Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Heb het zelfde,en wat meer trainen met losse dumbells ipv vaste stangen doet idd wonderen.Heb het zelf ook ondervonden.blijft een gevoelig iets die schouders en als je te snel vooruitgang maak op aas kunnen ze maar moeilijk volgen.ff gas terug is de boodschap,heb ik ook gedaan en is al een stuk beter.ik ga nu voorlopig vaste stangen ff vermijden of zeker niet te zwaar gaan...

Dan ben ik precies omgekeerd, dumbells zijn voor mij blessure gevoeliger :o

Dumbells zijn normaal minder blessure gevoelig wegens een grotere beweging vrijheid... het kan wat je zegt maar zou dan toch maar eens proberen of je jou techniek niet wat kunt bij schaven,kan al een heel groot verschil geven...

En zo krijg je vergismoorden :(

Sinds je weer aan het blasten bent ben je wat stilletjes geworden. Hoe gaat het, wat heb je onlangs nog aan je kuur toegevoegd of aangepast? Kan je vriendin nog lopen?

Gok dat deze vriendin inmiddels versleten is en hij naarstig op zoek is naar een nieuwe, daardoor geen tijd meer voor DBB :dunno:

Klopt en lijmen is ook weer zo'n gedoe :emo:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.458
Ik ben keihard aan het scheuren.

Ben de laatste tijd wel snel geirriteerd ik zit met allerlei dingen in mijn hoofd als ik iets moet doen of regelen denk ik daar 24/7 aan.

Heb sowieso last van bepaalde dingen zoals schoonmaken etc etc is echt een ziekte geworden maar nu ik kuur is het wel ernstig moet ik zeggen. Heledag door denk ik ik moet dat schoonmaken of dat regelen....

Trainingen gaan nog zeker goed 5x per week blijf wel hangen op 97 kg wat me wel irriteerd...

Hoeveel kg wil je aantikken in deze kuur?..

Terug
Naar boven