Fitness Seller

Kastnation 2020

Kon je soieso niet met andere inkt erover heen gaan? Of was niet het enigste probleem dat de inkt niet goed was? Was het echt niet meer te redden maatje?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Klinkt lekker allemaal... sterkte man!

Sterkte bro... Echte fl**ker die gast.

Snap je frustratie kerel. Maar let wel op met wat je doet. Ik denk dat je niet al te veel problemen wilt met iemand die zich in dergelijke kringen bevindt.

• #2.667
-

Laatst bewerkt:
? Als iemand zo een werk verricht neuk ik hem totdat ik me geld terugkrijg en ja ben langsgeweest ben altijd eerlijk en open totdat zo een fl**ker in me pad komt of net als met aas sellen als iemand je oplicht met fake aas ofzo geloof me dan maakt het mij ook niet meer uit of ik er nou voor in opdraai ik wil mijn geld.

Ik zou dan nooit je centjes terug geven.

Tjsuus dat ziet er fucked up uit ouwe!

Waarschuwing voor iedereen lijkt me. Alleen bij gecertificeerde artiesten laten tatoeëren.

Zie het bijna altijd bij de mensen die willen bekostigen door naar een goedkopere artist te gaan, en terug komen met een verneukte plaat.

Sterkte, het is gelukkig niet het einde van de wereld en komt uiteindelijk wel weer goed.

• #2.672
Tjsuus dat ziet er fucked up uit ouwe!

Waarschuwing voor iedereen lijkt me. Alleen bij gecertificeerde artiesten laten tatoeëren.

Zie het bijna altijd bij de mensen die willen bekostigen door naar een goedkopere artist te gaan, en terug komen met een verneukte plaat.

Sterkte, het is gelukkig niet het einde van de wereld en komt uiteindelijk wel weer goed.

bro ging me niet om het geld.... al moest ik meer betalen had ik het gedaan maar ik vertrouwde me neef.... wat ik nooit meer zal doen.

bro ging me niet om het geld.... al moest ik meer betalen had ik het gedaan maar ik vertrouwde me neef.... wat ik nooit meer zal doen.

Ging wel een beetje om het geld denk ik. Als hij echt zo goed was als je neef je verteld heeft mag je je toch afvragen waarom hij alleen tattoo's zet in een ouwe schuur.

• #2.674
-

Laatst bewerkt:
Je verdiept je nooit in tattoo’s kijkt er nooit naar etc dus je weet ook niet wat mooi is en goed gezet is

Oke, het zal wel. Nogmaals, enorm kut hoe het met jou gegaan is en dat gun ik niemand. Ik zal ook niet zeggen (en dat vind ik ook niet!) dat het je eigen schuld is, maar laat het een les voor anderen zijn. Je krijgt bij tattoo's ALTIJD waar je voor betaald.

Het kan maanden/jaren duren voor je de juiste artist hebt gevonden en dan wil je nooit meer een ander :)

Je moet eens wat minder huilen en harder trainen :ds:

• #2.678
Het is weer zo ver vandaag weer een laser sessie

Sterkte bro

• #2.680
1 uur en 45 minuten gezeten voor het laseren vond bovenarm best wel meevallen vergeleken met onderarm. Het is wel behoorlijk opgezet (vocht) morgen hopelijk weer te kunnen trainen.

Terug
Naar boven