MuscleMeat

Kastnation 2020

Naja als je met je kop naar beneden blijft slenteren gaat het niet beteren man.

Geniet maar van je vakantie en nadien alles weer oppikken.

Kop op!

Geniet ook even van de rust anders. Rustig cruisen en inderdaad naar voren kijken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.704
Wat denken jullie er van ook de hgh eruit gooien?

Zou zelf hgh wel doorblijven zetten

Bekijk bijlage 442776

Offseason..... weeg al stuk lichter...

Armen zijn echt klein geworden pas overal weer in loop echt met depressie rond

Eigenlijk zou jij jezelf eerst maar eens moeten bewijzen dat het je lukt om een langere periode consistent te zijn met voeding en training. Ik snap dat je niet alles kunt overzien maar er is altijd wel wat. Ik weet dat dit heel lullig klinkt maar alle rotzooi die je in je lijf gooit zie ik niet terug in je shape.
Off ga je natuurlijk niet, maar je moet iets...zoals ik al eerder zei, zoek een coach en doe wat er gezegd wordt. Op eigen houtje wilt het keer op keer maar niet lukken..je vorige blast ging kut, huidige blast zou geweldig worden volgens eigen zeggen..laten we eerlijk zijn, je bent er niet veel mee opgeschoten..
Ik vind het allemaal enorm kut voor je, ik zou er ook even doorheen zitten. Maar dat het allemaal zo zou lopen hadden we al voorspeld. Nu is het dus even een moment om je wederom met de neus op de feiten te drukken, wellicht weerhoudt je dat nu wel om niet nogmaals verkeerde keuzes te maken.

Anyway, goede vakantie met je vrouwje... even lekker genieten en nergens druk om maken. Bij terugkomst een plan maken en daaraan houden. Groetjes aan Erdo.

Laatst bewerkt:

Jaman. Die AAS zeg het toch allemaal niet waard bij je? Je lijkt niet echt stabiel, al voor een langere periode. Zo verneuk je jezelf alleen maar man!

AAS zijn geen kinderspelletje, doet echt heel wat met je van binnen. Zouden alleen gebruikt mogen worden als finetuning wanneer je training, lifestyle en voeding perfect zijn voor een aantal jaar.

Denk dat je op dit moment beter niet off kan gaan wel op een lage dosis 150mg test e ik zeg zulke dosissen niet snel. Maar hoe jij gaat is alles behalve gezond bro. Zodra je je niet meer depressief voelt lekker off gaan en het houden bij kuren van 10/12 weken met nakuur.

Denk dat je er mentaal niet klaar voor bent om te b/c.

Hgh zal ik mee stoppen zonde van je geld.

• #2.710
Denk dat je op dit moment beter niet off kan gaan wel op een lage dosis 150mg test e ik zeg zulke dosissen niet snel. Maar hoe jij gaat is alles behalve gezond bro. Zodra je je niet meer depressief voelt lekker off gaan en het houden bij kuren van 10/12 weken met nakuur.

Denk dat je er mentaal niet klaar voor bent om te b/c.

Hgh zal ik mee stoppen zonde van je geld.

True mentaal sta ik niet sterk in me schoenen

@Col_inc : ik heb de voorbije pagina's even gelezen. Schandalig hoe die tattoo gezet is, veel sterkte hiermee.

Het zal een lang proces worden maar wanneer je laserbehandelingen achter de rug zijn en je een cover up tattoo hebt, zal je er hopelijk niks meer van zien. Kop op kerel, dit is een tegenslag maar je komt die wel te boven!

• #2.713
-

Laatst bewerkt:
@Tidus FFX klopt helemaal, maar ik ben iemand die lijd aan dwanggedrag/smetvrees/perfectionist hoe je het ook wilt noemen ik heb er heel veel moeite mee en ik ben er achter gekomen dat wanneer je niet goed in je vel zit hoeveel ml’s je ook maar in je spuit het toch niet werkt.... been there.

Ik vecht dagelijks met me zelf dingen opruimen schoonmaken rechtzetten handen wassen en nog eens handenwassen en dan denk ik nog eens heel de dag door over wat ik nog moet doen en moet regelen.
On zijn maakt dwangedrag alleen maar erger in mijn geval toch ,weet niet of jij het ook hebt ?

Misschien dan ook verstandig om hulp hiervoor te zoeken?

• #2.720
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven