XXL Nutrition

Kant & klaar maaltijden webshops

• Topic Starter Topic Starter
Nee, waarom zou ik? Ik ben een keuken prinses, bereid al mijn maaltijden zelf. Zoek of word er ook een, bespaart je ook nog eens geld 😁😆
Neem jij ook iedere ochtend een koude douche zodat je de eerste overwinning van de dag al hebt behaald?

Iemand bij een van de onderstaande websites wel eens besteld? Zo ja wat zijn je bevindingen?

1. Www.prepthefood.nl
2. Www.fuelyourbody.nl
3. Www.tasty-flavors.nl
4. Www.smart-meals.nl
Beetje mosterd na de maaltijd wellicht ondertussen, maar wel eens bij FuelYourBody besteld, zeg 2 jaar terug. Op zich prima, niks mis mee. Verwacht geen culinair hoogstandje, maar vond ze best prima voor wat ze moesten doen. Ben persoonlijk overstapt naar MuscleMeat voor wanneer ik te lui ben om te koken (wat nog steeds bijzonder vaak is), want goedkoper. Al moet ik zeggen, vond deze twee altijd wel de beste van ze: https://www.fuelyourbody.nl/macaroni-beef-teriyaki-wok-groenten-bulk & https://www.fuelyourbody.nl/zoete-aardappel-friet-kipburger-mexicaanse-groentemix-met-kruiden-1

Nee, waarom zou ik? Ik ben een keuken prinses, bereid al mijn maaltijden zelf. Zoek of word er ook een, bespaart je ook nog eens geld 😁😆
Exact !

500g kipfilet reepjes of chunks snijden, Zakje roerbak, kikkererwten of kidneybonen, haal kipfilet bij Turkse winkel. Kruiden naar eigen smaak, evt pasta, erbij.

IMG_1708.jpeg

IMG_1709.jpeg

Exact !

500g kipfilet reepjes of chunks snijden, Zakje roerbak, kikkererwten of kidneybonen, haal kipfilet bij Turkse winkel. Kruiden naar eigen smaak, evt pasta, erbij.

IMG_1708.jpeg

IMG_1709.jpeg
Ben persoonlijk een sterk voorstander van het tijd is geld argument mbt pre prepped meals. De tijd die het kost om naar de winkel te gaan, af te wegen, te koken, schoon te maken, af te wassen, ect. Woog voor mij niet op tegen zo'n bak uit de vriezer trekken en 5 min de magnetron in te knallen, waarna het enige wat je schoon hoeft te maken, je vork is, de rest donder je gewoon de kliko in. De pre prepped meals zijn qua smaak ook dikke prima, en qua kosten ben je niet eens heel bijzonder veel meer kwijt. Daarnaast als je voor smaak wilt gaan, meeste grote slagers hebben ook pre prepped meals tegenwoordig, dus als je niet heel strict op de kcal bent en gewoon je eiwitten binnen wilt krijgen, is dat ook top, want qua smaak zijn die echt helemaal top.

Tuurlijk heb je als je het zelf doet alles beter in de hand, maar man man man, wat kost dat een berg aan tijd en moeite die ik graag ergens anders in zou steken

Ben persoonlijk een sterk voorstander van het tijd is geld argument mbt pre prepped meals. De tijd die het kost om naar de winkel te gaan, af te wegen, te koken, schoon te maken, af te wassen, ect. Woog voor mij niet op tegen zo'n bak uit de vriezer trekken en 5 min de magnetron in te knallen, waarna het enige wat je schoon hoeft te maken, je vork is, de rest donder je gewoon de kliko in. De pre prepped meals zijn qua smaak ook dikke prima, en qua kosten ben je niet eens heel bijzonder veel meer kwijt. Daarnaast als je voor smaak wilt gaan, meeste grote slagers hebben ook pre prepped meals tegenwoordig, dus als je niet heel strict op de kcal bent en gewoon je eiwitten binnen wilt krijgen, is dat ook top, want qua smaak zijn die echt helemaal top.

Tuurlijk heb je als je het zelf doet alles beter in de hand, maar man man man, wat kost dat een berg aan tijd en moeite die ik graag ergens anders in zou steken

Op Instagram scrollen zeker 😛

Prep voor x dagen en als je tactisch kiest hoef je nooit naar de winkel.
Rijst, muscle meat vlees, cashewnoten, groente in blik/pot, meer heb je niet nodig.

Prioriteiten liggen verkeerd als je hier geen “tijd” voor hebt.

Meals zelf preppen vs kopen scheelt meer als de helft. Prep je 2/3 meals dagelijks wat vrij normaal is scheelt dit dus snel 6/7€ pd x 365 dagen is een maandsalaris.

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk stel ik de vraag ook niet omdat ik geld of tijd wil besparen. Ik vind het gewoon leuk om te proberen haha

Prep voor x dagen en als je tactisch kiest hoef je nooit naar de winkel.
Rijst, muscle meat vlees, cashewnoten, groente in blik/pot, meer heb je niet nodig.

Prioriteiten liggen verkeerd als je hier geen “tijd” voor hebt.

Meals zelf preppen vs kopen scheelt meer als de helft. Prep je 2/3 meals dagelijks wat vrij normaal is scheelt dit dus snel 6/7€ pd x 365 dagen is een maandsalaris.
Beetje kort door de bocht door te zeggen dat zijn prioriteiten verkeerd liggen. Als hij het budget ervoor heeft en zijn persoonlijke doelen hiermee behaald die voor hem van belang zijn heeft hij zijn prioriteiten toch prima gebalanceerd. Dat hij meer vrije tijd wilt hebben en dat hem dat dan een jaarsalaris kost is zijn keuze.

Hij heeft mogelijk andere prioriteiten dan jij, maar dat staat niet gelijk aan onjuiste prioriteiten 😉.

Terug
Naar boven