog een 5-ar blokker zoals finasteride of dutasteride te nemen. Je zou bij gebruik van winstrol wel een topische androgeenblokker kunnen nemen zoals Fluridil of Spironolactone lotion/creme. en natuurlijk niet te vergeten een shampoo met ketoconazol, nizoral 2% volstaat.

Elmo zei:
Grotendeels ben ik het met je eens maar ik zie het nut van een androgeenblokker tijdens een AAS-kuur niet zo in. Dan kun je beter minder androgene AAS nemen lijkt mij dan de AR-receptor te gaan blokken!

Spironolactone is trouwens een anti-aldosterone en geen anti-androgeen dus snap even niet waarom je dat in dit verband noemt. Is een middel om vocht af te drijven lijkt me.

Spironolactone is inderdaad een diureticum maar het heeft een anti-androgenetische werking. Van de tabs kun je maar beter afblijven, maar de 5% creme schijnt wel redelijk te werken op langere termijn.

Spironolactone blokt het 5-ar enzym niet, maar blokt DHT receptoren van de talgklieren.

Het nut van een androgeenblokker in een kuur tsja...
Als je Alopecia androgenetica hebt, houd je haaruitval binnen de perken. Je kuur pakt wel iets minder goed uit, vanwege een lagere DHT spiegel. Maar je groeit wel.

Terug
Naar boven