Fitness Seller

Kan iemand me een goed cut kuur voorstel doen zonder tren?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee,

Ik wil over een maandje anderhalf beginnen met een cutkuur. Als ik zo samenvat wat ik gelezen heb zit er in een goede cut kuur bijna altijd tren. Ik denk alleen dat ik nog niet helemaal ready ben voor tren, ik lees zulke wilde verhalen erover.

Ik dacht misschien test-e/mast/winny maar ben bang dat test men cut verknoeit.

tips, voorstellen?

Thanks

Kuur verleden:
1e - winny only
2e - dbol only
3e - test-e + dbol kick

Stats:
1.95m
Tussen 100 en 102kg
bf 17%

Waarom zou test je cut verknoeien ??

primo?

Op 17% kan je best met voeding uit de voeten om te cutten zonder AAS lijkt me?

Hee,

Ik wil over een maandje anderhalf beginnen met een cutkuur. Als ik zo samenvat wat ik gelezen heb zit er in een goede cut kuur bijna altijd tren. Ik denk alleen dat ik nog niet helemaal ready ben voor tren, ik lees zulke wilde verhalen erover.

Ik dacht misschien test-e/mast/winny maar ben bang dat test men cut verknoeit.

tips, voorstellen?

Thanks

Kuur verleden:
1e - winny only
2e - dbol only
3e - test-e + dbol kick

Stats:
1.95m
Tussen 100 en 102kg
bf 17%

Test p
Mast p
Npp

Ik zou natty naar de 10 % gaan, als je dit rustig doet lever je niet veel in. Daarna een cleanbulk op test e. Gaat je meer opleveren dan dit gok ik zo.

Test e op 250mg met T3 op 50mcg en dat een week of 10 eventueel met ECA of clen. T3 afbouwen met 25mcg 12,5 mcg en dan stoppen.

• Topic Starter Topic Starter

Test e op 250mg met T3 op 50mcg en dat een week of 10 eventueel met ECA of clen. T3 afbouwen met 25mcg 12,5 mcg en dan stoppen.

Thanks, zal me hier eens verder in verdiepen

Ik zou natty naar de 10 % gaan, als je dit rustig doet lever je niet veel in. Daarna een cleanbulk op test e. Gaat je meer opleveren dan dit gok ik zo.

Ik wil eigenlijk dat het een beetje opschiet. Wil er graag rond juli strak op staan. Zou het misschien iets zijn om hard te cutten en dan begin juli een test-e kuurtje er achteraan of zou dat te heavy en onlogisch zijn?

wat is de reden dat t zo snel moet? kan je niet langer over doen en dan eerst natty tot een vp <13 komen en dan pas aas pakken?

250mg test EW
400mg mast EW
T3 op 50mcg

Terug
Naar boven