Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
Ben benieuwd man, hopelijk ga je er straks niets meer van zien.. Al is die kans wel uiterst klein natuurlijk.

• #2.684
Met een goeie artist kun je nagenoeg verkomen dat je er (nauwelijks) iets meer van ziet!

• #2.687
Kan je een tattoo eigenlijk helemaal weg krijgen, dat je niet meer kan zien dat daar ooit iets gezeten heeft, of blijf je altijd iets zien?

Kan je een tattoo eigenlijk helemaal weg krijgen, dat je niet meer kan zien dat daar ooit iets gezeten heeft, of blijf je altijd iets zien?

Hangt af van de kwaliteit van de inkt, je huid, welke naald, grootte van de plaat, kleur inkt etc. Kun je vooraf lastig zeggen.

Heb laatst gezien bij een gozer, en ik denk dat je er echt niks meer van gaat zien. Ze kunnen er best wat mee tegenwoordig, alhoewel hij niet een hele sleeve laat weghalen natuurlijk..

• #2.691
  • #2.692
Heb laatst gezien bij een gozer, en ik denk dat je er echt niks meer van gaat zien. Ze kunnen er best wat mee tegenwoordig, alhoewel hij niet een hele sleeve laat weghalen natuurlijk..

Jaa komt wel goed maar moet veel geduld hebben wat ik niet heb

Kosso, sup?

Ik had een tijdje terug je log doorgelezen en toen maakte je toch goede progressie, zonde van dit allemaal weer man, dubbel gezeik van die tatoeage hakt er wel in.

• #2.695
Ik had een tijdje terug je log doorgelezen en toen maakte je toch goede progressie, zonde van dit allemaal weer man, dubbel gezeik van die tatoeage hakt er wel in.

Klopt helemaal, ben gestopt met blasten nu alles toch zo tegen zit.

Ga donderdag met vriendin naar Turkije Istanbul op vakantie. Ik wil er een tijdje tussenuit had te veel last van pezen etc ik baal wel enorm want ik ging echt hard..... wil de komende maanden even cruisen en volledig sterk in mijn schoenen staan voordat ik er weer aan begin alles zit zo tegen de laatste tijd vreet me zelf 24/7 op.

Beste beslissing man. Have fun in istanbul

Klopt helemaal, ben gestopt met blasten nu alles toch zo tegen zit.

Ga donderdag met vriendin naar Turkije Istanbul op vakantie. Ik wil er een tijdje tussenuit had te veel last van pezen etc ik baal wel enorm want ik ging echt hard..... wil de komende maanden even cruisen en volledig sterk in mijn schoenen staan voordat ik er weer aan begin alles zit zo tegen de laatste tijd vreet me zelf 24/7 op.

Lekker genieten van je vakantie man, hf! Goede keuze om nu te ontspannen en al die negatieve shit achter je laten, voor je 't weet is 't allemaal voorbij en dan kan je weer strijden in de gym.

Misschien verstandig om off te gaan?

• #2.700
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven