Fitness Seller

kan ik trainen zonder gewichten

bartjen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
hallo iedereen
voor mijn werk moet ik namelijk in februari voor 4maand naar het buitenland
maar doordat we geen fitness materiaal meehebben vroeg ik me af kan ik alles onderhouden zonder gewichten met gewoon een paar simpele oefeningen
hopelijk kan iemand mij helpen
grts

interessante vraag, ben benieuwd wat de rest gaat zeggen. Misschien kan je van die elastieke banden mee nemen. Kan je toch wat oefeningen mee doen, maar het zal zeker nooit hetzelfde zijn als met gewichten. En voor de rest creatief zijn en van alles gebruik maken om te trainen.

Dips, chinups, pullups, pushups (+varianten), squat (gewicht moet je wat op verzinnen).
Is natuurlijk nooit evengoed als met gewichten, maar dit kan je in ieder geval doen.

Die elastieke banden zijn inderdaad ook heel handig, daar kan je ook veel mee.

Als je elke dag 200000 situps doet heb je echt een vette sixpack hoor!!!! jk

Als je elke dag 200000 situps doet heb je echt een vette sixpack hoor!!!! jk

Vet grappig, tranen in m'n ogen.

OT: Je kunt wel op onderhoud trainen met je lichaamgewicht dmv (verzwaarde) push ups, pull ups en voor benen sja.. Walking lunges en squats met een zware tas? Het klinkt gek, maar beter iets dan niets.

Vooral veel bier drinken.

• Topic Starter Topic Starter
jah dat bier drinken zal er niet te veel van komen het is namelijk de marine waar ik werk en de pintjes in de havens dat we aandoen zijn redelijk duur

Allemaal k*t comments, typ in youtube: ghetto workout
Suc6 :d

Kan in bepaalde mate wel ja. Zoek eens het boek "Dinosaur Bodyweight Training" van Brooks Kubik.

Maar kan je daar geen gym zoeken dan?

jah dat bier drinken zal er niet te veel van komen het is namelijk de marine waar ik werk en de pintjes in de havens dat we aandoen zijn redelijk duur
Kan de marine daar niet zelf voor zorgen om jullie fysiek en mentaal in conditie te houden?

Ik sta er eigenlijk van te kijken dat de marine er niet alreeds in voorziet.

Koop een TRX , die zijn bij de marine wel te krijgen als het goed is..

Waar zit jij dan? Ik zit nu meer dan 5 jaar bij de marine en bij elke plaatsing kon ik maximaal sporten. Het is soms een beetje improviseren, dat wel.

Jij squat, bankt en deadlift dus onder bw?

Tuurlyk, ik neem gwn iets zwaars mee daarmee kan ik lekker benen trainen:p anders pik ik een kind van straat doe ik daar mijn deadlift mee vinden ze alleen maar leuk denken ze dat ze in de vliegtuig zitten whahaha:p

push up, diamond push up (nadruk op triceps), push up met je voeten op een stoeltje (incline), pull up/chin up, crunches/sit ups, lunges/squats met een volledige uitrusting+rugzak ? :P kom je toch al eindje mee denk ik zo

Tuurlyk, ik neem gwn iets zwaars mee daarmee kan ik lekker benen trainen:p anders pik ik een kind van straat doe ik daar mijn deadlift mee vinden ze alleen maar leuk denken ze dat ze in de vliegtuig zitten whahaha:p
Wat een goeie humor heb je.

Terug
Naar boven