Fitness Seller

Kan ik er zomaar uitgegooid worden?

Ja, de laatste tijd is mijn moeder dus gans raar aant doen en ze dreigt nu me uit het huis te gooien.

Nu heb ik ooit gehoord dat er regels zijn, zoiets van dat dit mag pas vanaf dat ik 20 ben en vast werk ofzo.

Ik ben nu 18 jaar, heb een contract van bepaalde duur en betaal maandelijks 250 euro kost en inwoon.

Reden: derjuist hadden we ruzie en zei ze dat ze een reglement ging opstellen over de uren van op stap gaan, trainen, en men vader/broer bezoeken. Alles moest ik eerst vragen. Mijn antwoord was simpel: "Ik betaal de gym, dus ik ga wanneer ik wil". Haar antwoord was dat ik dan al maar beter mijn koffers kon pakken.

Dit slaat toch helemaal nergens op, alles zelf betalen en dan nog toestemming vragen om te gaan trainen of om men pa te gaan bezoeken? Ik ben van plan morgenvroeg te gaan trainen, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Maar weet iemand iets over de regels van je zoon/dochter er uit gooien?
Of waar ik dit terug kan vinden?

(en nee, bij men pa gaan wonen is niet echt een optie momenteel, dat is alleen een laatste redmiddel)

Je bent dus 18 en afgestudeert en hebt momenteel werk, prima.
Pak nu een vaste baan, er is genoeg werk te doen in Europa voor een gozer van 18 die net afgestudeert is.
Dan kan je ook een eigen woning veroorloven.

:whip: move your ass brother !, en stoppen met mieten !

Ps. wel heel k*t idd met je moeder :( ..., wordt wel weer beter als je zelfstandig woont ;).

Als je zelf werkt is het je moeder haar goed recht om een bijdrage in de kosten van je te vragen. Daarnaast is het ook haar goed recht om regels op te stellen, overal waar je woont zul je gebonden zijn aan regels die je huisbaas of woningbouw opstelt.

Wil je goedkoop ergens iets huren en verhuizen op bepaalde tijden is e geen probleem kijk dan eens of er in je regio geen antikraakpanden zijn van de gemeente.

Terug
Naar boven