MuscleMeat

Kastnation 2020

Hoe staat het met de laserbehandelingen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
-

Laatst bewerkt:
Zaterdag nog geweest 2e sessie onderarm al een heel stuk lichter

t*ring vies gewoon dat pus etc maar na 2/3 dagen trekt dat al weg meestal na 8/10 dagen is alles eraf. Zondag/maandag niet getraind maar als ik zie hoe licht dat het nu al geworden is heb ik er weer vertrouwen in gekregen.
Bekijk bijlage 451901
Horen daar zo’n dikke blaren op te komen? Gaan ze niet wat te hard?

• #2.765
-

Laatst bewerkt:
Damn:o

Terung man, hoe staat het met je kuur nu? Overal mee gestopt?

• #2.768
Goed om te horen man! Ben benieuwd naar wat picca's.

• #2.772
Afgelopen vrijdag intake gehad voor het laseren 6,500 euro 21mei staat eerste kliniek veldhoven..... per sessie 650 euro als ik er 10 nodig heb om me tattoe te kunnen coveren zal het me 6500 euro kosten zou tussen de 8/15 behandelingen kunnen zijn. Duure grapje zo

Afgelopen vrijdag intake gehad voor het laseren 6,500 euro 21mei staat eerste kliniek veldhoven..... per sessie 650 euro als ik er 10 nodig heb om me tattoe te kunnen coveren zal het me 6500 euro kosten zou tussen de 8/15 behandelingen kunnen zijn. Duure grapje zo
Godver :o

Succes maat....

• #2.776

Normaal weer alles is genezen maar ik ga toch voor de picolaser dat is de beste laser die er is maar ook de duurste natuurlijk maar is 40% krachtiger dus hopelijk ben ik er sneller van af (sneller 1 a 2 jaar) per sessie 10 weken pauze dus 10 sessies is 2 jaar

Is het ook mss een optie om na een paar laser sessies, als de tattoo vaag genoeg is geworden een cover-up te laten doen? Dat scheelt mss wel een paar sessies en veel tijd en pijn, ik vind t wel oprecht kut voor je als vind ik de tattoo ook weer niet bijzonder lelijk.

Ook ijdel zijn heeft een prijs, maar dit is wel absurd man..

Terug
Naar boven