Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kon je soieso niet met andere inkt erover heen gaan? Of was niet het enigste probleem dat de inkt niet goed was? Was het echt niet meer te redden maatje?
Neeman hij heeft ookk stoned zijn eigen ontwerp gemaakt
? Als iemand zo een werk verricht neuk ik hem totdat ik me geld terugkrijg en ja ben langsgeweest ben altijd eerlijk en open totdat zo een fl**ker in me pad komt of net als met aas sellen als iemand je oplicht met fake aas ofzo geloof me dan maakt het mij ook niet meer uit of ik er nou voor in opdraai ik wil mijn geld.
Tjsuus dat ziet er fucked up uit ouwe!
Waarschuwing voor iedereen lijkt me. Alleen bij gecertificeerde artiesten laten tatoeëren.
Zie het bijna altijd bij de mensen die willen bekostigen door naar een goedkopere artist te gaan, en terug komen met een verneukte plaat.
Sterkte, het is gelukkig niet het einde van de wereld en komt uiteindelijk wel weer goed.
bro ging me niet om het geld.... al moest ik meer betalen had ik het gedaan maar ik vertrouwde me neef.... wat ik nooit meer zal doen.
Je verdiept je nooit in tattoo’s kijkt er nooit naar etc dus je weet ook niet wat mooi is en goed gezet is