XXL Nutrition

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
1873B0D4-5855-4E59-85E2-7E1C85CF7425.png

• #2.402
:eek:

update? hoe zien je trainingen eruit? of train je niet meer?

Kosssooooooo, gainz?

• #2.409

Ga nu naar bed 8uur gaat de wekker om 9 uur afgesproken voor een chest day wil me maandag pas weer gaan wegen en wil me niet te veel focussen op gewicht en te veel verwachten, krijg wel overal commentaar. Moet zelf zeggen me nek begint echt te verdwijnen kreeg al paar keer de opmerking stierennek :roflol:

• #2.410
Sinds dat ik kuur heb ik ernorm veel last van mijn schouderkoppen..... zou dit kunnen door het te zwaar benchen? Ook altijd als ik side raise cable doe voor schouders merk ik dit behoorlijk

Heb het wel altijd gehad eigenlijk, maar nu is het echt extreem en vooral als ik slaap.

Sinds dat ik kuur heb ik ernorm veel last van mijn schouderkoppen..... zou dit kunnen door het te zwaar benchen? Ook altijd als ik side raise cable doe voor schouders merk ik dit behoorlijk

Heb het wel altijd gehad eigenlijk, maar nu is het echt extreem en vooral als ik slaap.
Misschien is je techniek niet goed tijdens het bankdrukken? Voel je tijdens het banken ook veel druk op je schouders?

• #2.412
Misschien is je techniek niet goed tijdens het bankdrukken? Voel je tijdens het banken ook veel druk op je schouders?

Behoorlijk voor zover ik weet voer ik hem zekee goed uit zou dit eventueel door te zwaar tillen kunnen komen? (Tijdens het bankdrukken)

Ik ken veel gasten met schouderklachten die zwaar bankbankdrukken

Pak gewoon wat meer reps met minder gewicht ook al ben je dan iets minder stoer in de gym ;) :p

Behoorlijk voor zover ik weet voer ik hem zekee goed uit zou dit eventueel door te zwaar tillen kunnen komen? (Tijdens het bankdrukken)
Als je zoveel druk op je schouders hebt is de kans groot dat je techniek niet helemaal juist is. En hoe zwaarder je dan gaat hoe meer kans op blessures. Heb hier zelf ook in het begin last van gehad. Ik heb veel gehad aan dit filmpje

Ken verschillende hgh gebruikers die hier ook last van hebben

Hmmm dus zou door de hgh kunnen?

Nee. Alhoewel natuurlijk theoretisch alles kan maar een stuk logischer lijkt me de verklaring te zoeken in het feit dat je de afgelopen weken een x-aantal keer je 1rm op de bench hebt opgezocht en dit gewoon funest is voor je delts in combinatie met een net niet al te goede techniek tijdens die maxpogingen.

• #2.419
Is niet dat het opeens is bro, heb het al een tijdje voorheen al voor mijn 1rm

Verkeerde uitvoering en of overbelasting..

Terug
Naar boven