Fitness Seller

Kastel's !----SurvivaLog---!

Kastel

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hey allemaal.

Ik ben een belg van 25 jaar.

1m72

78,6 Kg

13,6 % Bf

2005: Mijn eerste (en enige) jaar dat ik aan bodybuilding deed, eerst begon ik zomaar random oefeningen te doen, daarna informeerde ik mij hier een beetje over oefeningen en voeding maar verdiepte ik er mij niet echt in, kwam hier vaak eens lezen maar maakte geen schema's of hield geen stats bij.

Verder had ik een ongezonde lifestyle: rookte, blowde, veel alcohol, addicted to caffeine en taurine, veel junkfood, en heel weinig slaap.

Ik trainde slecht, overtrainde sommige spiergroepen, nam weinig rust tussen sets, probeerde altijd zo zwaar mogelijk.

Ik had veel woede in mij en reageerde mij dan ook af in de gym, ik wou echt hardcore gaan en trainde echt wel explosief.

Reden voor die woeda is dat ik best wel een zwaar leven heb gehad, alcoholische vader die nooit voor me zorgde, moeder met psychische problemen die zelfmoordpoging deed en in een rolstoel zit voor haar leven, agressieve tante die me van kleinsaf intimideerde, grootmoeder die zelfmoord pleegde, extreem strenge grootmoeder, enz....
Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maarja here I am ;)

Ik hou er een krakende rechterschouder aan over, krakende knieen en striemen op me biceps, onder de oksels en tussen me borst en schouder

Anayways, na 5 jaar amper een paar keer trainen I WANT TO HIT BACK THE GYM ;), ben ondertussen al rustiger en heb aan mijn anger issues gewerkt.

Ik heb nu 2 trainingssessies achter de rug waarvan ik de laatste zal posten.

Ik wil het stap voor stap doen, baby steps zeg maar, beetje bij beetje werken aan een schema en aan een voedingsschema.

Hier een paar foto's van hoe ik er nu uitzie

2zobv68.jpg

2jfgmx0.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

wl94aw.jpg

Grtz

wat naar om te horen van je verleden.
hopelijk is dat een goede motivatie om te veranderen en goed te trainen.
ik zal zeker je log proberen te volgen.

alvast veel succes

13,6 % Bf? Klopt dat wel?

Terug
Naar boven