XXL Nutrition

karel degucht over balkenende

Ik vind het wel mooi dat die de Gucht dat roept :D, kan natuurlijk niet :nope: , maar hij weet de boel wel wakker te houden ;)
Moet wel lachen dat hij de Belgen voor Europa heeft laten stemmen :D, krijgen hun straks alle polen, tjechen en turken op bezoek en hoorde al dat de Belgen E 40,-. per
hoofd van de bevolking meer af moeten dragen, omdat Nederland niet meer aan die gekkigheid mee doet :D :laugh:

Onze Harry Potter wil namelijk minimaal een miljard terug van de eu :evil2: .

en terecht, ze hadden 500 miljoen voorgesteld en pottertje vond dat een stap in de goede richting, alleen zalm was gaan spacen omdattie veeeeeeeeeeeeel meer terug wilt hebben:cool:

Santoz zei:
Haha, die De Gucht toch.
Die man slaagt er telkens weer in om zich in een diplomatieke rel te nestelen! In congo had hij ook al voor...
Maar het straffe aan het verhaal is dat De Gucht eigenlijk nog behoorlijk vaak gelijk heeft, hij zou het alleen niet zo expliciet mogen verwoorden denk ik.
idd dat hoort gewoon niet. alleen wat hem de das omdoet is dat hij vervolgens is gaan liegen.
onze balkie is mss wel een loser, maar liever een loser dan een leugenaar ten alle tijden!

hij zegt wat wij denken, maar wees dan een echte vent en blijf bij je standpunt.

Nederland en België begraven strijdbijl

Uitgegeven: 6 juni 2005 15:13
Laatst gewijzigd: 6 juni 2005 15:24

DEN HAAG - Premier Balkenende en zijn Belgische collega Verhofstadt hebben besloten "een punt te zetten" achter het diplomatieke relletje tussen Nederland en België over uitlatingen van de Belgische minister van Buitenlandse Zaken De Gucht.

Dat hebben Balkenende en Verhofstadt maandag besloten in een telefoongesprek, aldus een verklaring van de Rijksvoorlichtingsdienst.

Het conflict ontstond nadat De Gucht in een kranteninterview Balkenende had omschreven als "een mix van Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid, een man in wie ik geen spoortje charisma kan ontwaren".

De Nederlandse regering vond dat onacceptabel. De Gucht bood vervolgens zijn excuses aan. Maandagochtend moest de Belgische zaakgelastigde bij minister Bot (Buitenlandse Zaken) op het matje komen.

http://www.nu.nl/news/537124/11/Nederland_en_Belgi%EB_begraven_strijdbijl.html

Geen oorlog dus... :o

Balkenende moet niet zo zeuren, laat die man lekker zeggen wat die vindt. Dikke care.

Nou ik kan mij nog herinneren dat er tijdens een EU vergadering ook al iemand was ( een Italiaan ) die Balkende uitmaakte voor Harry Potter!
Nou en het boeit mij geen reet wat die Belg zei heerlijk is dat iemand die publiekelijk roept dat we een landsbestuurder hebben die op een bezem vliegt.
JP mag dan wel eens zijn geheime krachten aanwenden om de economie een beetje op te fleuren ff uit 1 of ander landje de schatkist leegtoveren ofzo :D

• Topic Starter Topic Starter
zijn uithaling naar pim vond ik stukken erger :mad:

Wel dom dat die de Gucht niet van te voren kon bedenken dat het niet echt handig was om hardop te zeggen, maar hij heeft wel een punt.

Go Karel, go Karel, go Karel! :rocker:

Stom om zo'n uitspraken te doen, maar wel grappig. Al mag hij van mij nu wel ontslag nemen ja :p

Ik moest erg lachen toen ik het las ja.

Laat niet weg dat het uiterst onproffessioneel is om als hooggeplaatste politicus dergelijke uitspraken te doen.

Go Karel !! Go Karel!! Leuk hoe wij toch van een mug een olifant kunnen maken.

Maar ja, wat hebben ze beter te doen :p

Eigenlijk lijkt hij echt wel op harry potter,sja onze karel is altijd veel te eerlijk he.

Die de Gucht moet z'n kop houden, ga eerst maar es zorgen dat je eigen land een referendum over gevoelige zaken durft te houden :(

inVorm zei:
Die de Gucht moet z'n kop houden, ga eerst maar es zorgen dat je eigen land een referendum over gevoelige zaken durft te houden :(
Ja idd ik wil hier ook een referendum :mad:

Net op de Belgische tv hier: Interview met paar Nederlanders, geeft een dame De Gucht gelijk, waarna ze begint te lachen :D

Wat een puike diplomaat die de Gucht.

Karel de Klucht, kunnen ze die man niet een baantje bij de VN geven bij alle andere politieke losers ?

Ach kun je de VLD 't kwalijk nemen dat ze nog in 't nieuws willen komen? Na alle taferelen met de Walen dit jaar... heeft Bartje Somers wel afgedaan in Mechelen de volgende verkiezingen... en dan krijgt Mechelen maybe wel een VB burgemeester... ben eens benieuwd dan...

VLD gaat gewoon zware klappen krijgen, CD&V en SPA zeer zeker ook... VB zal weer een beetje groeien... of groen moest met veel proteststemmen gaan lopen... en dan krijg je weer van die debiele milieuwetten die op niet veel slaan...

Terug
Naar boven