AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Kunnen toch gewoon de core spieren zijn van je schouder die niet net zo hard groeien als de grote spieren. Dit is vrij obvious voor iemand die kuurt. Dus die moet je tijd geven om ook mee te kunnen komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Hoeveel rust zit er tussen je schouder en borst trainingen?...

Train je als je ON bent alles 2x per week of 1x?..

Filmpje posten van je bank, kan hier bepaald worden of je techniek goed is :p (of gewoon dom rammen en een flinke blessure oplopen)

Heb namelijk het zelfde,enkel tijdens kuur...
Vooral veel last s'nachts tijdens het slapen,bijna niet op je zij kunnen liggen.

• #2.432
Is het mss je rotator cuff? Toen ik mij daar aan geblesseerd had kon ik ook ni op m'n zij liggen, zelf m'n arm boven m'n hoofd steken deed immens veel pijn

• #2.436
Is het mss je rotator cuff? Toen ik mij daar aan geblesseerd had kon ik ook ni op m'n zij liggen, zelf m'n arm boven m'n hoofd steken deed immens veel pijn

Heb precies het zelfde arm boven m’n hoofd steken doet al pijn ja

Heb precies het zelfde arm boven m’n hoofd steken doet al pijn ja
Rotator cuff lijkt me heeel plausibel.

Ik kreeg het ook bij bankdruk (en een keer bij pull up). Kwam doordat de bar een erg lelijke bar path maakte door dat het iets te zwaar was.

Moet eerlijk zeggen dat dit best snel herstelde maar lang iets was dat mij onzeker maakte tijdens presses en zelf pulldowns/ups.

Laat je schouders nu maar rusten door even niets van bovenlijf te trainen.

Sinds ik als opwarming mijn schouder losgooi door grote cirkels met m'n armen te maken heb ik het niet meer gehad

• #2.439
Klopt helemaal als ik goed opgewarmd ben dan heb ik er ook veel minder last van maar snachts als ik slaap is het niet normaal alsof er een mes in mijn schouder word gestoken

Terug
Naar boven