Fitness Seller

Eten op het werk

Ik heb al jaren geen brood meer gegeten en moet idd die switch gaan maken maar ben benieuwd hoe jullie dit doen.
Wraps nemen met kip of gehakt en paprika, champignons, uitje.
Kan je preppen. Dan niet de wraps al geprept in een bakje maar in de ochtend maken. :thumbs: ;)

Zei je niet in je ander topic dat je gevarieerd wilde eten en in je schema staat standaard BB meal rijst, kip, boontjes :dunno::roflol:
wrong message oeps

Laatst bewerkt:
Belangrijkste is dat je over de dag aan je macro's komt. Zelf houd ik ook maar 1 pauze op de dag en soms geen (maar ik kan dan achter mn pc eten, dus dat is gemakkelijker).

Mealtiming komt helemaal niet zo heel nauw, zeker als je bijvoorbeeld in de avond traint heb je overdag ook niet zo veel nodig, alleen zijn eiwitten wel raadzaam.

En, zoals hierboven al gesteld, je maaltijden hoeven niet per se kip met rijst te zijn. Belangrijkste is dat je je macro's hit en bij voorkeur op een beetje gezonde manier.

Laatst bewerkt:
Als complexe kh het probleem is.... havermoutshake met wat eiwit erbij altijd voor noodgevallen op werk hebben.

Daarbij is zoveel te bedenken.
Wraps kan je met alles doen.
Kip
Zalm
Gehakt
Broodbeleg
Huttenkase, pesto, geroosterde paprika

Krentenbollen of mueslibollen met of zonder kaas of ander beleg

Makkelijk weg te eten is maisbrood of zonnebloem pitten brood oid. Met beleg.

Zakje nootjes in je zak voor tijdens werk.

Wil je toch iets snel te happen en geen brood. Trek een blikje bruine bonen/linzen/ kikkererwten open met een blikje tonijn in groente of zalm en een blikje bonen (was mijn noodrantsoen op werk in de kast.

Neem een pak melk mee en zakje havermout/eiwit... eerst paar slokken nemen... mengsel erbij --> shaken en zuipen 😁

• Like
Waarderingen: BB_
Je kan toch ook steeds een paar happen nemen? Doe ik op werk ook.

Ja klopt heb ik nagekeken en dat is 30 min. als je minder dan 10 uur werkt op een dag. Die andere (2) momenten moet ik snel wat naar binnen proppen tijdens het klussen.
In wraps kunnen die chucks van Musclemeat idd nog wel. Thnx
Als ik die chucks onder mijn kleppendeksel vind, weet ik wie mijn kleppen heeft gesteld.

• Topic Starter Topic Starter
Wraps nemen met kip of gehakt en paprika, champignons, uitje.
Kan je preppen. Dan niet de wraps al geprept in een bakje maar in de ochtend maken. :thumbs: ;)

Zei je niet in je ander topic dat je gevarieerd wilde eten en in je schema staat standaard BB meal rijst, kip, boontjes :dunno::roflol:
wrong message oeps
Ja dat klopt heb dit schema zelf in elkaar geflanst en vandaar ook dat ik een coach wil die er even wat meer verstand van heeft dan ik en geen tunnelvisie heeft. Als ik alles zo goed wist had ik geen coach nodig.

Neemt 6 voorgekookte eieren mee, een bak magere kwark, voorgebakken kip of zo en vreet tussen de bedrijven door alles gewoon alles beetje bij beetje weg. Zo doe ik dat tenminste....

Neemt 6 voorgekookte eieren mee, een bak magere kwark, voorgebakken kip of zo en vreet tussen de bedrijven door alles gewoon alles beetje bij beetje weg. Zo doe ik dat tenminste....
Als je laag zit kan dat ook prima bij hoog in kcal gaat het wat lastiger worden.

dan neem je toch Brinta shakes
Ik zal wel een onwijze zeikerd zijn hoor maar vind een Shake smorgens omdat dat tijd scheelt en ik dat fijn vind en een Shake na trainen ok. Maar om met shakes het verder in vullen in een voedingsschema te easy en geloof meer in het principe dat als je kauwt de spijsvertering beter op gang komt en dus alles beter wordt verteerd en opgenomen. Zo heb ik het geleerd in mijn orthomoleculaire studies tenminste.

Ik zal wel een onwijze zeikerd zijn hoor maar vind een Shake smorgens omdat dat tijd scheelt en ik dat fijn vind en een Shake na trainen ok. Maar om met shakes het verder in vullen in een voedingsschema te easy en geloof meer in het principe dat als je kauwt de spijsvertering beter op gang komt en dus alles beter wordt verteerd en opgenomen. Zo heb ik het geleerd in mijn orthomoleculaire studies tenminste.
:roflol: ja een enorme zeikerd. Je geeft aan dat je problemen hebt en er worden oplossingen aangedragen en daar maak jij weer problemen van.
Als je er zelf niets voor wilt doen dan houdt het op toch. Ja wellicht de beste manier om vast voedsel tot je te nemen maar als dat niet kan dan is de next best thing een shake. Net zo als het gebruik van supplementen dit is niet aan te raden maar handig als je bv wieling tijd hebt of als je in de ochtend geen zin hebt om te koken.
Ik wens je veel succes met je keuzes, maar niet zeggen dat het niet kan. Alles kan als je maar wilt. :thumbs:

btw geen haat ofzo he. Only :heart:

:roflol: ja een enorme zeikerd. Je geeft aan dat je problemen hebt en er worden oplossingen aangedragen en daar maak jij weer problemen van.
Als je er zelf niets voor wilt doen dan houdt het op toch. Ja wellicht de beste manier om vast voedsel tot je te nemen maar als dat niet kan dan is de next best thing een shake. Net zo als het gebruik van supplementen dit is niet aan te raden maar handig als je bv wieling tijd hebt of als je in de ochtend geen zin hebt om te koken.
Ik wens je veel succes met je keuzes, maar niet zeggen dat het niet kan. Alles kan als je maar wilt. :thumbs:

btw geen haat ofzo he. Only :heart:
Ik kan je ook uitleggen waarom:

Er zijn er nogal veel die zichzelf al snel coach noemen uit ervaring gebleken.
Ik zelf heb meerder orthomoleculaire studies gevolgd en dat was ook mijn werkgebied, dus laat mij niet snel wat wijs maken.
Heb uiteraard wel vaker een voedingsschema laten maken maar was vaak te simpel voor worden.
Als je bv de schema's van Diar bekijkt dan zie je gewoon dat deze gast er veel verstand van heeft.
Niet voor iedereen werkt het zelfde.
Dus ben een beetje sceptische wat dat betreft.
Ik kan het zelf ook hoor maar wil graag een stok achter de deur.

Uiteraard waardeer ik een ieder die meedenkt met mijn topic vraag er zijn altijd dingen waar een ander niet aan denkt vandaar dit topic.

Orthomoleculaire geneeskunde is alternatieve geneeskunde waar geen wetenschappelijk bewijs voor te vinden is en het is merendeel van de tijd kwakzalverij. Oftewel: je laat jezelf kennelijk wel heel gemakkelijk dingen wijs maken.
Oke duidelijk heb je geen idee wat het inhoudt.
Geen probleem hoor gewoon even google.

Is gewoon voeding en suppletie om er even snel een antwoord op te geven.

Terug
Naar boven