AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Hahaha, nee gelukkig niet. Toen ik jonger was kwam ik vaak in de verleiding vreemd te gaan, maar met de jaren ben ik hier veel wijzer in ben geworden. De gevolgen zijn gewoon veel groter dan dat momentje van genot en de schade die je ermee aanricht is het gewoon niet waard. Ik ben iemand die altijd de gevolgen afweegt tegen de voordelen en vreemdgaan staat zeker in de top 3 waarbij de gevolgen veel groter zijn dan de voordelen. Als je een andere vrouw/man wil is dat prima, maar wees dan wel zo eerlijk om het eerst netjes af te ronden met je huidige partner.

Mooi gezegd, snap ook niet zo goed dat het die 30 seconden plezier waard is voor de ellende die er tegenover staat :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
hahaha bij is het net iets langer dan bij @Triceps_XL

• #2.183
ik ben Competitive Bodybuilder!!!

:roflol:Op papier wel ja

Wat een onzin weet tegen @Col_inc ik werk in de horeca en genoeg mannen zelfs bejaarden die net hetzelfde zeggen , als mijn vrouw vreemd gaat sla ik ze door of gooi ik ze door de raam ,van die dingen dus niks met AAS te maken.

• #2.186
Of het nou wel of niet met roids temaken heeft het blijft een mong*len manier van denken. Kan er niks beters van maken.

• #2.189
niks tegen Mongolië he

Wat een onzin weet tegen @Col_inc ik werk in de horeca en genoeg mannen zelfs bejaarden die net hetzelfde zeggen , als mijn vrouw vreemd gaat sla ik ze door of gooi ik ze door de raam ,van die dingen dus niks met AAS te maken.

Klopt, is eerder een primitieve manier van denken. Een beetje jaren '50 mentaliteit :o

We zijn echter 2019 ;)

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #2.195
dat hoef ik nou ook weer niet te weten misschien @johnyjordaan intresse.

• #2.197
:eek:

Hmmmm...

6518968E-34E4-447B-A69F-BBDCAAAA6299.jpeg

• #2.200
je bedoeld die honden voerbak op de grond voor jou

Terug
Naar boven