BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zaterdag nog geweest 2e sessie onderarm al een heel stuk lichter
t*ring vies gewoon dat pus etc maar na 2/3 dagen trekt dat al weg meestal na 8/10 dagen is alles eraf. Zondag/maandag niet getraind maar als ik zie hoe licht dat het nu al geworden is heb ik er weer vertrouwen in gekregen.
Bekijk bijlage 451901
Horen daar zo’n dikke blaren op te komen? Gaan ze niet wat te hard?Zaterdag nog geweest 2e sessie onderarm al een heel stuk lichter
t*ring vies gewoon dat pus etc maar na 2/3 dagen trekt dat al weg meestal na 8/10 dagen is alles eraf. Zondag/maandag niet getraind maar als ik zie hoe licht dat het nu al geworden is heb ik er weer vertrouwen in gekregen.
Bekijk bijlage 451901
Terung man, hoe staat het met je kuur nu? Overal mee gestopt?

Nope hgh slin en 250 test loopt zal binnenkort even wat foto’s posten zie er niet slecht uit
Heb het wel weer weten te pakken gelukkig
GodverAfgelopen vrijdag intake gehad voor het laseren 6,500 euro 21mei staat eerste kliniek veldhoven..... per sessie 650 euro als ik er 10 nodig heb om me tattoe te kunnen coveren zal het me 6500 euro kosten zou tussen de 8/15 behandelingen kunnen zijn. Duure grapje zo

Afgelopen vrijdag intake gehad voor het laseren 6,500 euro 21mei staat eerste kliniek veldhoven..... per sessie 650 euro als ik er 10 nodig heb om me tattoe te kunnen coveren zal het me 6500 euro kosten zou tussen de 8/15 behandelingen kunnen zijn. Duure grapje zo