AndroidHealthClinic

kan ik trainen zonder gewichten

Tuurlyk, ik neem gwn iets zwaars mee daarmee kan ik lekker benen trainen:p anders pik ik een kind van straat doe ik daar mijn deadlift mee vinden ze alleen maar leuk denken ze dat ze in de vliegtuig zitten whahaha:p

jij moet een echte buffel zijn.

Op de meeste marineschepen is toch wel iets van een fitnessruimte? Of is dat alleen maar op de Hr.Ms. Johan de Witt / Rotterdam? Als dat zo is snap ik wel waarom alle marine personeel faalt op de conditietest. :D

• Topic Starter Topic Starter
ik ben bij belgische marine bij de mijnendienst zoveel plaats is daar niet hè ja denk ook om eens een gym te zoeken in het buitenland in het weekend

Haha ik wou het al vragen zit je bij de Belgische marine, maar je zegt het zelf al :roflol:

ik zit ook bij de mijnendienst vriend, al 3 jaar. Wij hebben altijd perfect sporthok aan boord gehad, maar wel helemaal zelf gemaakt. Ik zit volgend jaar overigens een paar maanden weer in Zeebrugge op de kazerne vanwege mijn nieuwe plaatsing. Hoop wel dat dat sporthok ook een beetje fatsoenlijk wordt. Ik slaap de komende maanden overigens op de kazerne in Brugge, maar dat is sporthok is nou ook niet echt zo super, maargoed je kan er genoeg doen.

• Topic Starter Topic Starter
ja inderdaad brugge is k*t maar zeebrugge ben in nog niet in de gym geweest je hebt ook een zwembad liggen jullie in onderhoud of is het voor een cursus ofzo

OT : op vakantie waar geen sportschool in de buurt is schreeuwt me lichaam om prikkels. zelfs een stoel met een handvat was lekker , het gaat vast goed komen!

just have nice walk around the city at least 2 hours in a day and take swimming sometimes.

Terug
Naar boven