Hallo beste lifters!
Kan iemand mij helpen om een ideaal schema voor te stellen?
Ik zie veel schema's van PL maar om den duur weet je gewoon niet meer wat het beste is...
Welke zouden jullie aanraden?
Mijn doel is veel kracht en groot worden.
Ik heb ervaring met gewichtheffen onder begeleiding van Tom Goegebuer maar na 1 jaar moeten stoppen wegens langdurige ziekte.
Opgegeven maarja ik was nog maar 17...
Ik train nu al ongeveer 2 jaartjes half in de fitness en was 5x/week de basic borsttri, rugbicep, schouderbenen..
Veel te saai en je hebt gewoon geen doel.
Heb al gekeken bv strongman in gent maar helaas niks.
Spijtig is dit niet zo gekend in België.
Moesten hier mensen zijn die toch een plaats ook weten voor strongman, laat me weten!
Mijn levensstijl is dik in orde qua voeding en gezondheid.
Heb de juiste ervaring nodig van iemand die me kan begeleiden of helpen aanraden voor een goede PL schema te volgen.
Ene zegt dat goed is, andere weer niet..
Bedankt voor de moeite!
Kan iemand mij helpen om een ideaal schema voor te stellen?
Ik zie veel schema's van PL maar om den duur weet je gewoon niet meer wat het beste is...
Welke zouden jullie aanraden?
Mijn doel is veel kracht en groot worden.
Ik heb ervaring met gewichtheffen onder begeleiding van Tom Goegebuer maar na 1 jaar moeten stoppen wegens langdurige ziekte.
Opgegeven maarja ik was nog maar 17...
Ik train nu al ongeveer 2 jaartjes half in de fitness en was 5x/week de basic borsttri, rugbicep, schouderbenen..
Veel te saai en je hebt gewoon geen doel.
Heb al gekeken bv strongman in gent maar helaas niks.
Spijtig is dit niet zo gekend in België.
Moesten hier mensen zijn die toch een plaats ook weten voor strongman, laat me weten!
Mijn levensstijl is dik in orde qua voeding en gezondheid.
Heb de juiste ervaring nodig van iemand die me kan begeleiden of helpen aanraden voor een goede PL schema te volgen.
Ene zegt dat goed is, andere weer niet..
Bedankt voor de moeite!