AndroidHealthClinic

Kan me armen niet meer strekken.

vision

Cool Novice
Waardering
0
Gisteren had ik mijn biceps flink getraind, voelde lekker. Ik kon bijna me haren nietmeer wassen:p Maar ik heb best vaak als ik dat doe de dag erop pijn bij de aanhechting van de spier (ofzo) dus waar de buiging van de arm gemaakt word (binnekant elleboog). Dat trekt dan heel erg en als ik me arm probeer te strekken voelt dat niet fijn.

Is dat een teken dat ik teveel heb gevraagd van mijn lichaam? Want het is niet normale spierpijn. Dat heb ik nu ook.

Haha dat had ik ook de eerste 2 keer dat ik mijn biceps trainde!!!
Gewoon teveel gepakt en je pezen een beetje overwerkt.

Moet binnen een paar dagen wel weg zijn hoor ;)

i love that feeling! :p maar indd niks om je zorgen over te maken, gaat vanzelf over. Suc6!

Slecht is dat niet tenzij het meer dan max 3 dagen duurt.. Ik heb ook precies op die plaats wekelijks wat hinder dus je bent de enige niet. De boodschap is nu om voldoende rust te schenken en de gevraagde voedingsstoffen te geven, zo geldt dat voor alle trainingen.

Wss nog niet lang aan het trainen, zijn tekenen van beginners.

Kan wel week duren , ;)

• Topic Starter Topic Starter
Wss nog niet lang aan het trainen, zijn tekenen van beginners.

Inderdaad, ik heb ongeveer 10 maanden helemaal niks uitgevoerd ivm pfeiffer:p

Maar gelukkig ben ik niet de enigste met deze verschijnselen zo te lezen:D

Hopelijk is het snel weg dan gaat het trainen wat makkelijker

zou het zwm belasten als het echt stekende pijn is en rustig proberen te strekken en met je duim van andere hand beetje masseren;)

Dat is de reden waarom men beginners of opnieuw beginners een full body schema aanraden waarbij je voor elke spiergroep maar één oefening doet. Na een tijdje heeft je lichaam zich aangepast aan de nieuwe load en kan je een split schema doen...

Komt me bekend voor, wel iritant als je iets met je handen moet doen maja :P

Is binnen 2 a 3 dagen wel weer weg .

Ik heb zo'n gevoel bij mn triceps, tot onder mn schouders, denk dat ik het een beetje heb overtraint. Ik doe even een weekje rustig aan tot de pijn weg is.. Ik voel de pijn eigenlijk alleen als ik die spieren heb ingespannen..

Terug
Naar boven