Fitness Seller

Kan ik kuren?

Gewoon lekker gaan kuren, dat wil je horen/lezen en niets anders. Waarheid is te hard en meesten zullen hier niet mee gaan in jouw realiteit.

Lezen over paar weken wel je jank topic met gyno problemen en hoe slecht je je toch voelt in je nakuur.

Succes in ieder geval.

Iedereen kan kuren.

Omdat ik me vandaag goedgezind voel zal ik serieus antwoorden op TS zijn vraag: Als je gevoelig bent voor gyno zou ik niet kuren op test only 500mg.

Veiliger is dan test 250 en mast 200 per week.

Omdat ik me vandaag goedgezind voel zal ik serieus antwoorden op TS zijn vraag: Als je gevoelig bent voor gyno zou ik niet kuren op test only 500mg.

Veiliger is dan test 250 en mast 200 per week.
Had nou je mond gehouden! Misschien hadden we hem zo ver gekregen om pindakaas op de tepels te smeren :mad:

kijk wat 250mg doet op de langere termijn word je van slechte ervaringen sterker(als het kuren slecht zou bevallen)

Of je blijft gewoon Natty Gains maken

ja ik denk dat natty doorgaan beter is inderdaad, je kunt je stats nog wel met 10kg verbeteren naturel.

Men vindt het lastig om On topic te blijven hier zoals je al merkt.
Om je vraag te beantwoorden. Nee, je weet niet of je gyno krijgt. Tenzij je vet percentage veel hoger is weet je dat pas tijdens je kuur.

Vanaf 20 jaar kan je veilig kuren aangezien je dan volledig uitgegroeid bent. Zelfde geldt voor je endocrine systeem.
(Ask Big Cat ;) )

Dat is leuk gezegd, maar volgens mij niet waar aangezien sommige mensen pas zijn uitgegroeid op hun 25e. Om op je 21e al te gaan kuren is dus statistisch gezien nogal dom. Overigens haal je daarmee maar 1 van mijn argumenten aan, en de rest niet. Namelijk dat ie op die leeftijd vrijwel zeker zn hoogste natuurlijke testosterongehalte heeft die hij ooit zal hebben, wat hij met exogeen toedienen van testosteron platlegt, tegen hoogst waarschijnlijk marginale winst (er van uitgaande dat TS niet meteen 1 gram test/w in zn reet duwt).

En daarbij, als dat van die 20 jaar zou kloppen, waarom houdt DBB dan nog steeds vast aan de regel dat je onder je 21e uberhaupt niet mag posten over AAS op t forum?

Dat is leuk gezegd, maar volgens mij niet waar aangezien sommige mensen pas zijn uitgegroeid op hun 25e. Om op je 21e al te gaan kuren is dus statistisch gezien nogal dom. Overigens haal je daarmee maar 1 van mijn argumenten aan, en de rest niet. Namelijk dat ie op die leeftijd vrijwel zeker zn hoogste natuurlijke testosterongehalte heeft die hij ooit zal hebben, wat hij met exogeen toedienen van testosteron platlegt, tegen hoogst waarschijnlijk marginale winst (er van uitgaande dat TS niet meteen 1 gram test/w in zn reet duwt).

En daarbij, als dat van die 20 jaar zou kloppen, waarom houdt DBB dan nog steeds vast aan de regel dat je onder je 21e uberhaupt niet mag posten over AAS op t forum?

Ach 21 dan. Volgens jou zijn sommigen pas uitgegroeid als ze 25 zijn maar volgens mij ben je vrij exceptioneel als je tot je 25ste doorgroeit terwijl bij de meesten voor hun 20ste de groeischijven al dicht gegroeid zijn. Kijk mocht je erg kort van stuk zijn zou ik wel reden zien om nog een paar jaartjes af en te wachten in de hoop wat langer te worden.

Er bestaat geen extra risico of je nu op je 21ste gaat kuren of pas op je 25ste. Behalve dat de kans bestaat dat je op je 25ste al 4 jaar lang kuurt natuurlijk.

De winst die iemand haalt met een kuur vs natural zal op elke leeftijd zeker niet marginaal zijn. Ik ben het met je eens dat zijn stats crap zijn en dat zijn eigen test productie nu juist optimaal is maar dit weegt absoluut niet op tegen 500mg test e per week.

Psychose en kuren?...niet doen kerel...genoeg te doen :)...Denk na hoe verlijdelijk het ook is...

Ik ben 83,5kg geweest, daarna in een psychose gekomen en niet in staat om te trainen. veel verloren, ik mis het nu...
Psychose gehad, en nu nu in een hormonale achtbaan stappen?

Overleg eens met je dokter/psycholoog/etc. over wat de gevolgen kunnen zijn. Het heeft weinig meerwaarde om straks de buffste gast in het hospitaal of de gevangenis te zijn!

Ik zou dit persoonlijk ten zeerste afraden.

Ach 21 dan. Volgens jou zijn sommigen pas uitgegroeid als ze 25 zijn maar volgens mij ben je vrij exceptioneel als je tot je 25ste doorgroeit terwijl bij de meesten voor hun 20ste de groeischijven al dicht gegroeid zijn. Kijk mocht je erg kort van stuk zijn zou ik wel reden zien om nog een paar jaartjes af en te wachten in de hoop wat langer te worden.

Er bestaat geen extra risico of je nu op je 21ste gaat kuren of pas op je 25ste. Behalve dat de kans bestaat dat je op je 25ste al 4 jaar lang kuurt natuurlijk.

De winst die iemand haalt met een kuur vs natural zal op elke leeftijd zeker niet marginaal zijn. Ik ben het met je eens dat zijn stats crap zijn en dat zijn eigen test productie nu juist optimaal is maar dit weegt absoluut niet op tegen 500mg test e per week.

Okee dus ondanks dat je erkent dat eigenlijk al mijn punten wel terecht zijn, en je zelf ook nog redenen aanhaalt (zn stats), en hij zelf aangeeft gevoelig te zijn voor psychoses, zeg je toch tegen die vent: gewoon doen? Man, ik hoop dat jij niet op een cruciale plek in de samenleving werkt.

Terug
Naar boven