MuscleMeat

Kan iemand mij basis adviezen geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb elk bericht gelezen.. heb genoten

Same here!
Er wordt gewoon teveel getrolld op internet om veel tijd en moeite te steken in het formuleren van een goed antwoord.
En meneer neemt het toch niet aan want wil alleen armen trainen.

Mocht je dat toch willen doen: 1 of twee keer per week armen is genoeg en doe dan 3 oefeningen voor biceps en 3 oefeningen voor triceps. Daar kom je waarschijnlijk al niet met je dumbbells.

Er was bij mij op de gym eens een jochie dat ook alleen armen trainde, en daar de meest belachelijke supplementen bij nam. Hij had inderdaad vrij grote armen, maar was letterlijk uit z'n vel gegroeid (z'n armen zaten onder de striemen) en zag er nog steeds miezerig uit omdat hij nog steeds geen core-massa had.
Uiteindelijk hebben we hem zover gekregen om ook de rest van z'n lichaam te trainen, maar volgens mij heeft hij het nooit ver geschopt.

en@vrager: spiermassa krijgen is gewoon kei en keihard trainen!!!

+1

tjonge. Je denkt dat je heel intelligent bent, maar niets is minder waar.

jij bent hier nieuw. jij bent alleen. jij vraagt om advies, maar weigert te accepteren wat je vervolgens geboden wordt. Dit maakt jou de persoon die tegenstrijdig is.

Kortom, het wordt tijd dat jij eens je overtuigingen bijstelt. Ik ga in elk geval niet meer inhoudelijk in op je vraag, omdat je méér dan genoeg antwoorden hebt ontvangen die juist zijn.

+1

De mensen dat je hier proberen te helpen, en de algemene bevolking op het forum hebben zeer veel kennis over bodybuilding, het is hun passie en leven, de sticky's zijn zowat het belangrijkste dat je kan en moet lezen als je meer wilt leren over training.

Ze lopen hier te 'zeuren' over naar de sportschool gaan en je volledige lichaam te trainen omdat je anders uit proportie gaat trainen, en geloof me dat oogt niet. Maar als ik je posts lees, denk ik niet dat je het zover zal schoppen. Begin al eens met te luisteren naar de mensen die je advies willen geven.

En ohja, lees de stickies.

• Topic Starter Topic Starter
^ Dit zijn geen adviezen maar eerder om proberen van mij af te komen.

Wat is nou het verschil tussen een gym of mijn thuis als het gaat om biceps?
Ik bedoel in gym heb je toch ook dumbbells of begrijp ik dat verkeerd? Wat voor
ander materiaal ligt daar nog dan om biceps te trainen wat je met een gewone
dumbbell niet kan verrichten?

En laten we zeggen dat mijn armen niet opgepompt raken (klein beetje), worden
de spieren er ook niet sterker en krachtiger van?

En vooruit, ik bied mijn excuses aan als ik koppig ben geweest.

Gast ga gewoon weg, en neem je biceps mee

idd verlaat dit forum plz

Watch out boys he gonna have 22inch guns in no-time (not srs)

• Topic Starter Topic Starter
We zullen zien, ik ga de results posten ;)

^ Dit zijn geen adviezen maar eerder om proberen van mij af te komen.

Wat is nou het verschil tussen een gym of mijn thuis als het gaat om biceps?
Ik bedoel in gym heb je toch ook dumbbells of begrijp ik dat verkeerd? Wat voor
ander materiaal ligt daar nog dan om biceps te trainen wat je met een gewone
dumbbell niet kan verrichten?

En laten we zeggen dat mijn armen niet opgepompt raken (klein beetje), worden
de spieren er ook niet sterker en krachtiger van?

En vooruit, ik bied mijn excuses aan als ik koppig ben geweest.

Ten eerste zijn er nog heel veel andere manieren/toestellen waarmee je biceps kan trainen. Ten tweede bestaan er een hoop oefeningen waar je thuis nooit op zal komen. Ten derde is de kans op blessure vrij groot als je begint zonder toeziend (deskundig) oog.

1 woord: Pindakaas.

[Link niet meer beschikbaar]

Even de situatie doorgronden;
Topic starter kijkt buiten en ziet dat het terug mooi weer wordt. Hij besluit zich een paar blitse dumbbells van de kijkshop aan te schaffen, zodat hij komende zomer met een strak mouwloos shirt kan rondlopen om zijn gUnZ te showen. Deze guns bekomt hij door 2x per dag voor zijn garderobekast met spiegel te gaan staan en zijn dumbbells "op te tillen". Soms links en rechts afwisselend, maar ook wel eens beiden tegelijk.
3 maanden later is hij dat kotsbeu en laat hij de kijkshop dumbbells voor wat ze zijn. Ze liggen stof te verzamelen in een hoekje. Zijn gunz gaan terug van 33cm naar 25cm.
Game over.

Potverdomme wat een troll weer dit.

Popeye.jpg

basis advies. Is dit forum lezen. en dan doel ik met name op die stickies. raar woord eigenljk

Dramatisch :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven